fbpx

SYM ADX 300 2024: Ο μεγάλος αδελφός των ADX

Oλοένα και δυναμώνουν τα crossover σκούτερ

Ένα δεύτερο ADX παρουσίασε πρόσφατα στην Eicma 2023 η SYM, με μεγαλύτερο κυβισμό, το οποίο θα προστεθεί στη γκάμα των urban adveture σκούτερ, δίπλα στο 125 που ήδη κυκλοφορεί στην Ελλάδα… κι απ’ ό,τι φαίνεται έπεται συνέχεια για αυτή τη νέα, “καυτή” κατηγορία.

Ένα ακόμα μέλος αποκτά η οικογένεια των crossover-urban adventure σκούτερ της SYM.

Μετά το κομψό και αξιόλογο ADX 125 (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ) που ήδη κυκλοφορεί,   στο Μιλάνο εμφανίστηκε ένα ίδιας δομής και εμφάνισης ADX 300.

Ο οίκος από την Ταϊβάν, που είναι ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο των σκούτερ, δίπλα στο καινοτόμο ADV 400, με τον κωδικό XTG (διαβάστε εδώ), παρουσίασε και το ΑDΧ 300.

Το ADX 300, με μπόλικες γωνίες και “μυώδες” σώμα, έρχεται στην αγορά σε μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από μεγάλη κινητικότητα στη νέα κατηγορία, με όλους σχεδόν τους κατασκευαστές σκούτερ να σπεύδουν να την καλύψουν.

Είναι ένα σκούτερ “περιπέτειας”, τελευταίας γενιάς που απευθύνεται σε νεότερους αναβάτες.

Πέρα από την κλασική εμφάνιση, η οποία δανείζεται σε πολλά σημεία από μοτοσυκλέτες off road, διαθέτει και μίνι ρύγχος κάτω από τους δυο προβολείς full LED με φώτα DRL, ψηλή ποδιά και ζελατίνα, γυμνό σωληνωτό τιμόνι και προστατευτικές χούφτες στα άκρα του τιμονιού.

Το SYM ADX 300 είναι κατάλληλο τόσο για καθημερινές μετακινήσεις, ταξίδια σε αυτοκινητόδρομους, αλλά και δευτερεύοντες, επαρχιακούς δρόμους όπως και λιγότερο “συμβατικές” διαδρομές, όπως για παράδειγμα χωματόδρομους.

Το ADX 300 έχει ενισχυμένο το κεντρικό τμήμα πλαισίου – που διακρίνεται από το υπερυψωμένο τούνελ ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη – για να προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία, ενώ συνεργάζεται με αναρτήσεις μεγαλύτερων διαδρομών μπροστά και πίσω, που εγγυώνται και υψηλότερα επίπεδα άνεσης στους κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους.

Ο υγρόψυκτος κινητήρας αποδίδει κοντά στους 25 ίππους και τροφοδοτείται από ψεκασμό, μέσω ενός μεγάλου ρεζερβουάρ, που βρίσκεται κάτω από το τούνελ και μπορεί να χωρέσει 16 λίτρα καυσίμου.

Οι τροχοί είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, ενώ κάτω από τη μεγάλη σέλα δύο επιπέδων υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος για ένα φουλφέις κράνος και περισσεύει αρκετός ακόμα, που δείχνει να χωράει και δεύτερο κράνος.

Δισκόφρενα συναντάμε μπροστά και πίσω, όπως και δικάναλο ABS με δίσκους τύπου μαργαρίτα (και ακτινική δαγκάνα στο μπροστινό φρένο), ενώ υπάρχει έγχρωμη οθόνη TFT, σύστημα χωρίς κλειδί Κeyless, και θύρα φόρτισης USB.

Για το πολύ ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά urban-adventure σκούτερ, θα έχουμε σύντομα περισσότερες πληροφορίες.

Φωτογραφίες: EICMA, SYM