SUZUKI: e-LET’S, ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ, ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

Τρίτη η Suzuki στο χορό

 Η Suzuki γίνεται η τρίτη γιαπωνέζικη εταιρία που μπαίνει με ηλεκτρικό σκούτερ στην παραγωγή. Μετά την Honda με το Honda EV-Neo, τη Yamaha με το Yamaha EC-03, έρχεται η σειρά της Suzuki να υποδείξει ότι ο δρόμος για τα μικρά σκούτερ πόλης είναι “στρωμένος με πρίζες”, ότι δηλαδή η ηλεκτροκίνηση είναι το μέλλον. Είχαμε δημοσιεύσει από πολύ νωρίς – πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε – ήδη από τον Ioύνιο ότι η Suzuki βρισκόταν στα τελικά στάδια εξέλιξης του ηλεκτρικού e-Let’s, ενώ πρόσφατα το σκουτεράκι παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Τόκιο.

Τώρα η εταιρία ανακοίνωσε ότι το Suzuki e-Let’s θα βγει στην Ιαπωνική αγορά τον Ιανουάριο, ενώ το μεγάλο πλεονέκτημά του θα είναι ότι η μπαταρία του μπορεί να αφαιρείται από το σκούτερ, για να φορτίζεται μέσα στο σπίτι (π.χ.). Αυτό το τελευταίο είναι πλεονέκτημα, αφού λύνει πολλά προβλήματα, όπως ότι δεν χρειάζεται να απλώνεται μπαλαντέζα μέχρι το σκούτερ, ούτε να μπαίνει σε γκαράζ για να φορτιστεί η μπαταρία του.

Η τελευταία πρόταση του “οίκου από την Χαμαμάτσου” της Ιαπωνίας έχει διαστάσεις ενός μικρού 50αριού με μικρούς τροχούς. Το δάπεδο είναι επίπεδο, η σέλα φιλοξενεί ένα άτομο και λόγω του ότι ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα φιλοξενεί τη μπαταρία, το e-Let’s διαθέτει πλαστικό καλάθι (όχι ιδιαίτερα κομψή λύση) στο μπροστινο του μέρος. Το φρένο μπροστά είναι ταμπούρο και το συνολικό βάρος του βρίσκεται στα 74 κιλά. Το πλαίσιο ζυγίζει 2 κιλά λιγότερα, απ’ ότι το αντίστοιχο μοντέλο με τον συμβατικό κινητήρα.

Yπάρχουν δύο θέσεις για δύο μπαταρίες ή μία μπαταρία και τον φορτιστή

 Το e-Let’s Είναι εφοδιασμένο με έναν ηλεκτρικό κινητήρα που βρίσκεται πάνω στον πίσω τροχό και διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Η μπαταρία του είναι ιόντων λιθίου με σύστημα BMU (Battery Management Unit) και μαζί με την αγορά του σκούτερ δίνεται και ο φορτιστής. H μπαταρία είναι της Sanyo, ενώ ο κινητήρας έρχεται από την Panasonic Group. Η εταιρία ανακοινώνει αυτονομία 30 km, αρκεί η ταχύτητα να είναι στα 30 km/h και η κίνηση σε επίπεδους δρόμους.
Για λόγους ευκολίας, αλλά και ανεξαρτησίας σε μεγαλύτερες διαδρομές, ο χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να μεταφέρει – εκτός της μιας μπαταρίας – και τον φορτιστή, βοηθώντας την φόρτιση και εκτός σπιτού. Εναλλακτικά στο χώρο του φορτιστή μπορεί να μπει μια δεύτερη μπαταρία που είναι στον στάνταρ εξοπλισμό στο μοντέλο W.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν ανακοινώσεις για την κυκλοφορία του στην Ευρώπη, ενώ η τιμή του από τις 9 Ιανουαρίου που θα κυκλοφορήσει ορίστηκε στα ¥312,900 γιεν (3,100 ευρώ) για το απλό μοντέλο, ή στα ¥396,900 γιεν (3.900 ευρώ) για το μοντέλο W.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΤΟΥ ΝΕΟΥ SUZUKI e-Let’s

 

 

X