CFMOTO: ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ… KINAΣ

Η νέα δυναμική της υπερδύναμης

 Δεν είναι μόνο τα σκούτερ της CFMoto που δείχνουν ότι κάτι αξίζουν. Είναι και οι δύο μοτοσυκλέτες που παρουσιάστηκαν παράλληλα και δείχνουν την εικόνα των πραγμάτων που θα έρθουν… από την Κίνα.

 Ας ξεκινήσουμε όμως πρώτα με ένα μοντέλο που εμπίπτει στο θέμα μας, που είναι τα σκούτερ. Τo CFMoto JetMax 250 είνα ένα μεγάλων διαστάσεων σκούτερ που χρησιμοποιεί έναν τετράχρονο φυσικά κινητήρα 250 κυβικών και αποδίδει 22,5 ίππους. Διαθέτει υδρόψυξη και ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Η εμφάνισή του είναι διαφορετική των υπολοίπων, ξεχωριστή. Στο μπροστινό μέρος κυριαρχεί μια πολύ μεγάλη εισαγωγή με γρίλιες, η οποία κάλλιστα θα μπορούσε να βρίσκεται πάνω σε μάσκα αυτοκινήτου. Δεξιά και αριστερά της υπάρχουν δυο επίσης πολύ μεγάλα φωτιστικά σώματα που φιλοξενούν τους προβολείς και τα LED.

Τα φλας βρίσκονται πιο χαμηλά, σε ένα πλατύτερο κομμάτι της ποδιάς που δείχνει να προφυλάσσει καλά τα κάτω άκρα του αναβάτη. Περιέργως η φιμέ ζελατίνα είναι κοντή, τη στιγμή που το σκούτερ δείχνει σαφώς ότι προορίζεται και για μεγαλύτερα ταξίδια.

 Το γεγονός ότι το σκούτερ είναι μακρύ, εκτός από πλατύ, φαίνεται και από το μεγάλο του μεταξόνιο που είναι 1.590 χλστ., τη στιγμή όμως που η σέλα είναι πολύ χαμηλά – κάτι που φαίνεται και στις φωτογραφίες στα 718 χιλιοστά. Ο μπροστινός τροχός είναι 15 ιντσών και ο πίσω 14 ιντσών, με ελαστικά 120/70 και 140/60 αντίστοιχα.

Το πιρούνι είναι συμβατικό, τηλεσκοπικό με διαδρομή 90 χιλιοστών και καλάμια μεγάλης διαμέτρου στα 41 χλστ. Πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ. Στον μπροστινό τροχό έχουν τοποθετηθεί δύο δισκόφρενα 240 χλστ. και στον πίσω ένα δισκόφρενο 220 χλστ.

Το scooter της CFMoto διαθέτει ηχοσύστημα ΜΡ3 με ηχεία δεξιά και αριστερά από το τιμόνι. Το βάρος του JetMax 250 είναι αρκετό, στα 200 κιλά και το ντεπόζιτό του χωράει 12,5 λίτρα. Ταξιδιάρικο μοντέλο είπαμε…

 

Πέρα από το JetMax η CFMoto γίνεται η πρώτη κινέζικη εταιρία που θα παρουσιάσει σύντομα και δύο μοτοσυκλέτες 650 κυβικών και για την ευρωπαϊκή αγορά, μια τουριστική και μια Naked, την 650 ΝΚ. Χρησιμοποιούν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, ιπποδύναμης 56,7 ίππων.

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό στη γυμνή έκδοση και περιμετρικό με δοκούς ορθογωνικής διατομής στην 650 TR (που είναι η τουριστική έκδοση) που εμπνέουν αρκετή εμπιστοσύνη, οπτικά τουλάχιστον, αφού δείχνει ότι είναι μοτοσυκλέτες που προέρχονται από ανθρώπους που ξέρουν τη δουλειά τους.

Έκπληξη λοιπόν από την εταιρία αυτή – που δραστηριοποιείται στην Κίνα τα τελευταία 30 χρόνια – και ο λόγος που δείχνουμε τις μοτοσυκλέτες της CFMoto είναι για να φανταστούμε σε λίγα χρόνια τι είδους, εμφάνισης και ποιότητας σκούτερ θα φτιάχνουν οι Κινέζοι. Ετοιμαστείτε, γιατί βλέπουμε να έρχονται σύντομα πανηγύρια…

CFMoto 650 TR

CFMoto 650 TR

CFMoto 650 NK

CFMoto 650 NK