LAMBRETTA V-SPECIAL 50, 125, 200 – 2017: Επίσημη παρουσίαση

Και εγένετο… Λαμπρέτα!

Η εταιρία στην οποία ανήκουν τα δικαιώματα του θρυλικού σκούτερ, παρουσιάζει τη νέα Lambretta V-Special και παράλληλα ανακοινώνει μια γκάμα ρετρο-μοντέρνων σκούτερ που θα ακολουθήσει.

Η Lambretta V-Special διαθέτει ατσάλινο πλαίσιο και αφαιρούμενα πλαϊνά καπάκια, σιρίτι αλουμινίου στην ποδιά και το χαρακτηριστικό σχήμα των κλασικών Lambretta.

Η φημισμένη ιταλική φίρμα γιορτάζει την 70η επέτειό της με την παρουσίαση της V-Special, που έχει βαφτιστεί από το κοινό Vendetta.

Η Lambretta V-Special που αντιγράφει τις γραμμές του εμβληματικού σκούτερ από το Μιλάνο της Ιταλίας έχει δημιουργηθεί από τον παγκοσμίας φήμης σχεδιαστικό οίκο KISKA (KTM και Husqvarna) σε συνεργασία με την ιταλική κοινότητα Lambretta, δημιουργώντας ένα σκούτερ που συνθέτει κλασικά στοιχεία, ερμηνεύοντας τα με μοντέρνο τρόπο.

Ο κεντρικός στόχος ήταν να ικανοποιηθούν οι άνθρωποι που γνωρίζουν την Lambretta, οι νέοι πελάτες – μοντέρνοι σκουτερίστες – αλλά και η νομοθεσία, όσον αφορά στις προδιαγραφές Euro4.

Η Lambretta V-Special θα παρουσιαστεί σε τρείς κυβισμούς με τους κωδικούς V50, V125 και V200. Τα πρώτα κομμάτια θα αρχίσουν να παραδίδονται σε επιλεγμένους συνεργάτες στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριου του 2017.

Από τους συνεργάτες έχουν αφαιρεθεί όλοι όσοι είχαν συνεργαστεί με την προηγούμενη “Lambretta” που είχε εμφανιστεί στην αγορά και η Innocenti SA (με έδρα το Λουγκάνο της Ιταλίας) μήνυσε και κέρδισε τις μηνύσεις, υποχρεώνοντάς τες να αποσυρθούν από την αγορά.

Η Lambretta V-Special 50 θα έχει τετράχρονο κινητήρα με ηλεκτρονικό καρμπυρατέρ, δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω.

Η Lambretta V-Special 125 θα έχει μεταλλικό πλαίσιο-ποδιά-πλαϊνά καπάκια, τετράχρονο ψεκαστό κινητήρα, δισκόφρενα μπροστά και πίσω και σύστημα CBS στα φρένα.

Η Lambretta V-Special 200 θα έχει κινητήρα 169 κυβικών, τετράχρονο με ψεκασμό, με δισκόφρενα μπροστά και πίσω, με σύστημα ABS της Bosch.

Όλες θα διαθέτουν αλουμινένιες ζάντες, οθόνη LCD, LED φώτα και φλας, παροχή ρεύματος, ντουλαπάκι, πλαϊνό και κεντρικό στάντ, χώρο κάτω από τη σέλα.

Ένα από τα χαρακτηριστικά που εισάγει η Lambretta είναι τα μεταλλικά φύλλα -πάνελ- διπλού στρώματος.

Με πάχος 1,2 mm εμπνευσμένα από την αεροναυπηγική βιομηχανία.

Η σωληνωτή κεντρική μονή ραχοκοκκαλιά, που ήταν το σήμα κατατεθέν της Lambretta από την πρώτη φορά που εμφανίστηκε στην αγορά το 1947, παραμένει και πάνω της κολλιούνται τα στρατζαριστά τμήματα που δημιουργούν ένα καινοτομικό σχήμα. (όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες).

 

Η κατασκευή της Lambretta θα γίνει από τη γνωστή μας, πεπειραμένη ταϊβανέζικη SYM με την οποία η εταιρία δούλεψε πολύ στενά για να δημιουργηθούν τα νέα σκούτερ, με ιδιαίτερη δυσκολία στη δημιουργία του πρωτότυπου πλαισίου, που όμοιό του δεν υπάρχει στην αγορά.

Η SYM θα προμηθεύσει στις καινούργιες Lambretta και τους κινητήρες, γεγονός που δίνει κύρος στην καινούργια αυτή εταιρία και σιγουριά στους πελάτες της.

Περισσότερες πληροφορίες για τις νέες Lambretta σύντομα.