Πάμε όπως παλιά;
Σε μια χώρα που βασανίζεται σαν τη δική μας, το να βλέπεις τις πωλήσεις των μεγάλων σε κυβισμό σκούτερ να αυξάνονται είναι κάτι ενθαρρυντικό… Kείμενο: Νίκος Βιτσιλάκης
Ο τίτλος είναι ξεκάθαρος, αύξηση και στην Ελλάδα, αφού στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε. είναι κάτι δεδομένο και συνηθισμένο τα τελευταία χρόνια.
Με δεδομένη επίσης την τιμή αγοράς των μοντέλων με κινητήρα άνω των 300cc, που ξεκινά από τα σχεδόν 5.000€ και καταλήγει στα σχεδόν 15.000€, οι περισσότερες πωλήσεις δημιουργούν μια εικόνα τόνωσης της αγοράς και σίγουρα αυτό είναι κάτι ευχάριστο για όλους.
Η καταμέτρηση των πωλήσεων που κάναμε αφορά στο πρώτο 8μηνο (Ιαν.-Αυγ.) του 2018 και το συγκρίνουμε με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2017.
Οι αριθμοί καταμαρτυρούν μια αύξηση πωλήσεων κατά σχεδόν 19%, που μεταφράζεται σε 200 περισσότερες ταξινομήσεις (1.063 ήταν το 2017 και έγιναν 1.262 εφέτος).
Τη μερίδα του λέοντος στην αγορά κατέχει και πάλι η Piaggio με 580 πωλήσεις, με το Beverly 350 να κυριαρχεί με τις 557 εξ αυτών.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Yamaha με 313 (ΧΜΑΧ 400 τις 197, ΤΜΑΧ 530 τις 109) και στην τρίτη η Kymco με 182 (Downtown 350 τις 74, ΑΚ550 τις 71).
Ο σχετικός πίνακας θα σας κατατοπίσει, άξια αναφοράς η μείωση πωλήσεων των TΜΑΧ 530 και Maxsym 400/600, στην αντίπερα όχθη η εκτόξευση του XΜΑΧ 400.