fbpx
Motul Skyscraper Left
Motul Skyscraper Right

MONTEΛΟ 2012: TGB Bellavita 125/300

Ιταλικές γραμμές, ασιατική κατασκευή

Ένα πολύ ενδιαφέρον μοντέλο, τουλάχιστον όσον αφορά στην εμφάνισή του, παρουσιάσε στο Σαλόνι του Μιλάνο η Ταϊβανέζικη εταιρία TGB, που θυμίζει έντονα τις Vespa της Piaggio και ειδικά τις GTS. Η TGB ακολουθώντας τις γραμμές του θρυλικού σκούτερ παρουσίασε στο κοινό τις Bellavita 125i και 300i για το 2012.
Το πλαίσιο των Bellavita είναι σωληνωτό και τα περιφερειακά κομμάτια φτιαγμένα από πλαστικό, σε αντίθεση με τη Vespa που διαθέτει μονοκόμματο μεταλλικό πρεσαριστό πλαίσιο. Οι κινητήρες που είναι τετράχρονοι, μονοκύλινδροι, υδρόψυκτοι, αποδίδουν: ο 125cc 12,1 ίππους στις 8.500 σ.α.λ και ο κινητήρας των 264cc, πάνω από 23 ίππους, στις 7.500 σ.α.λ. Και οι δύο κινητήρες τροφοδοτούνται από ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η εκκίνηση γίνεται με μίζα και μανιβέλα για το 125 και μόνο με μίζα για το 300. Το ρεζερβουάρ χωράει 10 λίτρα και η σέλα απέχει 76 εκατοστά από το έδαφος.
Η μπροστινή ανάρτηση των Bellavista είναι μονόμπρατση – αλά Vespa και πάλι – με ένα αμορτισέρ και βραχίονα, πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ και οι τροχοί είναι 12 ιντσών. Και οι δύο τροχοί διαθέτουν δισκόφρενο 220 χιλιοστών, ενώ τα λάστιχα είναι 120/70 μπροστά και 130/70 πίσω.

Το βάρος του 125 είναι 125 kg και του 300, 149 kg. Τα φωτιστικά σώματα πίσω και των φλας διαθέτουν LED, τη στιγμή που ο προβολέας είναι τοποθετημένος στο τιμόνι. Υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για κράνος κάτω από τη σέλα, αλλά και ντουλαπάκι στην ποδιά.
Τα χρώματα των  Bellavita είναι άσπρο, μπλε, κόκκινο, καφέ και μπεζ, με τη δυνατότητα να διαλέξει ο ιδιοκτήτης χρώμα σέλας σε καφέ ή μαύρο. Οι τιμές των σκούτερ στην Ιταλία θα είναι 3.000 ευρώ για το 125 και 4.000 ευρώ για το 300. Μέχρι στιγμής δεν έχουμε ενημέρωση για το αν θα εισαχθούν τα TGB Bellavista στην Ελλάδα. 
X