fbpx

Cyclone RT1: Στην Ισπανία, με πλούσιο εξοπλισμό και χαμηλή τιμή

Όντας το φθηνότερο GT σκούτερ 125cc με πλούσιο εξοπλισμό, το νέο Cyclone RT1 παρουσιάζει σίγουρα ενδιαφέρον

Η Cyclone, θυγατρική της κινεζικής Zonsen (πρώην Zongshen), επανέρχεται φέτος δυναμικά με το νέο RT1 125, ένα σκούτερ που φιλοδοξεί να κερδίσει έδαφος στις καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Η “ευρωπαϊκή” αρχή για την Cyclone ξεκινάει από την ισπανική αγορά

Το Cyclone RT1 125 του 2025 είναι η νέα πρόταση της εταιρίας στην κατηγορία των αστικών GT scooter, στα βήματα των Honda Forza 125 και Yamaha XMAX 125, με σχεδίαση που χρησιμοποιεί μοντέρνες σπορ γραμμές χωρίς υπερβολές.

Στην καρδιά του βρίσκεται ένας υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας με 2 βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό, που αποδίδει 11,69 ίππους στις 8.740 rpm και ροπή 11,7 Nm στις 6.750 rpm και πληροί τις αυστηρές προδιαγραφές Euro 5+, με χαμηλό επίπεδο θορύβου και εκπομπών, κάτι στο οποίο βοηθάει και το σύστημα Start Stop με το οποίο είναι εφοδιασμένο το Cyclone RT1.

Το ντεπόζιτο των 9 λίτρων, σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση, προσφέρει πραγματική αυτονομία που αγγίζει (ή και ξεπερνά) τα 300 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τις δηλώσεις της εταιρίας.

Η ανάρτηση μπροστά αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 33 mm με διαδρομή 95 mm και πίσω βρίσκουμε διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης και διαδρομή 91 mm.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν ένας δίσκος 270 mm μπροστά και ένας δίσκος 218 mm πίσω, με διπίστονες δαγκάνες και δικάναλο ABS, στοιχείο που δεν συναντάμε πάντα στην κατηγορία των σκούτερ 125cc.

Οι τροχοί είναι 14 ιντσών με ελαστικά 100/80 μπροστά και 120/70 πίσω, ενώ η συνολική εργονομία μοιάζει άνετη, με χαμηλό ύψος σέλας και επαρκή χώρο για τα πόδια, ακόμη και για ψηλότερους αναβάτες.

Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος για ένα jet κράνος, ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και top case SHAD SH33 (τουλάχιστον στην Ισπανία), προσθέτοντας έξτρα αποθηκευτικό χώρο χωρίς επιπλέον κόστος.

Στον εξοπλισμό του, το Cyclone RT1 περιλαμβάνει Full LED φωτιστικά σώματα, LCD οθόνη, Keyless σύστημα εκκίνησης και μπροστινή κάμερα HD 1080p για χρήση ως dashcam – ένα στοιχείο που συναντάμε σπάνια ακόμα και σε ακριβότερες κατηγορίες.

Η τιμή του στην Ισπανία (2.795 €), φέρνει το Cyclone RT1 στο κάτω μέρος της λίστας των τιμοκαταλόγων, όχι μόνο ενάντια σε ιαπωνικά και ευρωπαϊκά σκούτερ, αλλά ακόμα και σε σχέση με τα υπόλοιπα κινέζικα μοντέλα της αγοράς (στην κατηγορία των GT σκούτερ 125cc με τόσο εξοπλισμό), παρουσιάζοντας έτσι μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση στην αγορά της Ιβηρικής χερσονήσου.

 

Διατίθεται σε τρεις χρωματικές επιλογές – μαύρο, λευκό και τιρκουάζ μπλε – και απευθύνεται κυρίως σε νέους αναβάτες, εργαζόμενους διανομείς αλλά και όσους θέλουν ένα ευέλικτο και άνετο σκούτερ για τις καθημερινές μετακινήσεις, χωρίς να ξεφεύγουν οικονομικά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X