fbpx

PIAGGIO: ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΙΑ ΘΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ 50% ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ, TO 2014!

H PIAGGIO ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ

Mέχρι το τέλος του 2011 η Piaggio αναμένει να ξεπεράσει τον στόχο των 100.000 πωλήσεων στην Ασία, δύο χρόνια πριν την καταληκτική ημερομηνία, μέχρι την οποία ο πρόεδρος της εταιρίας κος Colaninno πιστεύει ότι αυτή η γεωγραφική περιοχή θα συμβάλει στις πωλήσεις της Piaggio κατά 50%. Οι πωλήσεις της Piaggio στην Ασία το 2010 κατείχαν το 30% επί του συνόλου του Group, ενώ το 2003 ήταν μόλις στο 10%. Μεγάλο ρόλο έπαιξε στις επενδύσεις της Piaggio ότι οι πωλήσεις δικύκλων στην Νοτιοανατολική Ασία παρέμειναν σταθερές το 2009 και το 2010, παρ’ όλη την πτώση που σημείωναν στην Ευρώπη.

Ο πρόεδρος τoυ Piaggio Group, Roberto Colaninno δεξιά, με τον πρόεδρο της Piaggio Iνδίας, Ravi Chopra δεξιά

Η Piaggio δραστηριοποιείται στην περιοχή με τα ονόματα Piaggio και Vespa στα σκούτερ, με το όνομα APE στα τρίκυκλα και Porter στα επαγγελματικά τετράτροχα. Με εργοστάσια στην Κίνα, το Βιετνάμ, την Ινδονησία και την Ινδία (όπου η Piaggio σύντομα θα επαναφέρει το όνομα της Vespa στη χώρα), η εταιρία θεμελιώνει δυναμικά την παρουσία της στην περιοχή δημιουργώντας βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη. Η Ινδική αγορά δικύκλου εμφανίζει αύξηση στις πωλήσεις κατά 18% στο πρώτο εξάμηνο του 2011, αγορά στην οποία η Piaggio είναι δεύτερη σε πωλήσεις στην κατηγορία των τρικύκλων (APE), πίσω από την τοπική Bajaj, με την οποία το ιταλικό εργοστάσιο συνεργαζόταν παλαιότερα, για την κατασκευή της παλιάς, κλασικής Βέσπα (με το όνομα Bajaj Chetak).

Η Vespa θα επανέλθει στην Ινδική αγορά την Άνοιξη του 2012, με ένα μεγάλο εργοστάσιο που ήδη κατασκευάζεται στην πόλη Baramati. Μετά τη Vespa η ιταλική εταιρία θα λανσαριστεί το Piaggio Fly μέχρι τα τέλη του 2012. Με αρχική παραγωγή στις 150.000 μονάδες η Piaggio ευελπιστεί να την αυξήσει σύντομα στις 300.000 μονάδες, έτσι ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στη ζήτηση της τεράστιας ινδικής αγοράς (1 δις κάτοικοι, με πωλησεις δικύκλων κοντά στα 8 εκατομύρια τον χρόνο).