Η αγορά συνεχίζει και το 2025 την ανοδική πορεία που διαγράφει τα τελευταία χρόνια, καθώς το πρώτο τρίμηνο έκλεισε με άνοδο πωλήσεων 4,77%, παρά τους δύο πρώτους “ασθενικούς” μήνες, που είχαν καταγράψει μια ελαφριά πτώση 1,78%.
Έτσι για άλλη μια φορά ήταν ο Μάρτιος που σηματοδότησε την αρχή της σεζόν και τα σκούτερ είχαν και πάλι την τιμητική τους, με τις ταξινομήσεις του Μαρτίου να φτάνουν τις 9.770 για την κατηγορία.
Σήμερα όμως θα ασχοληθούμε με μια “υποκατηγορία” των σκούτερ, δηλαδή τα οχήματα που κινούνται στα όρια της Α1 κατηγορίας, μέχρι 125cc.
Από πολλούς θεωρείται “entry level” ή “για αρχάριους” κατηγορία, όμως τα 125άρια σηκώνουν έναν μεγάλο όγκο πωλήσεων καθώς πέραν από ιδανικά οχήματα για να βάλουν κάποιον στον κόσμο των 2 τροχών, είναι και ένα οικονομικότατο μέσο καθημερινής μετακίνησης.
Επίσης, η δυνατότητα για κάποιον που έχει δίπλωμα αυτοκινήτου να τα οδηγήσει (υπό προϋποθέσεις), έδωσε περαιτέρω ανάσα στην κατηγορία, χώρια η χρήση τους από επαγγελματίες διανομείς, που αποτελούν σταθερό κοινό στα σκούτερ των 125cc.
Πάμε λοιπόν να δούμε ποιά σκούτερ της “μικρής” κατηγορίας τα πήγαν καλύτερα στο πρώτο τρίμηνο του 2025.
Στην κορυφή δεν έχουμε εκπλήξεις, καθώς το PCX 125 της Honda πήρε την πρώτη θέση, με 622 ταξινομήσεις. Μάλιστα το PCX ήταν πρώτο συνολικά στις ταξονομήσεις των σκούτερ, αφήνοντας πίσω του το διαχρονικό best seller SYM Symphony ST 200.
Η SYM όμως πήρε τη δεύτερη και την τρίτη θέση στα 125άρια, με το Symphony SR 125 να φτάνει τις 350 πωλήσεις μέσα στο πρώτο τρίμηνο, ενώ ακολούθησε το Jet 14 125 με 313 ταξινομήσεις.
Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η Yamaha, με το NMAX 125 να “βγάζει” 278 νέα μοντέλα στους ελληνικούς δρόμους, μπροστά από το SYM Symphony ST 125 με 243.
Στην έκτη μόλις θέση η Piaggio με το Liberty 125 (184 ταξινομήσεις), ενώ ακολούθησαν τα Honda SH Mode 125 (176 ταξινομήσεις) και SYM Jet X 125 (173 ταξινομήσεις).
Την πρώτη δεκάδα έκλεισαν τα Daytona Cargo 125 (157 ταξινομήσεις) και Voge SR1 (156 ταξινομήσεις).