Βγαίνει στην παραγωγή!
Tελευταία τo ενδιαφέρον για την αγορά των σκούτερ ανακοινώνεται με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, μάλιστα από εταιρίες μοτοσυκλετών που καμία απολύτως σχέση δεν είχαν στο παρελθόν με το αντικείμενο.Δεν ισχύει το ίδιο με την Βαυαρέζικη BMW που είχε δείξει κάποια δείγματα γραφής με τα πρωτοποριακά C1 που διέθεταν κλωβό προστασίας για τον αναβάτη. Τώρα όμως τα νέα είναι ακόμα καλύτερα, αφού η BMW επιβεβαίωσε την απόφασή της να περάσει στην παραγωγή ένα δυναμικής σχεδίασης σκούτερ, του Concept C, που παρουσιάστηκε πέρσι.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το εργοστάσιο το εντυπωσιακό scooter της εταιρείας το Concept C, θα βγει στην αγορά το 2012. Ήταν στην έκθεση του Μιλάνο, πέρσι τον Οκτώβριο όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το Concept C και παρ’ όλο το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε από τον κόσμο της έκθεσης, δεν ήταν καθόλου σίγουρο αν θα έβγαινε στην παραγωγή ή αν επρόκειτο για μια απλή «άσκηση επί χάρτου». Τελικά το τελευταίο δεν ίσχυε και αυτή είναι μια απόφαση που τιμά και την εταιρία και τον χώρο των σκούτερ.
Με την εμφάνισή του να ανεβάζει τα μεγάλα σπορ σκούτερ σε άλλα επίπεδα το Concept C θα χρησιμοποιεί δικύλινδρο κινητήρα άγνωστου προς το παρόν κυβισμού, σίγουρα όμως 600 ή παραπάνω κυβικών. Πληροφορίες τοποθετούν τον κινητήρα στα 600-650cc, αλλά έχουν υπάρξει και φήμες για χρησιμοποίηση του κινητήρα F 800, που όμως θα έχει τους κυλίνδρους του επικλινείς, έτσι ώστε να χωρέσει ο κινητήρας ανάμεσα στα πόδια και κάτω από τη σέλα του σκούτερ και να κατεβάζει το κέντρο βάρους. Η μετάδοσή της κίνησης του κινητήρα θα γίνεται με CVT, το πιρούνι θα είναι αντεστραμμένο και τα δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό δύο, τα οποία θα συνεργάζονται με εξαπίστονες δαγκάνες. Εξαπίστονη δαγκάνα θα χρησιμοποιεί και το πίσω δισκόφρενο, τη στιγμή που το μονό αμορτισέρ θα κινείται σχεδόν παράλληλα με το έδαφος, τοποθετημένο στην αριστερή πλευρά του σκούτερ.
Στο πρωτότυπο σκούτερ που εμφανίστηκε στο Μιλάνο, μέσα στον εξοπλισμό του διέθετε λάστιχα με μπλε τμήματα και λέιζερ φωτάκια (που δεν θα υπάρχουν στο μοντέλο παραγωγής) και οι καθρέφτες είχαν αντικατασταθεί με κάμερα που πληροφορούσε για την κίνηση πίσω από τον αναβάτη (εξάρτημα που ίσως περάσει στην παραγωγή). Στοιχεία της αισθητικής του Concept C είναι δανεισμένα από το πετυχημένο supersport της εταιρίας το S 1000RR, αλλά και από μοτοσυκλέτες της σειράς GS.
Στόχος του αντιπρόεδρου του τμήματος σχεδίασης που επιμελήθηκε και αυτό το δίτροχο της BMW, του David Robb ήταν σύμφωνα με δήλωσή του «να διαφοροποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερο με την πρώτη ματιά το σκούτερ της γερμανικής εταιρίας». Νομίζουμε ότι πέτυχε τον σκοπό του 100%.
[nggallery id=3]