fbpx

Honda: Ανανέωσε το παγκόσμιο best seller Activa 110

Αθόρυβα, το Honda Activa 110 το πιο καλοπουλημένο σκούτερ όλων των εποχών

Το πιο δημοφιλές σκούτερ της Honda, αλλά και όλης της παγκόσμιας αγοράς δεν είναι το PCX, το Forza, το SH, το ADV 350 ή οποιοδήποτε άλλο σκούτερ που βλέπουμε στους δρόμους της χώρας μας. Είναι το ταπεινό Honda Activa 110 Ινδίας…

Το πιο “μοσχοπουλημένο” σκούτερ της ιαπωνικής εταιρίας διατίθεται εδώ και πάνω από 20 χρόνια στην αγορά της Ινδίας και ακούει στο όνομα Honda Activa.

To Honda Activa δέχτηκε ανανέωση για το 2025, κυρίως όσον αφορά την τεχνολογική του πλευρά, κάτι που παρουσιάζει ενδιαφέρον – καθώς είδαμε πρόσφατα και την Suzuki να προχωρά σε εισαγωγή TFT οθόνης σε δικό της μοντέλο των 125cc, ενώ καμία από τις δύο εταιρίες δεν έχει κάνει αντίστοιχες κινήσεις στα μοντέλα της ευρωπαϊκής αγοράς.

Πίσω στο Activa όμως, όπου συναντάμε τον γνώριμο (από τις προηγούμενες εκδόσεις του μοντέλου) μονοκύλινδρο κινητήρα των 109.51cc.

Η απόδοση φτάνει τους 8 ίππους και η ροπή τα 9,05 Nm, με την Honda να υπόσχεται ακόμα καλύτερη οικονομία καυσίμου χάρη στο σύστημα idling stop (Start Stop).

Από πλευράς τεχνολογίας, η Honda κάνει μια σημαντική προσθήκη στον εξοπλισμό με νέα TFT οθόνη 4,2”, με δυνατότητα σύνδεσης μέσω Bluetooth.

Μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync, ο αναβάτης μπορεί να βλέπει ειδοποιήσεις για κλήσεις, μηνύματα αλλά και πλοήγηση από το κινητό του, χωρίς να χρειάζεται να το βγάζει από την τσέπη. Μαζί έρχεται και ενσωματωμένη θύρα φόρτισης USB Type-C για ταυτόχρονη φόρτιση εν κινήσει.

Το Honda Activa θα είναι διαθέσιμo σε τρεις εκδόσεις: STD, DLX και H-Smart. Πλέον, ακόμα και η DLX έρχεται με ζάντες αλουμινίου, ενώ οι δύο πιο πλούσιες εκδόσεις εξοπλίζονται με LED φωτιστικά σώματα (η βασική κρατάει τον προβολέα αλογόνου).

Κατά τα άλλα, η συνταγή παραμένει ίδια: ατσάλινο πλαίσιο, τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός, μονό πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση της προφόρτισης, τροχοί 12 ιντσών μπροστά και 10 πίσω με ελαστικά tubeless ειδικής σύνθεσης για μικρότερη αντίσταση κύλισης.

Τα φρένα παραμένουν ταμπούρα και στους δύο τροχούς. Η απόσταση από το έδαφος είναι 162 mm, ενώ το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 5,3 λίτρων – αρκετά για αρκετές ημέρες μετακίνησης χωρίς ανεφοδιασμό.

Παρατηρούμε λοιπόν την διαφορά απαιτήσεων που έχουν οι αγορές ανά τον κόσμο από τα σκούτερ.

Προαναφέραμε ότι και η Honda και η Suzuki εξοπλίζουν με TFT οθόνη τα 125άρια τους στην Ινδία, όμως όπως είδαμε παραπάνω το Activa κυκλοφορεί με ταμπούρα εμπρός και πίσω, κάτι που εδώ δεν υπήρχε περίπτωση να συμβεί.

Βέβαια και εδώ οι TFT οθόνες και τα διάφορα αντίστοιχα εξοπλιστικά προχωρήματα έχουν αρχίσει να γίνονται η νόρμα, ακόμα και σε μοντέλα των μικρότερων κατηγοριών, όμως όλα δείχνουν προς το παρόν ότι οι Ιάπωνες δεν νιώθουν την ανάγκη να προσθέσουν τέτοια “καλούδια” για να μείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Αν η απόφασή τους αυτή θα τους δικαιώσει είναι κάτι που θα φανεί στο μέλλον. Α, ναι σημειώστε πως το Honda Activa 110 μετράει μέχρι σήμερα παραπάνω από 30.000.000 πωλήσεις…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X