HONDA INTEGRA SPORT KAI INTEGRA TOURING

Ο Hailwood και οι ανοικτοί δρόμοι

 Τα δυο διαφορετικά Integra που βλέπετε είναι προϊόν συνεργασίας των επίσημων αντιπροσώπων της εταιρίας με την Honda, οι οποίοι πρότειναν διάφορες εκδόσεις πάνω στο μεγάλο 700άρι σκούτερ, πάντοτε με γνώμωνα την εμπορικότητα σε συνδυασμό με εφαρμόσιμες, οικονομικές λύσεις, λογικού κόστους.

Ανάμεσα από πλήθος προτάσεων αναδείχθηκαν σαν επικρατέστερα τα Honda Integra Sport και Honda Integra Touring Concept των φωτογραφιών. Mε στόχο την επέκταση της γκάμας και των επιλογών πάνω στο θέμα Ιntergra 700 η Honda παρουσίασε τις παρακάτω δύο προτάσεις Concept (προς το παρόν, έτσι ώστε να γίνει σφυγμομέτρηση του κοινού) την πρώτη πάνω στο θέμα “σπορ” και τη δεύτερη στο θέμα “τουρισμός”.

Honda Integra Sport

Honda Integra Sport

 Honda Integra Sport Concept

Σαφώς επιθετική είναι η εμφάνιση για τούτο το δικύλινδρο 700άρι, που αποτίει φόρο τιμής στον θρυλικό, παγκόσμιο πολυπρωταθλητή ταχύτητας Mike Hailwood, αλλά και τις εξωτικές αγωνιστικές μοτοσυκλέτες της Honda της δεκαετίας του ’60. Το βάψιμό της Integra Sport είναι εμπνευσμένο από τις Honda RC166 του 1966, χρονιά που ο παραπάνω Βρετανός αναβάτης κατέκτησε τον Παγκόσμιο Τίτλο, στην κατηγορία των 250cc.

Με κατακόκκινα βαμμένα τα τμήματα της κοιλιά της ποδιάς και τα πλαϊνά καπάκια, με το ανώτερο τμήμα του φέρινγκ βαμμένο ασημί μεταλλικό, το κίτρινο βέλος των αγωνιστικών RC της Honda του ’60 ξαναζωντανεύει. Αυτοί που γνωρίζουν τα πρώτα αγωνιστικά βήματα της γιαπωνέζικης εταιρίας στις πίστες του παγκοσμίου αναγνωρίσουν τον χρωματικό συνδυασμό μεμιάς.

Υπάρχουν μικρές διαφορές… που κάνουν τη διαφορά πάνω στην Integra Sport, πρώτα στη θέση οδήγησης του αναβάτη, αφού με την προσθήκη ενός τιμονιού “fat bar”, το οποίο πέρα από την εμφάνιση, αλλάζει ελαφρά τη θέση οδήγησης, ρίχνοντας λίγο παραπάνω βάρος στον μπροστινό τροχό.

Το τελικό της εξάτμισης του Honda Integra Sport Concept, προέρχεται από την Akrapovic και η σέλα είναι “αγωνιστικού τύπου”, όσον αφορά τουλάχιστον στο υλικό του καλύμματός της, αφού θυμίζει δέρμα και τονίζεται από τις ραφές με κόκκινη κλωστή. Υπάρχει νέα ζελατίνα, χαμηλό φτερό στον οπίσθιο τροχό, νέοι καθρέφτες και αυτοκόλλητα στα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα.

 Οι ζάντες των 17 ιντσών είναι βαμμένες μαύρες και διαθέτουν μαύρο σειρήτι, ενώ δεξιά και αριστερά του τούνελ, ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, υπάρχει αυτοκόλλητο με το “Νο1”, υπενθυμίζοντας τα αγωνιστικά γονίδια της Honda και των αγωνιστικών RC. 

Honda Integra Touring

Honda Integra Touring

Honda Integra Touring

Τα μεγάλα ταξίδια έχει μέσα στο στόχαστρό του το Honda Integra Touring, που έχει προσαρμοστεί για μεγάλες βόλτες έξω από τις πόλεις. Για να το καταφέρει αυτό έχει εφοδιαστεί με μεγάλη μπαγκαζιέρα 40 λίτρων και πλαϊνές βαλίτσες δεξιά και αριστερά, 29 λίτρων η κάθε μια, δίνοντας συνολική χωρητικότητα αποθηκευτικών χώρων στα 100 λίτρα (και λίγο παραπάνω, αν βάλουμε και τον μικρό χώρο κάτω από τη σέλα…). 

Η τουριστική ταυτότητα ολοκληρώνεται με υψηλότερη ζελατίνα, αλλά και με πλευρικές αεροδυναμικές προεκτάσεις. Η σέλα είναι βελτιωμένη με νέο αφρώδες, κάλυμμα και εμφάνιση, για πιο άνετες μετακινήσεις. Το Honda Integra Touring φοράει επίσης προφυλακτήρα αλυσίδας, εσωτερικό οπίσθιο φτερό, θερμαινόμενα γκριπ, αλλά και αυτοκόλλητα για τα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα.

Για όσους ενθουσιάστηκαν – και έριξαν μια ματιά στο βιβλιάριο καταθέσεων… – με τα παραπάνω concept/πρωτότυπα Integra, τα νέα δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, αφού προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για επίσημη παρουσίαση τους στην αγορά. Όλα θα εξαρτηθούν από την υποδοχή που θα έχουν από το κοινό. Θα σας κρατήσουμε ενήμερους.