Στα πέριξ της πίστας…
H Yamaha Motor Europe κάνει ακόμα πιο “πράσινη” την συμμετοχή της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής του 2012 (Endurance World Championship), προσφέροντας 16 ηλεκτρικά σκούτερ Yamaha EC-03 για τη χρήση της ομάδας στα paddock, σαν επίσημη συνεργάτης της αγωνιστικής ομάδας της Toyota.
Η Toyota ήταν ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που δήλωσε συμμετοχή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA για το 2012 με υβριδικό πρωτότυπο αγωνιστικό αυτοκίνητο, ενισχύοντας διαφημιστικά (αλλά και εξελίσσοντας το project σε επίπεδο αγώνων) τα πολιτικά υβριδικά της αυτοκίνητα, που μετρούν μέχρι σήμερα 3,5 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο.
Το Toyota Hybrid Racing System χρησιμοποιεί έναν κινητήρα βενζίνης 3.4- λίτρων, διάταξης V8, που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Όπως και στα υβριδικά αυτοκίνητα της αγοράς η μπαταρία φορτίζεται κατά το φρενάρισμα. Το TS030 μπορεί να οδηγηθεί και μόνο με ηλεκτική ενέργεια, με μηδενικές εκπομπές καυσαερίων και αντίστοιχη κατανάλωση.
Το 2002, η Yamaha ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που πρόσφερε στην αγορά το πρώτο ηλεκτρικό σκούτερ, το Yamaha Passol. Στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα δίτροχο που να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην αστική μετακίνηση του μέλλοντος. Μετά το Passol, ήρθε το 2005 το EC-02-L και το 2011 η εταιρία λανσάρισε το Yamaha EC-03, την πιο πρόσφατη έκδοση του ηλεκτρικού σκούτερ, ένα ευκολόχρηστο και εύκολο δίτροχο, για μικρές μετακινήσεις στην πόλη.
Η νέα συνεργασία δίνει μια πλήρη εικόνα εναλλακτικής κίνησης με το αγωνιστικό Toyota TS030 μέσα στην πίστα και το οικολογικό Yamaha EC-03, γύρω από αυτήν, στα paddock. Tα scooter θα ακολουθήσουν την ομάδα της Toyota Racing, εκτός από τους αγώνες του Παγκοσμίου Αντοχής του 2012 και στον θρυλικό αγώνα των 24 ωρών του Λεμάν, στη Γαλλία στις 16 και 17 Ιουνίου του 2012. Η πιο κοντινή μας αγορά που διατίθεται το Yamaha EC-03 είναι η ιταλική.