Το “αγωνιάρικο” και το γυμνό
To πιο σπορτίβικο σκουτεράκι της γκάμας της Yamaha στα 50 cc, έχει ανανεωθεί πλήρως για το 2013 προσφέροντας πλέον ακόμα πιο αγωνιστικά στοιχεία: και στην εμφάνιση και κάτω από τα πλαστικά του. Από την επόμενη χρονιά μάλιστα θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις: μια “ντυμένη” και μία γυμνή…
Νέα εμφάνιση, βασισμένη στις αγωνιστικές καταβολές της εταιρίας των τριών διαπασών, με το ρύγχος ξανασχεδιασμένο, πιο αεροδυναμικό, που συνδυάζεται με έναν νέο προβολέα, με δύο κάτοπτρα, που θυμίζει R1. Η σέλα έχει αλλάξει και κερδίζει ένα ακόμα επίπεδο για να φιλοξενεί συνεπιβάτη και μοιάζει με ουρά αγωνιστικής μοτοσυκλέτας. Παράλληλα ανοίγει σε δύο σημεία. Η σέλα του συνεπιβάτη αποκαλύπτει την τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου και αυτή του ρεζερβουάρ λαδιού καύσης (βλ. δίχρονος κινητήρας), ενώ η σέλα του αναβάτη αποκαλύπτει τον αποθηκευτικό χώρο που χωρά ένα φουλφέις κράνος. Επιπλέον τα όργανα είναι πλήρως ψηφιακά. Αυτά για το “ντυμένο” Aerox R Special.
Κοινή είναι η εμφάνιση και του δεύτερου μοντέλου του Aerox Naked, με μικρές διαφοροποιήσεις. To γυμνό Yamaha Aerox 50 Naked, ακολουθεί τη μόδα που έχει λανσαριστεί από νεαρούς βελτιωτές, που έχουν καταργήσει τα πλαστικά κομμάτια που καλύπτουν το τιμόνι, προσφέροντας έτσι μια πιο “κακιά” εμφάνιση στο σκουτεράκι τους. Η συνολική εικόνα θυμίζει μοτοσυκλέτα για χρήση εκτός δρόμου, λόγω του μεγάλου γυμνού πλέον τιμονιού. Το τιμόνι είναι μεγάλο, μοτοκροσάδικο και εμφανές.
Και τα δύο Aerox έχουν μεγαλώσει τη διάμετρο των δίσκων τους στα 190 χιλιοστά. Λεπτομέρεια στο μοντέλο Naked, το μονό αμορτισέρ διαθέτει ξεχωριστό ρεζερβουάρ που του προσθέτει σπορ πόντους. Όπως εξ’ άλλου και το μίνιμαλ ορθογώνιο όργανο πάνω στο τιμόνι. Η Yamaha πάντοτε, από τα τέλη της δεκαετίας του ’90 που πρωτοπαρουσιάστηκαν τα Aerox στην αγορά, πίστευε στην δυναμική της αγωνιστικής εμφάνισης που θύμιζε μοτοσυκλέτες supersport και το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση των Aerox του 2013, με την παράδοση να διατηρείται ατόφια.