fbpx
MOTUL SKIN

ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΝΕΑ PIAGGIO MP3 TOURING

Από 6.530 μέχρι 8.090 και από 300 μέχρι 500 κ.εκ.

Όπως είχαμε δημοσιεύσει κατ’ αποκλειστικότητα στο SCOOTERNET εδώ και δύο μήνες σχεδόν (δείτε το νέο, της 10ης Ιουλίου) η Piaggio έφερε στην Ελλάδα τα Mp3 Touring, Sport και Business.

Ποιά ήταν τα στοιχεία που έκαναν τα τρίτροχα σκούτερ της Piaggio, τα Mp3 να ξεχωρίσουν από την αρχή που παρουσιάστηκαν; Η συνολική ασφάλεια που παρείχαν, το κράτημα, η σταθερότητα. Με την άφιξη του Mp3 Touring η πιο “κλασική” έκδοση των τρίτροχων Piaggio δέχεται αισθητική και λειτουργική ανανέωση, αλλά και νέες εκδόσεις “Sport” και “Business”, που εμπλουτίζουν τη γκάμα με τη χρήση του κινητήρα των 500 κ.εκ. Το νέο Mp3 Touring είναι διαθέσιμο και σε έκδοση LT, που οδηγείται μόνο με δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.


ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Την εμπορική επιτυχία των Mp3, επιβεβαιώνουν oι περισσότερες από 100.000 μονάδες που έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο, με την Piaggio να λανσάρει στην αγορά νέες εκδόσεις και κυβισμούς θέλοντας να δημιουργήσει μεγάλη γκάμα σκούτερ 3 τροχών. Τα πιο πρόσφατα μοντέλα ήταν το Mp3 Hybrid – το πρώτο σκούτερ στον κόσμο με υβριδικό χαρακτήρα, αφού χρησιμοποιούσε συμβατικό κινητήρα και ηλεκτρικό μαζί – αλλά και το ελαφρύ Mp3 Yourban, που προσανατολιζόταν περισσότερο στην αστική, καθημερινή χρήση. Τώρα με την παρουσίαση του Mp3 Touring, η πιο “κλασική” έκδοση του Mp3 δέχεται ανανέωση, τόσο από πλευράς αισθητικής όσο και λειτουργικής. Παράλληλα διευρύνεται η γκάμα του κυβισμού των κινητήρων: τα νέα Mp3 Touring είναι διαθέσιμα στους κλασικούς κυβισμούς 125, 300 και 400 κ.εκ., στους οποίους προστίθενται πλέον και ένας κινητήρας 500 κ.εκ., σε εκδόσεις “Sport” και “Business”.

 

Mp3 Touring 300 LT

Piaggio Mp3 Touring 300 LT

ΕΜΦΑΝΙΣΗ

 

Από την πρώτη κιόλας ματιά είναι φανερή η διαφορά του νέου Mp3 στο μπροστινό μέρος, με νέας σχεδίασης γρίλιες και χρωμιωμένο διακοσμητικό “δόντι” στο κέντρο. Ανανεωμένη είναι και η ζελατίνα που είναι μεγαλύτερη και ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις, ενώ χρησιμοποιεί τεχνολογία air flow: ο χώρος ανάμεσα στο πάνω μέρος του φέρινγκ και της ζελατίνας χωρίζει στα δύο τη ροή αέρα, μειώνοντας έτσι τους στροβιλισμούς στις μεσαίες και υψηλές ταχύτητες. Παράλληλα ο νέος σχεδιασμός του φέρινγκ έδωσε τη δυνατότητα να δημιουργηθεί αποθηκευτικός χώρος για μικροαντικείμενα στο πίσω του μέρος.Νέες είναι επίσης οι μανέτες, η εργονομία έχει βελτιωθεί, έχει αλλαξει το χρώμα των ζαντών και το κάλυμμα της σέλας, που διαθέτει εμφανείς ραφές. Αναλλοίωτα παραμένουν τα πλεονεκτήματα του Mp3, όσον αφορά στην άνεση και στη λειτουργικότητα, όπως οι μεγάλες και εργονομικές χειρολαβές συνεπιβάτη με ενσωματωμένη πλάτη και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα με το “πορτμπαγκάζ”, από την πισω πλευρά του σκούτερ, με δυνατότητα φόρτωσης 65 λίτρων.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ TOURING 500ie

Το Mp3 touring 500 δημιουργήθηκε για να ικανοποιήσει στις ανάγκες εκείνων που αναζητούν καλύτερες επιδόσεις. Εξοπλισμένο με τον κινητήρα των 500 κ.εκ με κεφαλή δύο μπουζί, το Mp3 500 διατίθεται στις δύο εκδόσεις “Sport” και “Business”. Το MP3 touring 500ie “Sport” υιοθετεί όλες τις τεχνικές και λειτουργικές καινοτομίες της γκάμας Touring, ενώ ξεχωρίζει όμως από λεπτομέρειες που του χαρίζουν μία σπορτίβικη αύρα, όπως το κάλυμμα αλουμινίου στο δάπεδο, τις ασημένιες ραφές της σέλας και τους αεροδυναμικούς καθρέφτες, που μαζί με το γκρι χρώμα Grigio Opaco και το μαύρο χρώμα στις ζάντες, τις χειρολαβές, το κάλυμμα της εξάτμισης και τα μπροστινά φώτα, υπογραμμίζουν τον σπορ χαρακτήρα του.Με πιο “σοβαρή” εμφάνιση και κομψότητα εμφανίζεται το Mp3 Touring 500 στην έκδοση “Business”, σε λευκό “Bianco Perla”, μπρονζέ “Bronzo Perseo” και γκρι “Grigio Orione” – όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με καφέ σέλα. Στο ίδιο χρώμα είναι και τα γκριπ και η πλάτη συνεπιβάτη, ενώ στον μαύρο χρωματισμό “Nero Cosmo”, το σκούτερ φοράει μαύρη σέλα.

 

Piaggio Mp3 Sport 500 LT

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

 

Τα Piaggio MP3 Touring διατίθενται σε γκάμα κινητήρων – από 300 έως 500 κ.εκ– οι οποίοι είναι όλοι τετράχρονοι, υγρόψυκτοι, με ηλεκτρονικό ψεκασμό.Ο κινητήρας των 300 κ.εκ. αποδίδει 22,5 ίππους στις 7.500 στροφές και μέγιστη ροπή 23,2 Nm στις 6.500 στροφές.Η έκδοση 300 χρησιμοποιεί τεχνολογία Ride by Wire, δηλαδή ηλεκτρονικό έλεγχο του γκαζιού, με αποτέλεσμα να βελτιστοποιείται το μίγμα αέρα / καυσίμου, κάτι που μεταφράζεται σε ομαλότερη απόκριση, χαμηλότερη κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων. O κινητήρας των 400 κ. εκ. είναι υγρόψυκτος, τετράχρονος με τέσσερις βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Αποδίδει 32,2 ίππους στις 7.250 στροφές και ροπή 38 Nm στις 5.250 στροφές. Το Mp3 Touring 500ie είναι εξοπλισμένο με κινητήρα 492 κ.εκ., δύο μπουζί στην κεφαλή, 4 βαλβίδες, υγρόψυξη και ηλεκτρονικό ψεκασμό που εξασφαλίζει μέγιστη ισχύ 39,6 Hp στις 7.250 στροφές και μέγιστη ροπή 46,5 Nm στις 5.250 στροφές. Το Mp3 Touring 500ie σύμφωνα με την εταιρία πετυχαίνει μέγιστη ταχύτητα 142 χλμ/ώρα.

Διακριτικά όργανα και πλήρη

LT: Mp3 ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Όλοι οι κυβισμοί του Piaggio Mp3 Touring είναι διαθέσιμοι και σε έκδοση LT, γεγονός που κάνει το Mp3 το μοναδικό σκούτερ στον κόσμο που οδηγείται με δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου. Το Mp3 Touring LT έχει αυξημένο μετατρόχιο στα 465 mm, τα φλας που είναι μοτοσυκλετιστικού τύπου, τα φώτα θέσης είναι ενσωματωμένα στο πίσω μέρος του σκούτερ, τη στιγμή που τα συνδυασμένα φρένα ενεργοποιούνται και από το πεντάλ που βρίσκεται στο πάτωμα.

ΤΙΜΕΣ

Οι εκδόσεις του Mp3 Touring είναι διαθέσιμες* στα σημεία πώλησης Piaggio, στις ακόλουθες τιμές :

Mp3 Touring 300: 6.530 €

Mp3 Touring 300 LT: 6.800 €

Mp3 Touring 400: 7.680 €

Mp3 Touring 400 LT: 7.990 €

Mp3 Touring 500 Sport LT: 8.090 €

(*η έκδοση Mp3 Touring 500 Business LT, δεν είναι ακόμα διαθέσιμη)

Πληροφορίες Piaggio Hellas, Yμηττού 259, τηλ. 210 7572 100