Γεφυρώνοντας δυο κόσμους
Το πρώτο, “υβριδικό” adventure maxi scooter της Kymco είναι γεγονός. Στο Μιλάνο η Kymco αποκαλύπτει στο ευρωπαϊκό κοινό το Kymco CV-R5.
Το Kymco CV-R5 κάνει το ντεμπούτο του με μια εμφάνιση (και ένα χρώμα) που σίγουρα τραβάει το μάτι αφού χρησιμοποιεί έντονα γεωμετρικά σχήματα και γραμμές.
Η σιλουέτα του χαρακτηρίζεται από ένα μπροστινό μέρος με διπλό, κάθετο “τετραγωνισμένο” προβολέα full LED.
Άλλα χαρακτηριστικά στοιχεία περιλαμβάνουν μια ψηλή ζελατίνα, το σωληνωτό, προστατευτικά για τα χέρια στην άκρη του τιμονιού και μια διαγώνια τοποθετημένη σπορ εξάτμιση.
Το ιδιαίτερα ψηλό τούνελ στο κέντρο του πατώματος γίνεται σχεδόν ένα με τη σέλα που απέχει στα 800 mm από το έδαφος.
Κάτω από τη μεγάλη, ελαφρώς διόροφη σέλα υπάρχει αρκετός χώρος για να αποθηκεύσετε ένα full-face ή crossover κράνος.
Τα χαρακτηριστικά του CV-R5 περιλαμβάνουν εκκίνηση χωρίς κλειδί, έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, ABS, έλεγχο πρόσφυσης και παρακολούθηση πίεσης ελαστικών.
Το Kymco CV-R5 τροφοδοτείται από έναν καινούργιο μονοκύλινδρο κινητήρα 427 cc με ride-by-wire και διαφορετικούς χάρτες. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 34,4 HP και μέγιστη ροπή 40 Nm.
Διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων CVT, με τελική αλυσίδα κίνησης όπως αυτή των adventure μοτοσυκλετών.
Το πλαίσιο τοποθετεί τον κινητήρα κεντρικά, ενώ στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι και ένα μονό αμορτισέρ με το σύστημα PTM (Pivoting Torque Management) της Kymco.
Το CV-R5 ζυγίζει 210 κιλά, φοράει χυτές ζάντες αλουμινίου εξοπλισμένες με ελαστικά διπλής χρήσης, διαστάσεων 120/70-15 μπροστά και 150/70-14 πίσω.