HONDA INTEGRA SPORT EDITION: ΤΟ ΣΠΟΡ 700

Το μαύρο, του λύκου

 Είναι κατάμαυρο και θέλει να αποτινάξει την εικόνα του “καλού”, οικονομικού σκούτερ. Θέλει να μεταμορφωθεί, να βάλει πάνω του μια καινούργια προβιά, αυτή του λύκου και να ξεχυθεί απελευθερωμένο στους δρόμους της πόλης.

Η νέα έκδοση του Integra του 700αριού maxi scooter της Honda ονομάζεται Integra Sport Edition και επιδεικνύει μικρές λεπτομέρειες racing που το κάνουν να ξεχωρίζει από τα κοινά Integra.

Τη μεγαλύτερη εντύπωση, πάνω στη ναυαρχίδα των σκούτερ της Honda, κάνουν φυσικά – πέρα από το χρώμα – το καλαίσθητο τελικό εξάτμισης, τα κόκκινα σιρίτια στους τροχούς και η φιμέ ζελατίνα.

Tα πλαστικά καπάκια έχουν βαφεί μαύρα ματ για μια πιο άγρια εμφάνιση, και ταιριάζουν περίφημα με το σουέτ κάλυμμα, τύπου Αλκαντάρα, που καλύπτει τη σέλα.

Η δύο τμημάτων , άψογης εμφάνισης, σέλα καλύπτεται στο πλάι από διαφορετικής υφής (γυαλιστερό) υλικό και οι ραφές της είναι κόκκινες.

Οι 17ρηδες τροχοί με τα σήματα της Honda Racing και το σιρίτι στην περίμετρό τους, παίζουν το ρόλο της μικρής λεπτομέρειας, που διαφοροποίεί το Integra Sport Edition από τα υπόλοιπα Integra 700.

Μια σπέσιαλ φιμέ, μεσαίου ύψους ζελατίνα φιγουράρει στην κορυφή του φέρινγκ/ποδιάς, την οποία η Honda έχει προμηθευτεί από την εταιρία Barracuda.

Η κομψή εξάτμιση τιτανίου της παγκόσμιας φήμης σλοβένικης εταιρίας Akrapovic απελευθερώνει μερικά ντεσιμπέλ παραπάνω και γλιτώνει επίσης μερικά κιλά από το Integra, που διαθέτει σαν κινητήρια μονάδα, έναν υγρόψυκτο, δικύλινδρο 670cc και των 51.7 ίππων, στις 6. 250 rpm.

Η μπόλικη ροπή των 6,2 kgm, στις 4.750 rpm, συνεργάζεται με τον διπλό συμπλέκτη – Dual Clutch Transmission – με αυτόματη ή χειροκίνητη επιλογή.

 

Κύριοι αντίπαλοι του νέου Honda Intetra Sport Edition στην αγορά των maxi scooter είναι τα Yamaha TMAX 530 και BMW C650 Sport, ενώ στην Ισπανία ανακοινώθηκε η τιμή του στα 9,399 ευρώ.

Δεν βλέπουμε πάντως κάποια μεγάλη δυσκολία – πέραν του οικονομικού βεβαίως – στο να προχωρήσει κάποιος ιδιοκτήτης Integra σε αυτές τις λίγες αλλαγές πάνω στο σκούτερ του, κι έτσι, εύκολα να διατείνεται ότι διαθέτει το “Sport Edition” μοντέλο.

Η Honda -Montesa S.A., όπως ονομάζεται η θυγατρική και αντιπροσωπεία της γιαπωνέζικης εταιρίας στην Ισπανία, έχει προσδιορίσει την τιμή των εξτρά αξεσουάρ (εξάτμιση, ζελατίνα, σιρίτια, σέλα) στα 1.234 ευρώ.