fbpx
MOTUL SKIN

ΚΕΕWAY AGORA 50 2T, 4T

Με δανεικό όνομα

 Εύστοχο το όνομα του πενηνταριού σκούτερ της κινέζικης Keeway που είναι δανεισμένο από την ελληνική γλώσσα. Το “Αγορά” 50 είναι ένα μικρό μεταφορικό δίτροχο πόλης, που ταιριάζει περίφημα σε κυνηγούς καλών αγορών, λόγω της ευελιξίας του και της ευκολίας χειρισμών του.

Το Keeway Agora 50 διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με δίχρονο ή τετράχρονο κινητήρα 50 κυβικών, αναλόγως των γούστων του “πελάτη”. Θέλει ας πούμε ο “πελάτης” δύναμη και απόκριση, επιδόσεις και χαμηλότερο βάρος; Τότε δίχρονο πρέπει να πάρει. Θέλει καθαρότερο κινητήρα, που καίει λιγότερη βενζίνη, δεν μυρίζει καμένο λάδι, δεν χρειάζεται συμπλήρωμα σε λάδι καύσης, αλλά να έχει χαμηλότερες επιδόσεις και πηγαίνει συχνότερα στο συνεργείο για συντήρηση; Τότε θα προτιμήσει τετράχρονο.

Τα δυο Agora έχουν κοινές διαστάσεις, αφού πλαίσιο, αναρτήσεις, κουστούμι κ.λπ. είναι ίδια. Το μεταξόνιο τους είναι περιορισμένο στα 1.240 χιλιοστά, αλλά η απόσταση του κινητήρα από το έδαφος αλλάζει, γιατί ο τετράχρονος φοράει πιο ογκώδεις κάσες. Το ύψος σέλας είναι χαμηλά στα 720 χιλιοστά, ενώ το βάρος είναι για το δίχρονο 84 κιλά και για το τετράχρονο ένα κιλό παραπάνω.

 

Το ενδιαφέρον είναι ότι ο τετράχρονος κινητήρας είναι υποτετράγωνος, δίνοντας έμφαση στη ροπή. Στα χαρτιά η Keeway ανακοινώνει ότι ο τετράχρονος κινητήρας είναι ισχυρότερος του δίχρονου με ιπποδύναμη 3,67 ίππων στις 8.500 σ.α.λ, ενώ ο δίχρονος στις 7.250 αποδίδει 3,4 ίππους, αλλά έχει περισσότερη ροπή και πάλι σε χαμηλότερες στροφές.

 

Στα φρένα των Αgora συναντάμε ένα δισκόφρενο μπροστά και ένα ταμπούρο πίσω, ενώ οι τροχοί είναι 10 ιντσών έτσι “όπως πρέπει” σε ένα σκούτερ με ρετρό, κλασική εμφάνιση (που θέλει να θυμίζει Vespa). To ρεζερβουάρ χωράει 5,2 λίτρα καυσίμου, αρκετή δηλαδή ποσότητα για μια ικανοποιητική αυτονομία με δεδομένη την οικονομική λειτουργία των 50άρηδων κινητήρων. Κάτω από τη σέλα χωράει ένα φουλφέις κράνος.

Τα Keeway Agora 50 εισάγονται στην Ελλάδα, με τιμή κοντά στα 1.400 ευρώ.