fbpx

Yamaha: Νέο Euro5+ Tricity 300

Αλλαγμένο τελικό εξάτμισης για να περάσει τις αυστηρότερες προδιαγραφές

Το τρίτροχο σκούτερ της Yamaha ανανεώθηκε για το 2025, μπαίνοντας κι αυτό στην Euro5+ εποχή, διατηρώντας όμως όλα τα στοιχεία που το χαρακτήρισαν και το έκαναν να ξεχωρίζει μέχρι σήμερα. 

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος Blue Crue υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος μονοκύλινδρος κινητήρας των 292cc και αποδίδει 28 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και 28,9 Nm ροπής στις 5.750 σ.α.λ.  

Το ενδιαφέρον εδώ είναι ότι ενώ βλέπουμε πολλά μοντέλα να ανεβάζουν τα κυβικά των κινητήρων τους ώστε να βγάλουν την ίδια απόδοση με τους Euro5+ περιορισμούς, η Yamaha διατήρησε ακριβώς τον ίδιο κινητήρα και τα ίδια νούμερα επιδόσεων, αλλάζοντας μόνο το τελικό της εξάτμισης.  

Έτσι έχουμε ένα ελαφρύτερο και μακρύτερο τελικό, το οποίο μάλιστα δίνει και μια ωραία ροπή από χαμηλά, όπως παρατηρήσαμε στο τεστ του νέου XMAX 300, με το οποίο μοιράζεται τον κινητήρα.  

Στα άλλα στοιχεία του το Tricity 300 παραμένει σταθερό στο πέρασμα στη νέα εποχή, με τον μεγάλο χώρο κάτω από τη σέλα να χωράει δύο Full Face κράνη και τα ντουλαπάκια στην ποδιά να συμπληρώνουν τον αποθηκευτικό χώρο.  

Επίσης το Tricity 300 παραμένει το ελαφρύτερο σκούτερ της κατηγορίας του (δηλαδή των τρίτροχων σκούτερ) με τη ζυγαριά να σταματάει στα 239 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 13 λίτρων.  

Το πλαίσιο παραμένει ατσάλινο και συνεργάζεται με διπλά τηλεσκοπικά πιρούνια διαδρομής 100mm μπροστά, τοποθετημένα στο εσωτερικό των τροχών και εφοδιασμένα με το σύστημα συνδυασμένης κλίσης τροχών της Yamaha, καθώς και το Standing Assist System που επιτρέπει στο σκούτερ να παραμένει σταθερό όταν είναι σταματημένο χωρίς ο αναβάτης να χρειάζεται να ακουμπήσει τα πόδια του στο έδαφος.  

Με το που ξεκινήσει και πάλι το σκούτερ το σύστημα απενεργοποιείται αυτόματα, ώστε ο αναβάτης να μπορεί να ελέγξει την κλίση των τροχών.  

Δύο μεγάλα υδραυλικά δισκόφρενα 267mm μπροστά και ένα υδραυλικό δισκόφρενο της ίδιας διάστασης πίσω αναλαμβάνουν το φρενάρισμα, με το δικάναλο ABS να δηλώνει το παρών.  

Στον λοιπό εξοπλισμό συναντάμε μια LCD οθόνη μαζί με προειδοποιητικές λυχνίες, χειρόφρενο και ποδόφρενο, το οποίο ενεργοποιεί τις δαγκάνες και στα τρία φρένα, Traction Control και πρίζα 12V στην ποδιά.  

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ