fbpx

Vespa: Επίθεση και στην Κινέζικη αγορά

Μια Vespa στη Σαγκάη

Μόλις την προηγούμενη βδομάδα η Vespa Primavera 150 και η Vespa Sprint 150 έκαναν το ντεμπούτο τους στην αγορά της Κίνας με μια μεγάλη εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη, σε ένα μοντέρνο πολιτιστικό σημείο αναφοράς της κινεζικής πόλης, το Shangsheng-Xinsuo.

Με μια βραδιά που σύνδεσε την κινέζικη κουλτούρα με το ιταλικό στυλ, τη μόδα και το design η Vespa έγραψε μια νέα σελίδα στην πολυετή ιστορία της: εισήλθε επίσημα στην τεράστια αυτή ασιατική αγορά. 

Σύμφωνα με την Piaggio “Η θριαμβευτική βραδιά στη Σαγκάη επιβεβαιώνει πώς η Vespa, μια παγκόσμια αναγνωρίσιμη μάρκα, γίνεται όλο και πιο αγαπητή σε όλο τον κόσμο. Η κατοχή μιας Vespa ήταν πάντα μια επιλογή στυλ, πέρα από τη μόδα και τις τάσεις, μια έκφραση της προσωπικότητας του ιδιοκτήτη”.

Εκτός από τα νέα μοντέλα Vespa, πιστή η εταιρία στην προώθηση του ονόματος με περιφερειακά, ενδύματα και αξεσουάρ, παρουσίασε εκεί και την ολοκαίνουργια συλλογή ρούχων Vespa DEC.

Εμπνευσμένη από το εργοστάσιο και το μουσείο της Piaggio, αυτή η νέα συλλογή είναι η έκφραση της επωνυμίας Vespa στον κόσμο του lifestyle, κι αναδεικνύει τις λεπτομέρειες του ιταλικού στυλ.

Όπως αναφέρει η ιταλική εταιρία στο Δελτίο Τύπου για την εκδήλωση: “Η Vespa ήταν πάντα μια παγκόσμια μάρκα, που συνάρπαζε γενιές αναβατών διαφόρων ηπείρων και πολιτισμών, και σήμερα, με περισσότερες από 19 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο (από το 1946 έως τις μέρες μας) είναι ένας εξαιρετικός πρεσβευτής του ιταλικού στυλ, σχεδίου και τεχνολογίας”.

Οι νέες Vespa Primavera και Sprint αντιπροσωπεύουν τη νεότερη γενιά των μοντέλων της Vespa, με την εταιρία να αποφασίζει να κάνει την απόβασή της στην Κίνα με τις “μικρές” Βέσπες της και όχι ακόμα με τις μεγαλύτερων πλαισίων GTS 125 και 300.

Τα νέα μοντέλα της Vespa θα γίνουν το δόρυ της εισόδου σε μια τεράστια αγορά, που δεν είχε τη δυνατότητα να αποκτήσει, οδηγήσει και βιώσει τα ιταλικά σκούτερ, παρά μόνο διάφορες αντιγραφές ντόπιων κατασκευαστών… τους οποίους η Vespa με αυτή την κίνηση – την επίσημη είσοδό της στην κινέζικη αγορά – μπλοκάρει.

Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τη συνέχεια αυτής της μεγάλης ιστορίας.