Μετά το καλοκαίρι!
Το νέο 300άρι της Honda με εμφάνιση και προορισμό GT που προσέλκυσε το ενδιαφέρον αρκετών “καταναλωτών-σκουτεριστών” και στην Ελλάδα, επανέφοντας το όνομα της γιαπωνέζικης εταιρίας σε μια δημοφιλή κατηγορία maxi scooter, θα καθυστερήσει να φτάσει στην ελληνική αγορά.
Όπως έχουμε ξαναγράψει και αναλύσει και στο παρελθόν, το Honda NSS 330 Forza σαν σχεδίαση και σαν προορισμός μπορεί να καλύψει ένα ευρύ κοινό: από τη χρήση πόλης – σαν άλλο, μεγάλο PCX – μέχρι τις κοντινές, αλλά και λίγο μεγαλύτερες εκδρομές με δύο άτομα.
Mε άνετη θέση οδήγησης και μεγάλη σέλα, με χώρο για δύο “φουλφέις” κράνη κάτω από τη σέλα και κινητήρα από Honda SH 300, με λιγότερους ίππους για οικονομία στο καύσιμο. Έχοντας αφαιρέσει διάφορα gadget-άκια, σε σχέση με τον προκάτοχό του Forza 250, το 300 ήθελε να μπει στην ευρωπαϊκή αγορά με ανταγωνιστική τιμή κοντά στα “5.000 και κάτι” ευρώ.
Πραγματικά, η τιμή του “νέου” μοντέλου της Honda είχε προσδιοριστεί στη Γαλλία στα 5.290 ευρώ, στην Ιταλία – 5.100 ευρώ και στην Ισπανία στα 5.199 ευρώ, με όλες τις τιμές να αφορούν στην έκδοση του Forza με τα συνδυαζόμενα φρένα (CBS) μαζί με ΑBS.
Για την φθηνότερη έκδοση (χωρίς ABS) πληροφορηθήκαμε την τιμή στην Ισπανία, που ανακοινώθηκε στα 4.700 ευρώ! Καθόλου άσχημα, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Ελλάδα έχει υψηλότερους δασμούς στο τελωνείο.
Η αρχική ανακοίνωση της εταιρίας ήταν ότι το Honda NSS 300 Forza θα έφθανε στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στον μήνα Μάιο του 2013, η οποία αργότερα μετατοπίστηκε για τα τέλη Ιουλίου. Όμως η Honda πρόσφατα ανακάλεσε και τη δεύτερη ημερομηνία, αναφέροντας ότι το Forza 300 δεν θα φτάσει στα καταστήματα πώλησης πριν τον Σεπτέμβριο του 2013.
Ο λόγος της καθυστέρησης έχει να κάνει με “αλλαγή προτεραιοτήτων για το εργοστάσιο της Honda στην Ταϊλάνδη”, όπου θα κατασκευάζονται τα Forza 300.
Υπενθυμίζουμε ότι η Honda Thai κατασκευάζει για την παγκόσμια αγορά, εκτός των άλλων, τα PCX 125 και 150, των οποίων τις παραγγελίες – απ’ ότι φαίνεται – δεν προλαβαίνει να καλύψει η υπάρχουσα γραμμή παραγωγής! Πρώτος στόχος λοιπόν για τη Honda είναι η ικανοποίηση των παραγγελιών των ήδη υπαρχόντων μοντέλων και μετά η δημιουργία της νέας γραμμής παραγωγής των Forza NSS 300.
Αυτοί λοιπόν που έκαναν όνειρα για τον Ιούλιο (και τον εαυτό τους να βολτάρει πάνω στο αστραφτερό, ολοκαίνουργιο τους Forza) θα πρέπει να κάνουν λίγη υπομονή… παραπάνω: το καλοκαίρι, έγινε φθινόπωρο.