KAWASAKI: ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ SCOOTER!

Θα παρουσιαστεί στο Μιλάνο

 Όπως δείχνουν τα πράγματα και η 4η μεγάλη γιαπωνέζικη εταιρία στο χώρο των δύο τροχών, η Kawasaki, είναι έτοιμη να μπει σε έναν χώρο που ελάχιστα έχει τολμήσει στο παρελθόν. Έτσι θα παρουσιάσει ένα 300άρι σκούτερ για αρχή τον Νοέμβριο στην έκθεση EICMA του Μιλάνου και για το μέλλον βλέπουμε… 

Το νέο σκούτερ θα ονομάζεται Kawasaki J300 και κάποιοι το πήραν είδηση να κυκλοφορεί νύχτα στους δρόμους της ιταλικής πόλης του Μιλάνο. Επρόκειτο για ένα γύρισμα διαφημιστικού φιλμ και ο δρόμος ήταν κλειστός στην κυκλοφορία.

Ο πληροφοριοδότης που μίλησε σε ιταλικά περιοδικά δεν κατάφερε να το φωτογραφίσει, αφού οι σεκιουριτάδες τον εμπόδισαν, αλλά κατάφερε να μεταφέρει ότι οι γραμμές του ήταν σπορτίβικες. Τι άλλο βέβαια να περιμέναμε για αρχή στον κόσμο των σκούτερ, από μια εταιρία που συνδέει το όνομά της εδώ και δεκαετίες με τους αγώνες και κυρίως με την “αγωνιστική εικόνα-αίσθηση”. 

O εμπνευσμένος σχεδιαστής Oberdan Bezzi είχε σχεδιάσει δυο σκούτερ που θα μπορούσαν να φτιάχνονται από την Kawasaki ένα 400άρι και ένα μικρότερο που βλέπετε στην πιο κάτω φωτογραφία

Να και το μικρότερο σκουτερ της Kawasaki σύμφωνα με τον Bezzzi του οποίου περισσότερα σχέδια μπορείτε να βρείτε στο www.motosketches.blogspot.com

Η Kawasaki που έχει κάνει ελάχιστες προσπάθειες στο χώρο των scooter έχει λανσάρει ένα μόνο σκούτερ στις Φιλιππίνες με το όνομα Curve 115, το οποίο όμως κατασκευάζεται από την ταϊβανέζικη Kymco. Στο παρελθόν είχαν εμφανιστεί κάποια μοντέρνα σκούτερ με το λογότυπο της εταιρίας, αλλά ήταν στην πραγματικότητα σκούτερ της Suzuki με διαφορετικά αυτοκόλλητα, λόγω της συγκεκριμένης συμφωνίας που είχαν οι δυο εταιρίες για ένα χρονικό διάστημα.

To Βurgman, ε, το Epsilon 250 της Kawasaki, που ήταν στην πραγματικότητα ένα Suzuki με διαφορετικά αυτοκόλλητα

Είναι πιθανόν λοιπόν – ή μάλλον το πιθανότερο – η Kawasaki να έχει επιλέξει την ίδια τακτική και σε αυτή την περίπτωση του νέου J300 και να συνεργαστεί και πάλι με την Kymco, η οποία δεν στερείται καλών κινητήρων 300cc, ενώ παράλληλα είναι από τις πιο έμπειρες και δημοφιλείς εταιρίες σκούτερ στον κόσμο.

Από την άλλη όμως ισχύει και μια συνεργασία στην Κίνα με την μεγάλη τοπική εταιρία Loncin, που θα μπορούσε να προμηθεύσει την Kawa με φθηνότερες λύσεις.

To Kawasaki Curve 115 που πωλείται στην αγορά των Φιλιππίνων κατασκευάζεται από την Kymco

Οι άνθρωποι που είδαν το σκούτερ της Kawasaki από μακριά μιλούν για ένα compact maxi scooter, που θα μπορεί να “βγαίνει” και έξω από την πόλη, κοντά όμως στις γραμμές, τη φιλοσοφία και το στυλ των ΤΜΑΧ της Yamaha. Αναφέρεται μια αρκετά μεγάλη σέλα και μονός δίσκος μπροστά (τύπου μαργαρίτα, με ABS), ενώ ένας χρωματικός συνδυασμός θα είναι παραδοσιακά πράσινος, που είναι το πιο αναγνωρίσιμο χρώμα της Kawasaki.

Yπομονή μέχρι τις αρχές του άλλου μήνα και την EICMA του Μιλάνο, αν και κάτι μας λέει πως εικόνες και πληροφορίες θα έχουν διαρρεύσει νωρίτερα. Ωραία πράγματα συμβαίνουν στον κόσμο των scooter, που γίνεται πλουσιότερος με τον οίκο του Akashi να μπαίνει στον χορό…