fbpx

Honda ADV350: Βραβεία στη Μ. Βρετανία μαζί με CB500X και NT1100

Το χατ τρικ της Honda!

Η Honda είχε την τιμή να κερδίσει όχι ένα, αλλά τρία βραβεία σε αντίστοιχες κατηγορίες για το καλύτερο μοντέλο της χρονιάς – βραβεία τα οποία  απονέμει κάθε χρόνο η διάσημη εβδομαδιαία, βρετανική, μοτοσυκλετιστική εφημερίδα Motorcycle News. Στην κορυφή των σκούτερ το Honda ADV350.

Η MCN, όπως ονομάζεται σε συντόμευση η έγκριτη εφημερίδα Motorcycle News, έχει πια καθιερώσει τον  θεσμό των Βραβείων MCN, που στο πέρασμα του χρόνου έχει αποκτήσει διεθνή απήχηση.

Το 2022 στις πρώτες θέσεις των αντίστοιχων κατηγοριών τους ανέβηκαν το Honda CB500X στη μεσαία δρόμου/crossover κατηγορία, το Honda NT1100 στην κατηγορία τουρισμού και το Honda ADV350 στα δίτροχα πόλης. Σημειώνουμε ότι το Honda CB500X κερδίζει τη πρώτη θέση για τέταρτη συνεχή χρονιά, στην κατηγορία διπλωμάτων A2.

Το Honda ADV350 κέρδισε την κατηγορία “πόλης” και ο δημοσιογράφος Michael Neeves δήλωσε: “Τα πάντα, από τον τρόπο κατασκευής του ADV350 έως την συμπεριφορά του στο δρόμο, μέχρι την τολμηρή, δυναμική του εμφάνιση, συνδυάζονται για να δημιουργήσουν ένα πολύ καλό maxi scooter.

Φιλικό, άνετο, βολικό με καλή κατανάλωση καυσίμου, αποδίδει περίφημα εντός και εκτός πόλης, κινούμενο ρέει ευχάριστα στη γρήγορη κυκλοφορία του αυτοκινητόδρομου, με την επιτάχυνση να μην είναι ποτέ υποτονική.

Με τα κορυφαία Metzeler Karoo Street διπλής χρήσης στο οπλοστάσιό του, έχει πολύ καλή πρόσφυση στην άσφαλτο, αλλά μπορεί να ανταπεξέλθει και σε ελαφριά χρήση εκτός δρόμου, αν χρειαστεί να διασχίσετε κάποιο χωματόδρομο”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλήρης δοκιμή του Honda ADV350 στο Scooternet

“Η Honda, επίσης, δεν τσιγκουνεύτηκε στον τομέα του βασικού εξοπλισμού. Το σκούτερ διαθέτει ανάποδο πιρούνι Showa, δύο αμορτισέρ με ρεζερβουάρ (piggyback), φρένα της Nissin, χρήσιμη ρυθμιζόμενη ζελατίνα τεσσάρων θέσεων, προστατευτικές χούφτες χεριών, φώτα LED, ανάφλεξη χωρίς κλειδί, δύο φορτιστές USB, ABS και traction δύο σταδίων”.

Συμπληρώνοντας μια ήδη εκτεταμένη γκάμα σκούτερ της Honda, το ADV350 συνδυάζει το “στυλ περιπέτειας” (βλ. Adventure) του αδελφού X-ADV, με ενισχυμένο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, ανάποδο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 37 mm και πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό ρεζερβουάρ. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε ύψος, υπάρχει χώρος για δύο κράνη φουλφέις κάτω από τη σέλα και υποδοχή USB Type-C στο ντουλαπάκι.

Το ταμπλό LCD ενσωματώνει το σύστημα φωνητικού ελέγχου Honda Smartphone, ενώ η λειτουργία Smart Key προσθέτει καθημερινή άνεση στην οδήγηση.

Το ολοκαίνουργιο Honda NT1100 έφτασε στη Μεγάλη Βρετανία μόλις στην αρχή της χρονιάς, αλλά έχει ήδη αποδειχθεί εξαιρετικά δημοφιλές, συγκεντρώνοντας πάνω από 500 πωλήσεις μέχρι στιγμής, με μια μεγάλη λίστα παραγγελιών για το υπόλοιπο του έτους.

Σχολιάζοντας το βραβείο της κατηγορίας Τουρισμού, ο Jon Urry, έμπειρος συντάκτης της εφημερίδας, είπε: “Η ραχοκοκαλιά της γκάμας της Honda αποτελείται από μοντέλα που απευθύνονται σε όσους θέλουν απλή, απροβλημάτιστη μετακίνηση και δίνουν έμφαση στον παράγοντα ποιότητας/τιμής”.

“Για το 2022 η Honda πρόσθεσε ένα νέο μέλος σε αυτή την οικογένεια, το NT1100, που βασίστηκε στον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα του Africa Twin.

Θα ήταν λάθος να το χαρακτηρίσουμε ως το νέο Honda Deauville; Καθόλου, επειδή το NT κάνει ό,τι έκανε τόσο καλά η Deauville (σημείωση: αγαπημένη μοτοσυκλέτα στην Ευρώπη) της οποίας η παραγωγή διακόπηκε και χάθηκε έτσι δυστυχώς  μια απλή και πολύ δημοφιλής μοτοσυκλέτα”.

“Τώρα λοιπόν επανέρχεται στη μορφή του ΝΤ, με αυξημένο κυβισμό, καλύτερη τεχνολογία και ακόμη περισσότερη άνεση και πρακτικότητα, κι όλα αυτά με μια τιμή που παραμένει εντυπωσιακή συγκριτικά με τις προδιαγραφές της”.

Tέλος το Honda CB500X ανακηρύχθηκε και πάλι καλύτερη μοτοσυκλέτα Α2 για τέταρτη συνεχή χρονιά, συνεχίζοντας να κερδίζει επαίνους από το κοινό, αλλά και από τον “ταξιδιώτη” δημοσιογράφο της MCN, τον Dan Satherland, ειδικά για την πολύπλευρη προσωπικότητά του.

“Το Honda CB500X είναι εκπληκτικό. Κάποιοι θα επικρίνουν το γεγονός ότι αποδίδει μόνο 47 ίππους, δεν έχει φανταχτερά ηλεκτρονικά βοηθήματα αναβάτη και δεν έχει ανανεωθεί ιδιαίτερα από το 2019, αλλά πιστεύω ότι το X είναι ένα από τα καλύτερα Αdventure που πωλούνται σήμερα”.

“Το τελευταίο μου ταξίδι με το 500 ήταν πολύ δύσκολο από πλευράς καιρικών συνθηκών. Οπλισμένος με ένα σακίδιο στην πλάτη και ένα χαμόγελο στο πρόσωπο, το X καταβρόχθισε το ταξίδι με λιτή άνεση, όντας ικανό να αλλάξει τον ρυθμό, όταν το επέτρεπαν οι στεγνοί δρόμοι. Μπορεί να έχει μεγαλύτερο μπροστινό τροχό 19 ιντσών, αλλά επίσης στρίβει γρήγορα, σταματά και στρίβει καλύτερα από όλες τις 500άρες της Honda. Δεν είναι απλά πολύ καλή σαν μοτοσυκλέτα Α2, αλλά γενικότερα σαν μοτοσυκλέτα”.

“Κι αν δεν με πιστεύετε, ρωτήστε τους αμέτρητους έμπειρους αναβάτες με τους οποίους μίλησα, οι οποίοι έχουν περάσει τα 500X τους μέσα από πολλούς χειμώνες και χρήσεις και έχουν κάνει ταξίδια σε όλη την Ευρώπη”.

Ο Neil Fletcher, πρόεδρος της Honda UK, της βρετανικής αντιπροσωπείας δήλωσε: «Η Motor Cycle News είναι ηγετική αρχή στο χώρο της δημοσιογραφίας για μοτοσυκλέτες, επομένως η κατάκτηση αυτών των διάσημων βραβείων είναι μια τεράστια διάκριση. Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτά τα μοντέλα, όπως και για τα υπόλοιπα της εκτεταμένης και ποικιλόμορφης γκάμας μας, και χαιρόμαστε που μόνο αυτά τα τρία μοντέλα αντιπροσωπεύουν πάνω από 1.000 πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσα στο 2022”.

Τόσο το NT1100 όσο και το ADV350 είναι νέα στην αγορά φέτος και έχουν αναδειχθεί άμεσα σε εμπορικές επιτυχίες στις αντίστοιχες κατηγορίες τους, συνδυάζοντας την πρακτικότητα και τη σχέση ποιότητας/τιμής. Για το γεγονός ότι το MCN έδωσε το βραβείο Α2 στο CB500X για τέταρτη συνεχή χρονιά, δεν χρειάζεται να πούμε πολλά! Είναι μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα τόσο για νέους όσο και για έμπειρους αναβάτες και ελπίζουμε ότι το CB500X θα μπορέσει να κερδίσει και πάλι την επόμενη χρονιά!”