fbpx

APRILIA: ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ PIAGGIO

Λύνονται οι κόμποι

Σε συμφωνία προχώρησε η Piaggio Group, σύμφωνα με το περιοδικό Motociclismo, με τα εργατικά συνδικάτα, με τα οποία οι σχέσεις δεν ήταν ρόδινες ήδη από τον προηγούμενο χρόνο. Δόθηκαν υποσχέσεις από πλευράς εταιρίας ότι το 2014 θα εμφανιστούν νέα μοντέλα, δεν θα υπάρξουν απολύσεις, ενώ παράλληλα θα υπάρξει προγραμματισμός για επέκταση της εταιρίας σε αναπτυσσόμενες ασιατικές αγορές. 

Τον Οκτώβριο ο πρόεδρος της Piaggio, ο R. Colaninno σε συνάντηση με τα συνδικάτα στην έδρα της εταιρίας στην Pontedera είχε ξαφνιάσει τους πάντες λέγοντας πως η Aprilia είναι “πολύ μεγάλη”, δημιουργώντας ανησυχία για “συρρίκνωση” της φίρμας και το μέλλον των εργαζομένων στα εργοστάσια της εταιρίας στο Scorzè και στο Noale, στη Βόρεια Ιταλία.

Ανασφάλεια προς τους εργαζομένους της είχε δημιουργηθεί όταν ο Colaninno δεν είχε προβεί ούτε σε λεπτομέρειες, ούτε σε εξαγγελίες για το μέλλον της Aprilia, η οποία ως γνωστό είναι θυγατρική της Piaggio.

To Aprilia SRV 850 είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας της εταιρίας

Τώρα φαίνεται ότι οι εργαζόμενοι και η Piaggio φτάνουν σε συμφωνία, με την εταιρία να υπόσχεται την παρουσίαση νέων μοντέλων και άρα ενίσχυση της εικόνας της Aprilia.

Η επένδυση θα είναι της τάξης των 15,0 εκατομμυρίων ευρώ, με το προσωπικό της Aprilia πιθανά να δεχθεί μειώσεις αποδοχών, εθελοντικές αποχωρήσεις 125 εργαζομένων, αλλά να μην υπάρξουν απολύσεις.

Τον Απρίλιο του 2014 θα εμφανιστεί το νέο Scarabeo, ενώ το πρώτο τετράμηνο του 2015 θα παρουσιαστεί το νέο superbike RSV4, ένα πρότζεκτ που θα απορροφήσει το σεβαστό ποσό των 8,0 εκατομμυρίων ευρώ.

Στόχος της Aprilia είναι να επενδύσει σε νέα προϊόντα και κινητήρες μεσαίου κυβισμού, ενώ στο χώρο των σκούτερ θα υπάρξει μελέτη για την κατηγορία των 300 cc. Παράλληλα θα υπάρξει διερεύνηση για την ανανέωση της γκάμας της έταιρης θυγατρικής της Piaggio, της Derbi.

Η ανανέωση των Scarabeo θα λέγαμε ότι θα μπορούσε να αρχίσει βάζοντας έναν κινητήρα 350cc (από το Beverly) πάνω στο υπάρχον Scarabeo 300…

Κάτι φαίνεται λοιπόν να κινείται στην Piaggio, μιας και στο σαλόνι του Μιλάνο EICMA 2013 πέρα από την παρουσίαση της Vespa Primavera 125 δεν υπήρχε κανένα άλλο νέο μοντέλο. Η Piaggio βέβαια έχει επιβεβαιώσει την πρόθεσή της να ενισχύσει την θέση της στην Ινδία, την Ταϊλάνδη και την Ινδονησία, όπως και την προσπάθειά της να εδραιώσει το όνομα της Aprilia στις πολλά υποσχόμενες αγορές της νότιας ανατολικής Ασίας.

Θα πρόκειται για μικρού κυβισμού γυμνές ή σπορ μοτοσυκλέτες 200-300 cc, που θα κατασκευάζονται τοπικά, όπως κάνουν παραδείγματος χάρη KTM Duke 125/200/390 και RC, Honda CBR300R, Kawasaki Ninja 300 καθώς και τα επερχόμενα Triumph 250 και Yamaha R25.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ