Το ηλεκτρικό μοτέρ του LetBe Nomad 400 λειτουργεί ως μίζα, ως γεννήτρια και ως βοηθητική πηγή ισχύος.
Η Letbe επιχειρεί μια είσοδο με έντονη προσωπικότητα στην κατηγορία των μεσαίων σκούτερ, παρουσιάζοντας το Nomad 400, ένα μοντέλο που επιχειρεί να συνδυάσει την πρακτικότητα των GT με τη στιβαρή αισθητική των crossover.
Το ενδιαφέρον όμως δεν περιορίζεται στην εικόνα, αφού το Nomad φέρνει μαζί του μια τεχνολογία που σπανίζει στα 400άρια: υβριδικό σύστημα κίνησης, εξελιγμένο με φιλοσοφία που παραπέμπει περισσότερο στον χώρο του αυτοκινήτου παρά της μοτοσυκλέτας.
Στο επίκεντρο βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος τετράχρονος κινητήρας 400 κυβικών, ο οποίος αποδίδει 30,7 ίππους στις 7.500 rpm.
Η απόδοση δεν εντυπωσιάζει με τα νούμερα, όμως η Letbe ποντάρει στη συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα που εκτελεί τριπλή υπηρεσία: λειτουργεί ως μίζα, ως γεννήτρια και ως βοηθητική πηγή ισχύος.
Η ηλεκτρική υποβοήθηση ενεργοποιείται κυρίως στις εκκινήσεις και στις στιγμές που απαιτείται άμεση ροπή, ελαφραίνοντας το έργο του θερμικού κινητήρα και μειώνοντας σημαντικά τη συνολική κατανάλωση.
Το σύστημα ανακτά ενέργεια στο φρενάρισμα και τη διοχετεύει στις δύο μπαταρίες του σκούτερ, προσφέροντας αυτονομία που φτάνει περίπου τα 350 χιλιόμετρα με ντεπόζιτο 11,8 λίτρων (σύμφωνα με την Letbe).
Δεν έχει αποσαφηνιστεί ακόμη αν το Nomad μπορεί να κινηθεί καθαρά ηλεκτρικά, κάτι που θα το έφερνε πιο κοντά σε full-hybrid λύσεις που μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν στον χώρο των σκούτερ, αν και μάλλον δεν θα υπάρχει αυτή η δυνατότητα.
Η εμφάνιση δείχνει ότι η Letbe θέλει να διαφοροποιηθεί εξίσου με τη σχεδίαση.
Η εξωτερική του εικόνα ακολουθεί μια πιο «σκληροτράχηλη» γραμμή, με αιχμηρές επιφάνειες, προστατευτικά στο εμπρός μέρος και σχεδίαση που θυμίζει περισσότερο SUV, παρά GT σκούτερ.
Παρότι διαθέτει crossover διάθεση, στηρίζεται σε χυτές αλουμινένιες ζάντες και ασφάλτινα ελαστικά, γεγονός που προδίδει τον προσανατολισμό του στη χρήση μέσα στην πόλη.
Στην πράξη το Nomad 400 διατηρεί σχετικά συγκρατημένες διαστάσεις και χαμηλό ύψος σέλας, ενώ το βάρος των 213 κιλών χωρίς υγρά μαρτυρά την πολυπλοκότητα και το αυξημένο βάρος της υβριδικής διάταξης.
Στον εξοπλισμό συναντάμε κάθετη TFT οθόνη 7 ιντσών με δυνατότητα πλοήγησης και συνδεσιμότητα με smartphone, φωτιζόμενους διακόπτες, κάμερα καταγραφής διαδρομών μπροστά, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, θύρα USB και keyless σύστημα εκκίνησης.
Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα φτάνει τα 35 λίτρα, επενδεδυμένος και ικανός να φιλοξενήσει full face κράνος, ενώ υπάρχει επιπλέον ντουλαπάκι στην ποδιά.
Η ασφάλεια ενισχύεται από σύστημα που σβήνει αυτόματα τον κινητήρα εάν το σκούτερ βρεθεί στο έδαφος.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω με ξεχωριστό δοχείο λαδιού, στοιχείο που υπόσχεται καλύτερη απόδοση σε απαιτητικό οδόστρωμα.
Η πέδηση εμπιστεύεται δαγκάνες Nissin σε συνδυασμό με δικάναλο ABS της Bosch.
Οι τροχοί 15 και 14 ιντσών φορούν ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 140/70, προσφέροντας σταθερότητα και άνεση σε καθημερινές ταχύτητες.
Με ανταγωνιστές μοντέλα όπως τα BMW C 400 X, Honda ADV 350 και Kymco DTX 350, το Nomad 400 επιχειρεί να κερδίσει κοινό όχι μόνο με την εμφάνιση, αλλά κυρίως με την τεχνολογική του προσέγγιση, με την υβριδική φιλοσοφία του να αποτελεί το βασικό του πλεονέκτημα.
Μέχρι να ανακοινωθούν οι τελικές τιμές για την ευρωπαϊκή αγορά, το σκούτερ της Letbe μένει να επιβεβαιώσει αν το διαφορετικό που προτείνει μεταφράζεται σε πραγματικό πλεονέκτημα ή σε τολμηρό πείραμα σε μια απαιτητική κατηγορία.













































