SUZUKI ADDRESS UK 110 MOTOGP: 250 ΙΠΠΟΙ… ΠΕΡΙΠΟΥ!

Με τα χρώματα του πολέμου

Εντάξει το παραδεχόμαστε ο τίτλος είναι παραπλανητικός. Δεν βγάζει 250 άλογα το νέο σκουτεράκι πόλης της Suzuki, το Address 110, αλλά η αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Suzuki στα MotoGP.

Kαι επίσης να παραδεχτούμε ότι και τα 250 άλογα της Suzuki GSX-RR του φετινού MotoGP είναι υπολογισμένα στο περίπου, δεν είναι ακριβής αριθμός, γιατί τα 1000άρια του παγκοσμίου πρωταθλήματος ταχύτητας αποδίδουν περισσότερους ίππους τους οποίους δεν γνωρίζουμε ακριβώς – βιομηχανικό μυστικό.

Το νέο Suzuki Address UK 110 που έχουμε παρουσιάσει στο παρελθόν με την απλή του, την πολιτική, την καθημερινή φορεσιά, τώρα στην έκδοση “MotoGP” εμφανίζεται αγριεμένο, “αγωνιάρικο”, αντιγράφοντας την αισθητική των Suzuki GSX-RR που συμμετέχουν στα MotoGP του 2015, με το σλόγκαν “Suzuki is Back”, αφού ο οίκος του Hamamatsu έλλειπε από το κορυφαίο πρωτάθλημα μοτοσυκλέτας στον κόσμο τα τελευταία χρόνια.

suzuki-address-moto-gp1

suzuki-address-gp_01

suzuki-address-moto-gp3

Το σπορτίβικα βαμμένο Address 110 θα φτάσει και “στις δικές μας ακτές”, στην Ελλάδα, με τιμή που έχει ανακοινωθεί από την αντιπροσωπεία στα 1.895 ευρώ, εκατό παραπάνω από το απλό Address. Θα διατηρεί το συνολικό του βάρος στα 97 κιλά – γιατί όχι εξ’ άλλου, τα σπέσιαλ αυτοκόλλητα δεν έχουν παραπάνω βάρος – και τη χαμηλή του κατανάλωση που ανακοινώνεται στα 51 km/ στο λίτρο και 265 km αυτονομίας, χώρο για φουλφέις κράνος κάτω από τη σέλα και πλατύ επίπεδο δάπεδο.

Το ενδιαφέρον είναι ότι το συγκεκριμένο σκούτερ οδηγούν στα paddock και οι αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας της Suzuki στα MotoGP, ο Maveric Viñales και ο Aleix Espargaro, και άντε, να σας πούμε την αλήθεια τελικά: το Address αποδίδει μόλις 240 ίππους λιγότερους από το Suzuki GSX-RR του MotoGP 2015… Κι αν αυτό σας στεναχωρεί, ακούστε κι αυτό για παρηγοριά: το Address είναι κατά 1.580 φορές φθηνότερο (!) από μια μοτοσυκλέτα MotoGP, που κοστίζει σχεδόν 3,0 εκατομμύρια ευρώ.

suzuki-address-moto-gp6

suzuki-address-gp_03

suzuki-address-moto-gp13

Aυτό είναι το ακόμα πιο διακοσμημένο UΚ 110 που κυκλοφορεί στα paddock των MotoGP