fbpx

KYMCO: ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ G5-SC

Η αρχή γίνεται με το Kymco Xciting 400i

 Η Kymco παρουσιάζει τη νέα σειρά κινητήρων G5-SC, που σύμφωνα με την εταιρία: “οι καινοτόμες τεχνικές λύσεις, που έχουν χρησιμοποιηθεί σχεδιαστικά και κατασκευαστικά, οδήγησαν σε ένα μηχανικό θαύμα: μειωμένο συνολικό βάρος, σημαντική βελτίωση επιδόσεων και ελαχιστοποίηση κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων”. 

Ο νέος κινητήρας της Kymco, που ακούει στο όνομα G5-SC, είναι προς το παρόν διαθέσιμος στα 400 κυβικά, αλλά σύντομα η τεχνολογία που κομίζει θα επεκταθεί και σε κινητήρες άλλων κυβισμών.

Το Xciting 400i, που μόλις παρουσιάστηκε στην Ελληνική αγορά, είναι το πρώτο scooter της Kymco εξοπλισμένο με αυτόν τον κινητήρα.

Ο G5-SC εξασφαλίζει στο Xciting 400i υψηλότερο επίπεδο ισχύος και ροπής σε σύγκριση με τους κυριότερους ανταγωνιστές της κατηγορίας, παράλληλα με αυξημένες επιδόσεις, άμεσα συγκρίσιμες με εκείνες των scooter περισσοτέρων κυβικών.

Η μέγιστη ισχύς του είναι 26,5 kW (36,1 hp) στις 7.500 σ.α.λ. (ξεπερνά σε απόδοση τους 90 hp / λίτρο) και η ροπή φτάνει τα 3,77 kgm, στις 6.250 σ.α.λ. Οι τεχνικοί της εταιρίας θεωρόντας ότι οι επιδόσεις του θυμίζουν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα (Super Charged), του χάρισαν και τον κωδικό SC!

Βασικά χαρακτηριστικά του κινητήρα Kymco G5-SC:

1. Κυβισμός 400cc με δύναμη και ροπή παρόμοιες ενός κινητήρα 500cc, χάρη στις μειωμένες εσωτερικές μηχανικές τριβές.

2.   Ειδικά σχεδιασμένη κεφαλή, για βέλτιστη ροή καυσίμου με άμεση πλήρωση θαλάμου καύσης

3.   Τέσσερις βαλβίδες στην κεφαλή, που λειτουργούν με διπλά κοκοράκια με ρουλεμάν

4.   Χρήση  κουζινέτων στην έδραση στρόφαλου και μπιέλας

5.  Περιορισμένες συνολικές διαστάσεις και βάρος

6.  Εξελιγμένος ηλεκτρονικός ψεκασμός της Keihin

Η σχέση διαμέτρου/ διαδρομής του κινητήρα είναι 0.857, δηλαδή η διάμετρος είναι μεγαλύτερη της διαδρομής, στοιχείο που κάνει τον κινητήρα να εμπίπτει στην κατηγορία των υπερετράγωνων, έχοντας έτσι τη δυνατότητα να τοποθετηθούν μεγαλύτερες βαλβίδες από πλευράς διαμέτρου, κι έτσι να αυξηθεί η απόδοση.

Ο κινητήρας σχεδιασμένος από λευκό χαρτί έχει σχέση συμπίεσης 10.8:1 χάρη στον περιορισμένων διαστάσεων θάλαμο καύσης, ο οποίος εμφανίζει ελεγχόμενο στροβιλισμό μίγματος κατά την εισαγωγή του καυσίμου.

Οι μηχανικοί της Kymco έχοντας εγκαταλείψει την κλασική λύση της άμεσης επαφής έκκεντρου (αμύγδαλο) του εκκεντροφόρου άξονα και του κοκορακιού, έχουν τοποθετήσει ρουλεμάν στο σημείο επαφής τους, κάτι που μειώνει την τριβή κατά 30%. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η απόδοση του κινητήρα, ενώ μειώνεται ο θόρυβος και οι κραδασμοί.

Ο νέος κινητήρας Kymco G5 SC 400, διαθέτει μονοκόμματο στρόφαλο (αντί για διαιρούμενο) ενώ το πιστόνι έχει δεχθεί επεξεργασία στην επιφάνειά του, έτσι ώστε να μειωθούν οι τριβές (κατά 12% σε σχέση με τα κοινά πιστόνια).

Η τροφοδοσία του 4βάλβιδου κινητήρα γίνεται με σώμα της KEIHIN με σένσορες θερμοκρασίας, πίεσης του αέρα, κ.λπ., που συνεργάζονται με μια μονάδα ECU, η οποία εγγυάται ορθότερη τροφοδοσία σε όλες τις περιπτώσεις.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ