Η ισπανική Wottan Motor παρουσίασε την γκάμα της για την Euro5+ εποχή, με όλα τα μοντέλα της να ανανεώνουν τους κινητήρες τους για να ανταπεξέλθουν στους νέους κανονισμούς εκομπών ρύπων, ενώ αποκάλυψε και δύο νέες προσθήκες.
Ξεκινάμε από ένα 300άρι σκούτερ που θα έρθει να πλαισιώσει το GT2 που ήδη κυκλοφορεί από την εταιρία, με το όνομα του να είναι απλά αυτό: 300.
Ο κινητήρας του είναι ίδιος με αυτόν του GT2 και αποτελείται από μια μονοκύλινδρη, υγρόψυκτη, τετραβάλβιδη μονάδα 300cc που αποδίδει 26,5 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 24Nm.
Σύμφωνα με την Wottan η κατανάλωση περιορίζεται στα 3,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, ενώ η κατανομή του βάρους “ακολουθεί τα μοτοσυκλετιστικά πρότυπα”, οπότε περιμένουμε ίσως μια καλύτερη σταθερότητα και οδηγική συμπεριφορά.
Βέβαια όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες η Wottan δεν μετακίνησε τον κινητήρα στο πλαίσιο ώστε να φέρει πιο μπροστά το κέντρο βάρους και να αποφορτίσει την πίσω ανάρτηση, όμως η αλήθεια είναι ότι μόνο αν το δούμε από κοντά και το οδηγήσουμε θα μπορούμε να ξέρουμε.
Από πλευράς αναρτήσεων διακρίνεται ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά αμορτισέρ πίσω, με ένα δισκόφρενο μπροστά και φυσικά το απαραίτητο ABS.
Μια ορθογώνια έγχρωμη TFT οθόνη αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη, ενώ διακρίνουμε και ρυθμιζόμενες μανέτες.
Δυστυχώς δεν υπάρχουν επί του παρόντος άλλες πληροφορίες και θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι για να μάθουμε περισσότερα.
Όσον αφορά τα 125άρια, τo GT125 είχε ήδη παρουσιαστεί στην EICMA και τώρα δίπλα του προστέθηκε το STORM-X, με 30λιτρη βαλίτσα Givi στον στάνταρ εξοπλισμό.
Γενικά ο αερόψυκτος μονοκύλινδος κινητήρας των 125cc “ραφιναρίστηκε” για την Euro5+ εποχή, παράγοντας τώρα λιγότερο θόρυβο, ενώ η Wottan ανακοινώνει κατανάλωση μόλις 2,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Τέλος, έφτασε και το Sixteen 125, ένα Adventure Scooter με 16άρη τροχό μπροστά, το οποίο όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες έχει ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ρυθμιζόμενο τιμόνι που στηρίζεται σε καβαλέτα για καλύτερο μοχλό, έγχρωμη TFT οθόνη και επιθετική σχεδίαση , ενώ και η απόσταση από το έδαφος φαίνεται να συνάδει με τα στάνταρ της κατηγορίας.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα γίνουν γνωστές λογικά στις αρχές του Καλοκαιριού του 2025, οπότε θα πρέπει να κάνουμε λίγη υπομονή για να “ανακαλύψουμε” αυτά τα σκούτερ.