Από την Ινδία στην Ελλάδα
Αθόρυβα, χωρίς καμία ανακοίνωση και προβολή, επέστρεψε ανανεωμένο στη χώρα μας ένα από τα πιο συμπαθητικά σκούτερ της Aprilia του παρελθόντος και μάλιστα με χαμηλή τιμή-έκπληξη
Καμία ενημέρωση δεν είχαμε για την επαναφορά του Αprilia SR 125 – αυτή τη φορά μέσω Ινδίας – στην ελληνική αγορά και το ανακαλύψαμε τελείως τυχαία.
Το SR 125 CBS που κατασκευάζεται εδώ και χρόνια στην Ινδία (ήδη από το 2016) και τώρα εξάγεται στην Ελλάδα, φοράει την σπορ αισθητική της Aprilia και είναι σχεδόν ίδιο, με βελτιώσεις και αλλαγές, με τα τελευταίας γενιάς Piaggio Typhoon 125 ή Aprilia SR Motard, που υπήρχαν πριν από 12 χρόνια και στα μέρη μας.
Το Aprilia SR 125 CBS, που προς το παρόν, απ’ ό,τι είδαμε, πωλείται στην Ελλάδα και την Πορτογαλία, διαθέτει αερόψυκτο, τριβάλβιδο κινητήρα i-Get 125 E5 που αποδίδει 9,8 ίππους (7,3 kW) στις 7.750 rpm και έχει ροπή 9,7 Nm στις 5.750 rpm.
Για την εκκίνηση του ο κινητήρας χρησιμοποιεί μίζα και μανιβέλα (λόγω Ινδίας…).
Το βάρος που έχει να κινήσει δεν ξεπερνάει τα 120 κιλά.
Το χαμηλό σκουτεράκι πόλης διαθέτει αποθηκευτικό χώρο (με φωτάκι) κάτω από τη σέλα, ο οποίος χωράει όχι φουλφέις, αλλά ένα jet κράνος, ενώ διαθέτει και θύρα USB.
Στο τιμόνι υπάρχει ψηφιακό όργανο LCD με οπίσθιο φωτισμό, προβολείς LED και ένα κομψό πίσω στοπ (σχήματος “Χ”).
Το 125 διαθέτει επίπεδο πάτωμα για τα πόδια, ενώ υπάρχει και γάντζος αποσκευών/σακουλών κάτω από το τιμόνι.
Τα φρένα του SR 125 συνεργάζονται με γεφυρωμένο σύστημα CBS.
Το μπροστινό είναι δισκόφρενο διαμέτρου 220 χιλιοστών με δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ πίσω υπάρχει δυστυχώς ένα ταπεινό ταμπούρο διαμέτρου 140 mm.
Οι τροχοί έχουν διάμετρο 14 ιντσών (ελαστικά 120/70 μπροστά και πίσω), το πιρούνι είναι συμβατικό (καλάμια διαμέτρου 30 mm) και πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ. Το ύψος σέλας είναι στα 720 mm και το ντεπόζιτο χωράει 6 λίτρα.
Το πάντα συμπαθητικό σκούτερ της ιταλικής εταιρίας προσφέρεται στη χαμηλή τιμή των 2.199 ευρώ και διατίθεται σε δύο χρώματα: Λευκό και μαύρο.
Για να έχουμε μια ιδέα, το σκούτερ που κυκλοφορεί με το ίδιο όνομα στην Ινδία (απ΄ όπου και η φωτογραφία με τον “ξεκράνωτο” αναβάτη με μπλουζάκι AC-DC!) κοστίζει κοντά στα 1.600 ευρώ.
Μάλιστα, για την τοπική αγορά της Ινδίας υπάρχει SR με μεγαλύτερο κινητήρα 160 κυβικών και ιπποδύναμη 11,2 ίππων, το οποίο μάλλον δεν πρόκειται να δούμε στην Ευρώπη.