Καλώς ήρθες Lambrettino
Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η κίνηση της νέας εταιρίας Lambretta να επεκταθεί και στα 50 κυβικά παρουσιάζοντας δύο ακόμα, συμπαθέστατα, μοντέλα. Μετά την παρουσίαση των μοντέλων LS 50, 125, 150 και LN 125, 150, έρχεται η σειρά δύο ακόμα μοντέλων, των Lambretta LJ 50 και Lambretta LT 50.
Ακολουθώντας τις γραμμές του παρελθόντος και μάλιστα ενός ένδοξου παρελθόντος της ιστορικής Lambretta (πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε την ιστορία της), ο σχεδιαστής Alessandro Tartarini (γιος του Leopoldo Tartarini, ιδρυτή της Italjet) αποδίδει περίφημα το στυλ της ιταλικής σχολής σκούτερ, από τη δεκαετία του ’50 και το ’60, αυτή τη φορά στις δυο μικρές Lambretta.
Τα νέα 50άρια της ιταλικής εταιρίας είναι πολύ σημαντικά και από ιστορική άποψη, αφού η τελευταία φορά που ασχολήθηκε η παλιά – για πολλούς η μια και μοναδική και η μόνη “πραγματική” – Lambretta με μικρούς κυβισμούς ήταν το 1967 και τα Lui 50 και Lui 75. H εμφάνιση πάντως των καινούργιων 50αριών δεν θυμίζει με τίποτε το ριζοσπαστικό, φουτουριστικό σχήμα των Lui, αλλά περισσότερο των μικρών Lambretta J50, του 1964.
Για τα μοντέλα που κατασκευάζονται ήδη, τα Lambretta LN 125 και LN 150, αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι τα μεταλλικά τμήματα – η ποδιά, τα καπάκια κ.α. είναι φτιαγμένα όπως παλιά, από λαμαρίνα, όπως δηλαδή και οι Vespa – κατασκευάζονται στην Ιταλία και πηγαίνουν στην Ταϊβάν όπου συναρμολογούνται τα σκούτερ, από την γνωστή και καταξιωμένη SYM. Η SYM προμηθεύει στα 125άρια/150άρια τον κινητήρα του γνωστού μας SYM Fiddle II. Η ίδια διαδικασία θα ακολουθηθεί και στην περίπτωση των 50αριών, που επεκτείνουν τη γκάμα μοντέλων της Lambretta και δείχνουν πως η εταιρία που έχει αναλάβει την εκμετάλλευση του ονόματος είναι σοβαρά διατεθειμένη για τη μακροημέρευση του.
Τα νέα μοντέλα, σύμφωνα με ανακοίνωση της Lambretta θα βρίσκονται στην αγορά την Άνοιξη του ’12. Το Lambretta LJ 50 με τοποθέτηση του προβολέα πάνω στην ποδιά θυμίζει τα LD του ’50 και θα χρησιμοποιεί έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα, με υδρόψυξη και τρεις βαλβίδες. Για το LJ υπάρχουν δύο σελάκια, ένα για τον αναβάτη και ένα για τον συνεπιβάτη, δισκόφρενα μπροστά και πίσω, ενώ και τα δύο νέα 50άρια χρησιμοποιούν 12άρηδες τροχούς (διαφορετικές ζάντες) ελαστικά 110/70 μπροστά και 120/70 πίσω, και 6λιτρο ρεζερβουάρ.
Για τους φίλους των δίχρονων κινητήρων θα υπάρχει το Lambretta LT 50 (με προβολέα στο τιμόνι), με αερόψυκτο κινητήρα, στοιχεία που θα συμβάλλουν και στη χαμηλότερη τιμή του.
Τα χρώματα θα είναι αρχικά δύο: κόκκινο και βαθύ μπλε.