YAMAHA 3CT 300, 2020: Επίσημη παρουσίαση τον Νοέμβριο

 Έρχεται το Tricity 300 παραγωγής

Ολοταχώς κινείται η Yamaha προς την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου τρίτροχου σκούτερ της με κινητήρα 300 κυβικών. Τον Νοέμβριο, στο σαλόνι της EICMA στο Μιλάνο, θα κάνει το ντεμπούτο του το Yamaha 3CT 300 παραγωγής, πλουτίζοντας τη γκάμα των σκούτερ της γιαπωνέζικης εταιρίας.

Ήταν και πάλι πέρσι τον Νοέμβριο στο σαλόνι του Μιλάνου, όταν η Yamaha παρουσίασε το πρωτότυπο τρίτροχο σκούτερ με κινητήρα 300 cc και το όνομα 3CT, υποσχόμενη μελλοντικό μοντέλο παραγωγής.

Είναι δηλωμένη εδώ και χρόνια η πρόθεση του οίκου της Iwata να συνεχίσει να επενδύει στα σκούτερ με τρεις τροχούς, όπως έχουν κάνει μέχρι σήμερα η Piaggio, η Peugeot, η Quadro, αλλά και η ίδια η Yamaha με τα “μικρά” Tricity 125 και 155.

Η εμπλοκή της Yamaha στα τρίτροχα σκούτερ ξεκίνησε το 2015 με το λανσάρισμα του Yamaha Tricity 125, και συνεχίστηκε το 2017 με το Tricity 155. Έκτοτε τα δυο Tricity ξεπέρασαν σε πωλήσεις τις 25.000 μονάδες.

Τα “μικρά” τρίτροχα θα έχουν σύντομα παρέα ένα “μεσαίο” τρίτροχο, το οποίο θα κινείται από τον κινητήρα των 292cc, ίδιο με του X-MΑΧ 300, που ανακοινώνεται στους 27.6 ίππους στις 7.250 rpm.

Τα σχέδια που βλέπετε έχουν κατατεθεί στον ευρωπαϊκό οργανισμό πατεντών, με το μοντέλο που απεικονίζεται να διαφέρει ελάχιστα μόνο από το πρωτότυπο που είδαμε το 2018.

Το κουστούμι μοιάζει να μην έχει αλλάξει από το πρωτότυπο σκούτερ, με το προφίλ του να θυμίζει αρπακτικό πτηνό. Φτερά και ρύγχος είναι αρκετά υψηλά ώστε να φαίνονται οι μηχανισμοί των αναρτήσεων που επιτρέπουν στους δύο μπροστινούς τροχούς να γέρνουν στις στροφές. Παρότι οι γραμμές του Yamaha 3CT 300 είναι πιο έντονες, εξακολουθούν να διατηρούν την οικογενειακή ομοιότητα με τα μικρότερα Tricity 125 και 155.

Διαφορές υπάρχουν, πέρα από την ψηλότερη ζελατίνα, στη σέλα, υπάρχουν καθρέφτες, φλας, κ.α, ενώ έχει παραμείνει το πεντάλ των φρένων στο δάπεδο. Το 3CT, να υπενθυμίσουμε, θα μπορεί να παραμείνει όρθιο ακόμα και σε στάση – ένα χαρακτηριστικό που συναντήσαμε για πρώτη φορά στο MP3 της Piaggio.

Η Yamaha όμως λέει πως το τρίτροχό της, σε αντίθεση με το MP3, θα μένει όρθιο χωρίς να κλειδώνει η ανάρτηση, ένα σύστημα με πιο ομαλή λειτουργία στο “σταμάτα-ξεκίνα” μέσα στην πόλη, ενώ ταυτόχρονα διατηρεί το βάρος της κατασκευής χαμηλά.

Για το κατά πόσο το νέο τρίτροχο σκούτερ της εταιρίας θα λέγεται 3CT (το οποίο διαβάζεται Three-CiTy… τρία στην πόλη) ή απλά και ξεκάθαρα Yamaha Tricity 300, είναι κάτι που θα το μάθουμε στο σαλόνι της EICMA, τον Νοέμβριο.