fbpx

MONTEΛΟ 2013: SYM GTS 250i F4, ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Kαι F4 και 250

Ένα μοντέλο έκπληξη ήρθε στην Ελλάδα, το νέο 250άρι της SYM, που λέγεται GTS και καμία σχέση δεν έχει με το “παλιό” GTS… αλλά είναι ίδιο με το νέο GTS. Μπέρδεμα; Θα τα ξεμπερδέψουμε σύντομα

 Το “παλιό” GTS 250 με τις πιο στρογγυλεμένες γραμμές ονομάζεται EVO και είναι από τα πιο καλοπουλημένα σκούτερ της SYM στην Ελλάδα. Αυτό το μονέλο συνεχίζει, μέχρι στιγμής, να υπάρχει στη γκάμα της εταιρίας και κοστίζει 3.595 ευρώ (3.395 μετρητοίς). Από την άλλη έχουμε το πετυχημένο και φέτος, όπως πέρσι, στις πωλήσεις, νέο SYM GTS 300i. Το 300 αποτελεί την ανανέωση του concept GTS σε όλους τους τομείς – πλαίσιο, κινητήρας, αναρτήσεις, φρένα, τροχοί, κ.λπ., αλλά και την εμφάνισή του και χρησιμοποιεί παράλληλα τον κωδικό F4. Με τον ίδιο κωδικό και όλες τις παραπάνω βελτιώσεις έρχεται και το νέο 250άρι σκούτερ (ένα maxi scooter σε όλα του) που ονομάζεται SYM GTS 250i F4.

To βελτιωμένο GTS F4, προσφέρεται τώρα και με κυβισμό 250 cc

To βελτιωμένο GTS F4, προσφέρεται τώρα και με κυβισμό 250 cc

Το SYM GTS 250i F4 διατίθεται στην αγορά με τιμή 3.845 ευρώ μετρητοίς και 4.045 ευρώ στον τιμοκατάλογο. Έτσι η κατηγορία των σκούτερ 250 κυβικών ενισχύεται και αποκτά ένα ακόμα μοντέλο. Ο κινητήρας, τρίτης γενιάς για την SYM, διαθέτει 249,4 cc και αποδίδει 23,4 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. Η κεφαλή είναι 4βάλβιδη και ο κύλινδρος έχει δεχθεί επεξεργασία κεραμικής επίστρωσης, για μειωμένες τριβές και μεγαλύτερη θερμοαπαγωγική ικανότητα, άρα μεγαλύτερη αντοχή στον χρόνο.

Συγχρόνως η κατανάλωση καυσίμου μειώνεται, σε συνεργασία με τον ηλεκτρονικό ψεκασμό. Να θυμηθούμε ότι το μεγάλο, δίδυμο αισθητικά, GTS 300i F4 έχει κινητήρα 278,3 cc, δηλαδή κατά σχεδόν 30 cc μεγαλύτερο και κατά 5,5 σχεδόν ίππους ισχυρότερο, με τιμή 4.395 ευρώ μετρητοίς. 

Πέρα από τη διαφορά στην τιμή μεταξύ του GTS 250 F4 και 300, το νέο 250άρι της SYM διαθέτει φυσικά όλα αυτά τα χαρακτηριστικά που έκαναν το GTS 300 F4 δημοφιλές, όπως τροχό 14″ μπροστά και 13″ πίσω, δισκόφρενο μπροστά (με 4πιστονη δαγκάνα) και πίσω με σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, δύο ρυθμιζόμενα αμορτισέρ σε 4 θέσεις, αλλά και:

– Ρυθμιζόμενη πλάτη οδηγού
– Αυτόματο άνοιγμα σέλας
– Πλάτη συνοδηγού
– Γρίλιες στο εσωτερικό της ποδιάς που κατευθύνουν το θερμό αέρα στα πόδια του αναβάτη
– Διπλοί εμπρόσθιοι προβολείς
· Διπλά φώτα ομίχλης
– Αισθητήρας φώτων με αυτόματη ενεργοποίηση
– Εμπρόσθιο και οπίσθιο φωτιστικό σώμα LED
– Νέοι αναδιπλούμενοι καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας τεχνολογίας LED
– Διακόπτης ALARM
– Στροφόμετρο
– Μαγνητικός διακόπτης ασφαλείας κλειδαριάς
– Αντικλεπτικός διακόπτης ασφαλείας κάτω από τη σέλα
– Άνοιγμα σέλας με υδραυλικό μηχανισμό
– Μεγάλοι και έξυπνοι αποθηκευτικοί χώροι
– Εσωτερικός φωτισμός χώρου αποσκευών
– 12V παροχή ρεύματος και θύρα USB για φόρτιση συσκευών
– Ρεζερβουάρ 12 λίτρων
– Κεντρικό/πλαϊνό σταντ με διακόπτη λειτουργίας

 Περισσότερες πληροφορίες: www.gorgolis.gr/GTS250i_F4

X