VESPA PRIMAVERA, 2018: Bελτιώσεις

Γιορτάζοντας μισό αιώνα

Η Vespa Primavera γιόρτασαν 50ά τους γεννέθλια στο σαλονι της EICMA 2017, με μικρο-βελτιώσεις και δυο νέες σειρές μοντέλων, τα S και τα επετειακά 50° Anniversario.

Όταν παρουσιάστηκε η Vespa Primavera το 1968 κανείς δεν ήξερε ότι η μικρόσωμο Βέσπα θα γινόταν διαχρονική και θα έφερνε μια μίνι επανάσταση: μικρή, γρήγορη και ευκίνητη κατάφερε να αγγίξει τη νέα γενιά και έγινε μεγάλη επιτυχία, καταφέρνοντας να παραμείνει στην παραγωγή μέχρι το 1982!

Έτσι όχι μόνο έγινε ένα ακόμα θρυλικό μοντέλο, αλλά και μία από τις πιο μεγάλες εμπορικές επιτυχίες στην ιστορία της Vespa.

Σήμερα η Vespa Primavera ενσωματώνει όλες τις αξίες που, πριν από μισό αιώνα, την έκαναν επιτυχημένη. Μικρή και ευκίνητη όπως πάντα, η Vespa Primavera του 2018 έχει λίγες ακόμα βελτιώσεις που την κάνουν λίγο πιο άνετη, λίγο πιο ασφαλή, ενώ για άλλη μια φορά η εμφάνιση φρεσκάρεται. Λίγο κι αυτή…

Η μεγαλύτερη αλλαγή είναι η διάμετρος των τροχών που πήγε στις 12 ίντσες για πρώτη φορά σε μικρή Vespa, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερη σταθερότητα, βελτιωμένη ασφάλεια και καλύτερο κράτημα.

Η τεχνολογία LED υιοθετείται τώρα τόσο για τον μπροστινό προβολέα όσο και για το πίσω φως, ενισχύοντας την ενεργητική ασφάλεια.

Vespa Primavera S 125/150

Οι Primavera είναι εφοδιασμένες με Bike Finder (που ανάβει τα φλας από μακριά, για εύκολη εύρεση στο πάρκινγκ) και τηλεχειριστήριο σέλας, που είναι μέσα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Οι Vespa Primavera φορούν πλέον νέα χαρακτηριστική “γραβάτα” στο μπροστινό τμήμα της ποδιάς με νέα λεπτομέρεια χρωμίου, όπως και στο μπροστινό φτερό.

Vespa Primavera 50° Anniversario
Η Vespa Primavera έκανε το ντεμπούτο του στο 1967 στο Σαλόνι του Μιλάνου πριν ξεκινήσει η πώλησή της την επόμενη χρονιά, το 1968. Πολύ σύντομα έγινε το αγαπημένο δίτροχο χιλιάδων νεαρών σε διάφορα μήκη και πλάτη του κόσμου.

Vespa 125 Primavera ET3 του 1976

Από την Καλιφόρνια, μέχρι το Παρίσι μέσα από τις πρωτοποριακές γραμμές της, είχε καλές επιδόσεις σε σχέση με τα υπόλοιπα σκούτερ της εποχής, ενώ παράλληλα ήταν εύκολη και διασκεδαστική στην οδήγηση.

Vespa Primavera 50° Anniversario

Vespa Primavera 50° Anniversario

Η επετειακή Vespa Primavera 50° Anniversario του 2018 αποτίνει φόρο τιμής στις στιλιστικές αξίες που έκαναν την πρώτη Primavera τόσο επιτυχημένη.

Η Vespa Primavera 50 ° Anniversario, διατίθεται με τετράχρονους κινητήρες 50 και 125 cc (i-get), και ξεχωρίζει από ένα νέο γαλάζιο χρώμα (η σέλα έχει κάλυμα σε γκρίζο χρώμα), τις ιδιαίτερες χυτές ζάντες με τα πέντε διπλά μπράτσα και το κομψό λογότυπο στο πίσω μέρος.

Vespa Primavera S
Η Vespa Primavera S είναι – σύμφωνα με την Piaggio – η μεγάλη καινοτομία του σαλονιού της EICMA 2017. Πρόκειται για μια σπορ έκδοση της κλασικής Primavera.
Πάνω από όλα τα νέα χαρακτηριστικά, που εμπλουτίζουν την οικογένεια, η Vespa Primavera S ενσωματώνει ένα πλήρως ψηφιακό όργανο με έγχρωμη οθόνη TFT 4,3 ιντσών. Είναι μια πραγματική επανάσταση για τη Vespa, η οποία για πρώτη φορά στην ιστορία της διαθέτει πλήρως ψηφιακό όργανο.

Vespa Primavera S

Η οθόνη αυτή προσφέρει εκτός από τις κλασικές πληροφορίες, όπως ταχύτητα, συνολικό και μερικό χιλιομετρητή, θερμοκρασία περιβάλλοντος και στάθμη καυσίμου, ενώ λειτουργεί και ως οθόνη για την τελευταία έκδοση του VMP (Vespa Multimedia Platform).

Η εφαρμογή VMP προσθέτει μια σειρά από λειτουργίες στο όργανο της Vespa, για την επεξεργασία και διαχείριση πολλών πληροφοριών, που αποστέλλονται στον αναβάτη σχετικά με την κατάσταση του σκούτερ και τη διαδρομή που ακολουθεί.

Το σύστημα επιτρέπει επίσης να χρησιμοποιεί ο αναβάτης τους διακόπτες στο τιμόνι για να απαντά σε κλήσεις και να χρησιμοποιεί τις φωνητικές εντολές του smartphone για να πραγματοποιεί κλήσεις ή να επιλέγει μουσική μέσα από λίστα.
Υπάρχουν τρία νέα χρώματα (όλα ματ!) για τη νέα Vespa Primavera S: Κόκκινο, Μπεζ, Μπλε

Vespa Primavera S

Οι κινητήρες όλων των Vespa Primavera 125 και 150 είναι μονοκύλινδροι, αερόψυκτοι, με τρεις βαλβίδες επικεφαλής, 1ΕΕΚ και ιπποδυνάμεις 10,5 (στις 7.700 rpm) και 12,7 ίππους (στις 7.750 rpm) αντίστοιχα.

Το βάρος τους δεν ανακοινώνεται, το ύψος σέλας φτάνει τα 790 εκατοστά, το μεταξόνιο τα 1.340 mm και το ντεπόζιτο χωράει 8,0 λίτρα. Σημειώστε ότι οι Vespa Primavera φορούν δισκόφρενο στον μπροστινό τροχό διαμέτρου 200 mm, με μονοκάναλο ABS, ενώ πίσω έχουν διατηρήσει το μηχανικό ταμπούρο, διαμέτρου 140 mm.

Υπάρχουν τρία νέα χρώματα (όλα ματ!) για τη νέα Vespa Primavera S: Κόκκινο, Μπεζ, Μπλε