fbpx

HONDA: ΕΤΟΙΜΑΖΕΙ ΝΕΟ MAXI SCOOTER 600;

Έτος ανανέωσης… ελπίζουμε

 Με δεδομένη την παύση της παραγωγής του Honda Silver Wing 600, η μεγάλη γιαπωνέζικη εταιρία ετοιμάζει τον αντικαταστάτη, ένα ανανεωμένο maxi scooter σε αυτή την κατηγορία κυβισμού. Μπορεί η ημερομηνία παρουσίασής του να μην είναι γνωστή, αλλά το γεγονός ότι θα διατηρηθεί ο γνωστός δικύλινδρος κινητήρας είναι σχεδόν σίγουρο.

Διαχρονική, αλλά κάπως ξεπερασμένη η αισθητική του Honda Silverwing σε σχέση με τον ανταγωνισμό

Διαχρονική, αλλά κάπως ξεπερασμένη η αισθητική του Honda Silverwing 600 σε σχέση με τον ανταγωνισμό

Η στροφή στους δικύλινδρους κινητήρες εγκαινιάστηκε από την Honda (NC) και ακολουθήθηκε από τη Yamaha (τρικύλινδρος πρώτα, δικύλινδρος μετά) στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Μιας και υπάρχει τάση των born again δύο κυλίνδρων η Honda δεν έχει παρά να χρησιμοποιήσει τον αξιόλογο και αξιόπιστο κινητήρα του SilverWing, που έχει εδώ και χρόνια στα χέρια της.

Όπως η Honda φρόντισε να καλύψει με το Forza 300 τη σημαντική κατηγορία των 300αριών maxi scooter με διαστάσεις μεγαλύτερες του μεσαίου, μεγάλη σέλα και χώρο κάτω από τη σέλα αλλά και δυνατότητες κίνησης εκτός πόλης, έτσι και τώρα καλείται (όχι από το Scooternet, αλλά από την αγορά) να προτείνει ανανεωμένο εκπρόσωπό στην κατηγορία των 400-600 κυβικών. Ποιο καλύτερο όνομα και σχήμα/βάση να επιλεγεί από το Honda SilverWing ή SW όπως συνηθίζει να αποκαλεί τελευταία τα πολυτελή, “τουριστάδικα” σκούτερ της.

 Δεν δικαιολογείται εταιρία τέτοιου μεγέθους σαν την Honda, με σαφή εμπλοκή στα σκούτερ, να μην διαθέτει εκπρόσωπο στην κατηγορία των 400-600 maxi scooter, ενώ γίνεται σαφές ότι και η τιμή αγοράς θα πρέπει να είναι χαμηλότερη του Integra, δηλαδή κάτω από τις 9.500 ευρώ.

Εμπρόσθια όψη του σημερινού Silverwing...

Εμπρόσθια όψη του σημερινού Silverwing…

... και μια πρόταση για το μέλλον

… και μια δική μας πρόταση για το μέλλον

Προσέξτε τι έχει συμβεί στην κατηγορία των maxi scooter μεσαίου κυβισμού. Η Yamaha έχει ανανεώσει την ναυαρχίδα της, βελτιώνοντας το ήδη πολύ καλό ΤΜΑΧ να ανεβαίνει στα 530. Η Suzuki πέρασε σε ραφινάρισμα/βελτίωση του Burgman 650 και σιγά-σιγά ετοιμάζει και το 400, ενώ η Honda μένει τελευταία να κάνει την κίνησή της.

Το SilverWing μπορεί να ανανεώθηκε αισθητικά το 2011, αλλά είναι μαζί μας πολλά χρόνια, διατηρώντας την ίδια περίπου μορφή (από το 2001 που πρωτοβγήκε) και μπορεί να επιδεικνύει υψηλή ποιότητα κατασκευής, λειτουργία και (ψύχραιμες) επιδόσεις, αλλά στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς δεν μπορεί να ακολουθήσει ούτε τον γιαπωνέζικο, ούτε τον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Ειδικά από τη στιγμή που εμφανίστηκαν στην αγορά τα 650άρια της BMW. Τα τελευταία μπορεί να μην έσπασαν τα ταμεία από πλευράς πωλήσεων, αλλά τον τεχνολογικό πήχη τον σήκωσαν. 

Το νέο SilverWing θα μπορούσε να ακολουθεί τις γραμμές του εμβληματικού πλέον VFR 1200

Το νέο SilverWing θα μπορούσε να ακολουθεί τις γραμμές του εμβληματικού πλέον VFR 1200

Στην κουβέντα των ανανεώσεων και της δυναμικής ενατένισης του μέλλοντος μπαίνει και η Piaggio με το Χ10 500, που όμως υπολείπεται του ανταγωνισμού λόγω του ότι της λείπει ένας κύλινδρος.

Για να περάσει η ιταλική εταιρία στην κατηγορία “πρεστίζ maxi σκούτερ” είναι γνωστό εδώ και χρόνια (και αναγκαίο, κατά την άποψή μας) να παρουσιάσει έναν μοντέρνο, τεχνολογικά εξελιγμένο δικύλινδρο κινητήρα στα 500-650 κυβικά, ο οποίος θα παραμείνει για τουλάχιστον 5-7 χρόνια στα μοντέλα του Group. Ο γνωστός μονοκύλινδρος Master 400-500 που χρησιμοποιείται σήμερα έχει συντροφέψει πολλά χρόνια και πολλά μοντέλα της ιταλικής φίρμας, με συνέπεια και αξιοπιστία, αλλά χαρακτηρίζεται πλέον ανεπαρκής, ειδικά σε σύγκριση με τον (δικύλινδρο) ανταγωνισμό.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι το 2014 θα είναι έτος ανανέωσης για το SilverWing 600, με εμφάνιση ίσως προς το τέλος του 2014 και είναι ένα μοντέλο που θα λειτουργήσει συμπληρωματικά στη γκάμα των σκούτερ της Honda, σαν απαραίτητη γέφυρα μεταξύ του Forza 300 και του Integra 750. Ηλίου φαεινότερον… από τα 278 κυβικά του Forza μέχρι τα 749 του Integra υπάρχουν κι άλλοι κυβισμοί, έτσι δεν είναι;

X