fbpx

MANHATTAN M3 ECO POD: ΟΧΙ ΤΟ ΝΗΣΙ, ΤΟ SCOOTER!

Τρίροδο, κλειστό, τύπου “καλτσόνε”…

 To Μανχάταν είναι το νησί που βρίσκεται στον ποταμό Χάντσον και ανήκει στην πόλη της Νέας Υόρκης. Ήταν τόπος κατοικίας των Ινδιάνων Λενάπε, μέχρι που ήρθαν οι ευρωπαίοι, οι Ολλανδοί συγκεκριμένα το 1626, που τους έδιωξαν με αντάλλαγμα “ένα κομμάτι ψωμί”. Εκεί έφτιαξαν… το Νέο Άμστερνταμ, που αργότερα μετονομάστηκε σε Νέα Υόρκη. Καμία σχέση με το σκούτερ που παρουσιάζουμε σήμερα… Ή μάλλον έχουμε μια μακρινή σχέση, αφού το κινεζικής κατασκευής σκούτερ ονομάζεται στην Αυστραλία όπου πωλείται: Manhattan.

Σε άλλες χώρες του κόσμου, το τρίροδο κινέζικο σκούτερ, κυκλοφορεί με διαφορετικά ονόματα, παραδείγματος χάρη στις ΗΠΑ – σιγά μην ονομαζόταν Manhattan… – ονομάζεται Αuto Moto 3W. Eίναι συνηθισμένη η τακτική να επιλέγει ένας επιχειρηματίας, μια εμπορία, ακόμα κι ένα κατάστημα, έναν κινέζο κατασκευαστή ή και περισσότερους και να βαφτίζει διάφορα σκουτεράκια με όποιο όνομα επιλέγει.

Την παραπάνω τακτική την έχουμε δει στο παρελθόν και στην Ελλάδα. Με λίγα λόγια, ακόμα και το Scooternet.gr θα μπορούσε να “βγάζει” τα δικά του σκούτερ με τα λογότυπά του απλωμένα πάνω στα πλαστικά καπάκια… Ώρε δόξες! Με τη διαφορά ότι τα σκούτερ του Scooternet θα ήταν “φασόν” που λένε και στη γλώσσα της μόδας. Πάμε παρακάτω…

Το Manhattan M3 Eco Pod, είναι ένα “επαναστατικό” τρίτροχο σκούτερ που έχει μια ιδιαίτερότητα. Οι δύο τροχοί του είναι πίσω και όχι μπροστά, θυμίζοντας τη διάταξη που χρησιμοποιούσε το Honda Gyro X, που επέτρεπε στο μπροστινό μέρος να γέρνει στις στροφές, ενώ οι δύο τροχοί και ο κινητήρας παρέμεναν σε επαφή με το έδαφος.

Κινητήρας του, “κλειστού σκούτερ” (θυμηθείτε είχαμε παρουσιάσει και το Adiva ΑD, στο πρόσφατο παρελθόν) “τύπου καλτσόνε” Manhattan, είναι ένας μονοκύλινδρος, τετράχρονος, 150άρης, 9,2 ίππων, με αυτόματη φυγοκεντρική μετάδοση, που επιτυγχάνει αυτονομία 200 χιλιομέτρων με έξι λίτρα καυσίμου.

Από το πορτμπαγκάζ που κλειδώνει, τη θέση οδήγησης, την προστασία από αέρα και βροχή, αλλά και τον τζαμοκαθαριστήρα, καταλαβαίνουμε ότι ο ποιητής-δημιουργός του, θέλησε να προσδώσει πλεονεκτήματα αυτοκινήτου. Η καμπίνα που γέρνει στις στροφές και ο κινητήρας που παραμένει ακλόνητος (ή εκτός αν το παρακάνεις) μαζί με τους δύο τροχούς στο έδαφος, δίνουν αυξημένη αίσθηση ασφάλειας και σταθερότητας.

Το διαφορικό πίσω μεταφέρει τη δύναμη και στους δύο τροχούς ταυτόχρονα, προσφέροντας αυξημένη πρόσφυση και σταθερότητα ακόμα και σε δύσκολες περιπτώσεις. Το Manhattan M3 Eco Pod παραδίδεται με αναδιπλούμενα μπράτσα χεριών για τον συνεπιβάτη, ο οποίος κάθεται σε βασιλική θέση, που μοιάζει με θρόνο και πορτμπαγκάζ 72 λίτρων.

Kυκλοφορεί και το "γυμνό" - κάμπριο μοντέλο του Manhattan...

Ο μπροστινός τροχός είναι 12 ιντσών, ενώ οι δύο πίσω 10 ιντσών (!), το συνολικό βάρος φτάνει τα 170 κιλά. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.650 χιλιοστά, το ύψος σέλας στα χαμηλά 720 χιλιοστά και στον στάνταρ εξοπλισμό διατίθεται και τζαμοκαθαριστήρας για τη μεγάλη ζελατίνα. Διαθέτει ηχοσύστημα με 4 ηχεία παρακαλώ και προεραιτικά μπορεί να τοποθετηθεί και σύστημα ABS στα φρένα. H τιμή του στην Αυστραλία φτάνει τα 3.700 ευρώ, ενώ στην Αμερική μόλις τα 2.800 ευρώ.

 ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΜΕ ΤΑ ΖΟΓΚΛΕΡΙΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΤΡΟΧΟΥ