Η μελλοντική Vespa… του παρελθόντoς
Γεννήθηκε σαν πρωτότυπο για παρουσιαστεί στο Σαλόνι του Μιλάνο και αναμένεται να βγει στην αγορά στο τέλος του 2012, σύμφωνα με το ιταλικό περιοδικό Motociclismo, αν η αντίδραση που θα αποκομίσει από τον κόσμο είναι θετική. Η εμφάνισή της αποτελεί άσκηση πάνω στο μέταλλο, αλουμίνιο για την ακρίβεια, έτσι ώστε να αποδοθούν οι γραμμές του παρελθόντος, με το μολύβι του μέλλοντος.
Το “Quarantasei” που φιγουράρει δίπλα στο όνομά της σημαίνει 46 (όχι δεν είναι μόνο το νούμερο Valentino Rossi), αφού είναι το έτος που πρωτοπαρουσιάστηκε το θρυλικό σχήμα στον κόσμο, δηλαδή το 1946. Η Piaggio, ο οίκος της Ποντεντέρα, είχε παρουσιάσει εκείνη τη χρονιά το πρωτότυπο σκούτερ, που είχε ονομάσει MP6 και έμελλε να είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία του πιο διάσημου σκούτερ στον κόσμο: τη Vespa.Κινητήρας της Vespa 46 είναι ο ολοκαίνουργιος 125άρης της Piaggio – τον οποίο θα παρουσιάσουμε σύντομα – και είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με ψεκασμό, διαθέτει 3 βαλβίδες και αποδίδει 11,83 ίππους στις 8.250 σ.α.λ, με μέγιστη ροπή 1,04 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας σύμφωνα με τις πληροφορίες θα μπορεί να πετυχαίνει κατανάλωση 1 λίτρου καυσίμου για 55 χιλιόμετρα (!), ενώ υπάρχει και κινητήρας 150 κυβικών, με απόδοση 13 ίππων.
Δεκαεπτά εκατομμύρια Vespa έχουν πουληθεί από τότε που γεννήθηκε μέχρι σήμερα σε όλο τον κόσμο και η σημερινή “Κουαράντα-σέι” αποτίει φόρο τιμής στον πατριάρχη Piaggio MP6 με τον καλύτερο τρόπο. Συνεχίζοντας δηλαδή τη σχεδιαστική του παράδοση, τραβώντας τις γραμμές του στα άκρα. Την περιμένουμε στο τέλος της άλλης χρονιάς με ανυπομονησία…