fbpx

SYM FNX, 2018: Γιατί όχι μοντέλο παραγωγής;

Αμάλγαμα σημαίνει ανάμιξη, συνδυασμός

Η SYM στην EICMA παρουσιάζει ένα, καινοτομικού σχεδιασμού, για τα αισθητικά δεδομένα της, πρωτότυπο σκούτερ, που όμως “πατάει τα πόδια του στη γη”, είναι προσγειωμένο από πλευράς εμφάνισης, κι εμείς δεν καταλαβαίνουμε γιατί δεν είναι μοντέλο παραγωγής.

Οι προσεκτικοί αναγνώστες του Scooternet θα θυμούνται ότι έχουμε αναφέρει εδώ και καιρό τη νέα σχεδιαστική τάση που θέλει να “τετραγωνίζει” τα σκούτερ.

Το SYM FNX, που σύμφωνα με την εταιρία είναι “μια υλοποίηση της τάσης Art-Fusion” και κάνει το ντεμπούτο του στο σαλόνι της EICMA.

Σχεδιασμένο από κορυφαίους Ευρωπαίους σχεδιαστές, αυτό το απλό, “καθαρών” γραμμών μοντέλο συνδυάζει αρμονικά την avant-gard κομψότητα του σύγχρονου κόσμου του design.

Του βιομηχανικού design για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, το οποίο εκφράζεται και μέσω των σκούτερ.

Όπως είχαμε γράψει και στην προπαρουσίαση του SYM FNX, η εταιρία μιλάει στο δελτίο τύπου για “δυτική σχολή σχεδίασης συγκρούεται με την ανατολική” και έτσι δημιουργείται η ανάμιξη, το Art-Fusion του FNX.

H εμφάνιση αυτή φέρνει μια ολοκαίνουργια ταυτότητα στα προϊόντα της SYM που προκύπτει από τη συγχώνευση στοιχείων της ευρωπαϊκής μόδας και της Ανατολικής κουλτούρας.


Δεν είναι όμως μόνο η εμφάνιση του SYM
FNX για το οποίο υπερηφανεύεται η εταιρία, αφού το έχει εξοπλίσει με εξελιγμένη τεχνολογία και καινοτομία.

Έτσι το FNX εισάγει επίσης δύο νέες τεχνολογίες: την Z.R.S.G. ( Zero-Resistance Starter & Generator system) υποθέτουμε ένα σύστημα εκκίνησης χωρίς μίζα, σαν αυτό της Honda (βλ. PCX) και Piaggio (βλ. Medley), αλλά και το A.L.E.H. ( Anti-Lift Engine Hanger system), που αν καταλαβαίνουμε καλά από την περιγραφή, είναι ένα σύστημα που εφαρμόζεται πάνω στην πίσω ανάρτηση-κορμό κινητήρα και δεν του επιτρέπει να ανυψώνεται στο άνοιγμα του γκαζιού.

Σύντομα θα έχουμε ακόμα περισσότερες πληροφορίες.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ