SYM XPRO 50, XPRO 125, 2014: TA ΝΤΕΛΙΒΕΡΙΑΔΙΚΑ

Kαι τώρα… δουλειά

Στην Αθήνα λέγονται “ντελιβεράδες, στη Σαλονίκη “πακετάδες”¨. Και οι μεν και οι δε χρησιμοποιούν βέβαια τα “λάθος” μηχανάκια, αφού με τα παπιά που προτιμούν συνήθως, σε καθημερινή βάση κάνουν καμιά εκατοστή παραπανίσιες κινήσεις (δηλαδή αλλαγές ταχυτήτων). Και σε αυτή τη δουλειά η λύση είναι τα σκούτερ.

Η SYM είναι μια εταιρία που πιστεύει στα “εργατικά” σκούτερ, αφού αποτελούν την απόλυτη λύση για μικρο-μεταφορές μέσα στα κέντρα, τα πολύβουα και μποτιλιαρισμένα εμπορικά κέντρα πόλεων ανά την υφήλιο.

Και μπορεί κάποιοι να επιμένουν στα παπιά, αλλά τα αυτόματα κιβώτια είναι πιο εύχρηστα και προτιμότερα, ενώ η αυξημένη ευελιξία και το χαμηλό ύψος σέλας, μαζί με τα ευμεγέθη δάπεδα δίνουν πολλούς πόντους παραπάνω στα scooter.

Τα SYM Xpro 50 και 125 υπάρχουν και σε κόκκινο μεταλλικό χρώμα (δεξιά)

Τα SYM Xpro 50 και 125 υπάρχουν και σε κόκκινο μεταλλικό χρώμα (δεξιά)

Δισκόφρενο μπροστά και 2έμβολη δαγκάνα

Δισκόφρενο μπροστά και 2έμβολη δαγκάνα

Η σέλα είναι μεγάλη και μονή και πίσω της υπάρχει μεταλλική σχάρα μεταφοράς

Η σέλα είναι μεγάλη και μονή και πίσω της υπάρχει μεταλλική σχάρα μεταφοράς

To νέο σκούτερ της SYM (Sanyang Motors) ονομάζεται Xpro και διατίθεται σε δυο κυβισμούς 50cc και 125 cc σε κόκκινο και άσπρο χρώμα. Η μονή σέλα επιτρέπει την εφαρμογή μεγάλης ανθεκτικής σχάρας πάνω στο σκούτερ, που μπορεί να μεταφέρει βαριά ή ογκώδη αντικείμενα, και φυσικά μπορεί να κουβαλήσει “κουτί” για delivery φαγητού, δεμάτων, κ.λπ.

Τα δύο αμορτισέρ πίσω είναι ενισχυμένα για σκληρή χρήση, με το μέγιστο βάρος που μπορεί να μεταφέρει το 125 να φτάνει τα 230 κιλά σύνολο.

Το πλαίσιο είναι κι αυτό ενισχυμένο για επαγγελματική επιβάρυνση και το 9λιτρο ρεζερβουάρ αρκεί για πολλά χιλιόμετρα χωρίς ανεφοδιασμό, ο οποίος γίνεται χωρίς να χρειάζεται να ξεφορτωθεί το σκούτερ.

Παράλληλα υπάρχει μεγάλο, επίπεδο δάπεδο, δύο άγκιστρα αποσκευών, αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα.


Η σέλα είναι μονή και μεγάλη, δίνοντας ευχέρεια κινήσεων στον αναβάτη. Υπάρχει κεντρικό και πλάγιο σταντ, αμφότερα ενισχυμένα και εύκολα στη χρήση. Οι τροχοί είναι 12 ιντσών και τα λάστιχα είναι φαρδιά στα 120 και 130 μπροστά-πίσω.

Τα αμορτισέρ ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου τους, ανάλογα με το βάρος που θα κουβαλήσουν.

Και ο 50άρης και ο 125άρης είναι τετράχρονοι, μονοκύλινδροι, αερόψυκτοι κινητήρες, με τον πρώτο να αποδίδει 2,4 ίππους και τον δεύτερο 9,5 ίππους, με απόδοση που δίνει έμφαση στη ροπή. Για την εκκίνηση των κινητήρων (που τροφοδοτούνται απο καρμπυρατέρ) γίνεται με μίζα, αλλά και μανιβέλα στην ανάγκη.

Τα βάρη των SYM Xpro 50 και Xpro 125 είναι 107 και 116 κιλά αντίστοιχα. Το μπροστινό φρένο είναι υδραυλικό δισκόφρενο 190mm, με δαγκάνα δύο εμβόλων, με το φρένο πίσω να είναι ταμπούρο (110 mm στο 50 και 130 mm στο 125). Οι τιμές των “εργατικών” σκούτερ είναι: SYM Xpro 50 στα 1.450 ευρώ και SYM Xpro 125 στα 1.695 ευρώ.