fbpx

Zontes 552R: Η ώρα των δύο κυλίνδρων

Μεγάλα, δικύλινδρα νέα για τη Zontes

Η κινέζικη εταιρία δεν σταματάει να δραστηριοποιείται, κι έτσι μπαίνει και στην “πρώτη”, την κορυφαία κατηγορία των maxi scooter με ένα δικύλινδρο μοντέλο μεγάλου κυβισμού, το οποίο θα παρουσιαστεί στο σαλόνι του Μιλάνου στην EICMA

Μετά τη μεγάλη επιτυχία στην ελληνική αγορά του Adventure Zontes G368, η εταιρία κάνει το επόμενο βήμα, ανεβάζει ρυθμό και ετοιμάζεται να παρουσιάσει στην EICMA το νέο της maxi scooter GT, το Zontes 552R. Με ολοκαίνουργιο 8βάλβιδο, δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, έτσι ώστε να βρεθεί αντιμέτωπο με τα Yamaha TMAX, Kymco AK 550 και SYM Maxsym TL 508.

Με τη δυναμική που έχει η εταιρία και με την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί, το Zontes 552R μπορεί να απειλήσει ακόμα και την πρωτιά στη μεγάλη κατηγορία.

Ο δικύλινδρος κινητήρας, όπως λέει και ο κωδικός του, θα είναι κοντά στα 550 cc, αποτελώντας έτσι το επόμενο λογικό βήμα για την εταιρία, που από έχει εξαπολύσει την επίθεσή της και στα σκούτερ, αλλά και τις μοτοσυκλέτες, παρουσιάζοντας αξιόλογα μοντέλα.

Αυτό που έχουμε μέχρι στιγμής είναι δυο-τρεις φωτογραφίες, μια μπροστινή όψη, μια σέλα, ένα μοτέρ.

Από πλευράς εμφάνισης – όπως ήταν λογικό – το 552 θα ακολουθήσει τις γραμμές του θρυλικού Yamaha ΤΜΑΧ, έστω και προηγούμενης γενιάς, με σφηνοειδείς προβολείς και “μύτες” μπροστά από τους “αεραγωγούς”.

Ο κινητήρας θα είναι δικύλινδρος σε σειρά, με οριζόντια τοποθετημένους κυλίνδρους, με δύο εκκεντροφόρους (DOHC), οκτώ βαλβίδες και ιπποδύναμη στους 48 ίππους για να εμπίπτει στην κατηγορία των διπλωμάτων Α2.

Εκεί που μπορεί να διαφοροποιηθεί το Zontes θα είναι στον εξοπλισμό, που σίγουρα θα είναι, όπως μας έχει συνηθίσει η εταιρία… αρχοντικός.

Από τα full LED φώτα και τα DRL, στα ηλεκτρονικά συστήματα ABS, riding modes, traction control, ηλεκτρικά ανοιγόμενες τάπα ρεζερβουάρ/σέλα, οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, keyless λειτουργία, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, κ.λπ.

Λογικά θα υπάρχουν δύο δισκόφρενα μπροστά, το πιρούνι θα είναι ανάποδο, η πίσω ανάρτηση δεν θα είναι συμβατική (για να σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό με τις περίτεχνες οπίσθιες αναρτήσεις), απ’ ό,τι μόλις φαίνεται στη φωτογραφία, με διαγώνια τοποθετημένο το μονό (μάλλον) αμορτισέρ. Η διάμετρος των τροχών λογικά θα παίξει στο ασφαλές: 15 ίντσες μπροστά και 14 πίσω.

Εκεί επίσης που μπορεί να “παίξει” η Zontes είναι στο μικρότερο συνολικό βάρος. Για να το πετύχει αυτό, θα πρέπει να κινηθεί στη λύση που έχουν υιοθετήσει και οι αντίπαλοί της, δηλαδή στο περιμετρικό αλουμινένιο πλαίσιο, κάτι όμως που επιβαρύνει την τιμή και αυτό δεν είναι κάτι που θέλει η εταιρία.

Πολύ σύντομα θα ξέρουμε, ήδη από αύριο, για το Zontes 552R, αφού η EICMA ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες της.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

X