fbpx
Motul Skyscraper Left
Motul Skyscraper Right

TGB XΜΟΤΙΟΝ 300: ΣΩΣΤΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ

Το κορυφαίο της “χρυσής μέλισσας”

Η ιστορία μας ξεκινάει το 1965, έτος που ιδρύθηκε η TGB (Taiwan Golden Bee), η οποία μετά από 25 χρόνια συνεργασίας με την Piaggio στην Ταϊβάν, πέρασε στην ανεξαρτησία και δημιούργησε τα δικά της σκούτερ. Κορυφαίο όλων, το πολύ ενδιαφέρον TGB Xmotion 300.

TGB Xmotion 300: 264cc και 23 ίπποι

Η TGB, εκτός από μια από τις σημαντικότερες εταιρίες στον κόσμο σε ATV, διαθέτει γκάμα σκούτερ που ξεκινάει από τα 50 cc και φτάνει στα 300 cc, με δίχρονους κινητήρες στους μικρότερους κυβισμούς και τετράχρονους στους μεγαλύτερους. Πριν από μερικούς μήνες είχαμε παρουσιάσει το καλαίσθητο, ρετρό σχεδίασης, σκούτερ της ίδιας εταιρίας, το TGB Bellavita 300, τώρα έρχεται η σειρά του πιο μοντέρνου αδελφού.

 

Βlack, and...

... and silver

Το Xmotion 300, η TGB το καταχωρεί στην “business class”, την κατηγορία που εμείς ονομάζουμε “mega scooter” ή “maxi scooter”. Το 300 θεωρείται το νέο “καυτό” μοντέλο της εταιρίας, στην Ταϊβάν και τον υπόλοιπο κόσμο, όπου εξάγονται τα TGB, αφού μέχρι πρόσφατα κυκλοφορούσαν Xmotion μόνο σε 125 και 250 κυβικά εκατοστά.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο κινητήρας του 300 έχει χωρητικότητα 264 cc (και 23 ίππους, στις 7.500 σ.α.λ) και είναι μονοκύλινδρος υδρόψυκτος με τέσσερις βαλβίδες στην κεφαλή. Τροφοδοτείται από ηλεκτρονικό ψεκασμό και σύμφωνα με το δελτίο τύπου της εταιρίας, έχουν γίνει εκτενείς δοκιμές στην Ευρώπη για να σχεδιαστεί το πλαίσιο και οι αναρτήσεις.

Στο πίσω μέρος υπάρχουν δύο αμορτισέρ, ενώ το πιρούνι μπροστά διαθέτει καλάμια διαμέτρου 36 χιλιοστών. Οι τροχοί είναι 14 ιντσών μπροστά και 13 πίσω, ενώ δισκόφρενα υπάρχουν και στους δύο τροχούς (260 mm μπροστά και 240 mm, πίσω). Η κατανάλωση που ανακοινώνεται από την εταιρία είναι “από 3 μέχρι 4 λίτρα, στα 100 χιλιόμετρα” και ξέρετε, τέτοια ειλικρίνεια “από τόσο μέχρι τόσο, περίπου” σπάνια την συναντάς…


Στις λεπτομέρειες του TGB Xmotion 300, του οποίου οι γραμμές θυμίζουν αρκετά Yamaha Χmax 250 συναντάμε ντουλαπάκι μπροστά που κλειδώνει, τάπα βενζίνης που ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, πλήρως ηλεκτρονικά όργανα, παροχή ρεύματος 12V, καθρέφτες με ενσωματωμένα φλας (υπάρχει και έκδοση χωρίς) και αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη.

14άρης τροχός μπροστά, 260 mm δισκόφρενο και πιρούνι με καλάμια 36 mm

Το ντεπόζιτο χωράει 11 λίτρα καυσίμου και η σέλα απέχει από το έδαφος 790 χιλιοστά. To βάρος του φτάνει τα 186 κιλά. Κάτω από τη σέλα χωράνε δύο φουλφέις κράνη, ενώ για το συγκεκριμένο μοντέλο η εταιρία έχει σχεδιάσει ειδική σειρά με αξεσουάρ (σχάρα, ζελατίνα, μαύρη ζελατίνα, κλπ). Οι χρωματισμοί του είναι: γκρι, μαύρο, μαύρο ματ και άσπρο και η τιμή του στην Ιταλία, την Ισπανία και τη Γαλλία, βρίσκεται κάτω από τις 4.000 ευρώ. Θα δούμε άραγε το TGB Xmotion 300 και στην Ελλάδα; Δεν αποκλείεται…

X