fbpx

PIAGGIO: Συνεργασία για αερόσακους σε σκούτερ

Αυξάνοντας τα επίπεδα ασφάλειας στα σκούτερ

Μετά τη Yamaha και τη Ηonda που ερευνούν εδώ και χρόνια το ενδεχόμενο τοποθέτησης αερόσακων σε σκούτερ και η Piaggio ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με εξειδικευμένη εταιρία επί του θέματος. Άραγε θα δούμε σύντομα αερόσακους πάνω σε σκούτερ της ιταλικής εταιρίας;

Η σουηδέζικη εταιρία Autoliv, παγκόσμιος ηγέτης στα συστήματα ασφαλείας αυτοκινήτου, και ο Όμιλος Piaggio ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αναπτύξουν σύστημα αερόσακου πάνω σε σκούτερ (αλλά και σε μοτοσυκλέτες του ομίλου).

Ο Όμιλος Piaggio, ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές σκούτερ, υπέγραψε συνεργασία για την εφαρμογή αερόσακου πάνω σε σκούτερ, με στόχο τη μεγαλύτερη ασφάλεια του αναβάτη.

Κοινή συμφωνία υπεγράφη από τα δύο μέρη με σκοπό τη δημιουργία αερόσακων πάνω σε σκούτερ για την παροχή μεγαλύτερης προστασίας των αναβατών τους.

Οι αερόσακοι θα τοποθετηθούν στο πλαίσιο του οχήματος και θα ενεργοποιούνται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου από τη στιγμή της σύγκρουσης.

Οι πρώτες δοκιμές της Yamaha

Με τη δημοτικότητα των δίτροχων να αυξάνεται διαρκώς λόγω της εκτεταμένης αστικοποίησης, αλλά και της δυσκολίας μετακίνησης μέσα σε αστικά κέντρα, τα σκούτερ αποτελούν το αποκορύφωμα της πρακτικότητας στην προσωπική μετακίνηση.

 

Αυτό το ξέρουμε όλοι όσοι οδηγούμε σκούτερ μέσα στην πόλη. Καλό είναι όμως να το ανακαλύψουν κι άλλοι οι οποίοι ανησυχούν ιδιαίτερα για τον τομέα της ασφάλειας πάνω σε δύο τροχούς κι έτσι διστάζουν στο να περάσουν σε μια αγορά.

Για την Piaggio μετά από την εφαρμογή συστημάτων ασφαλείας, όπως το ABS (Antilock Braking System) αντιμπλοκαρίσματος των φρένων και το ASR (Anti-slip Regulation) για την αποφυγή σπιναρίσματος του πίσω τροχού, τώρα έρχεται και η έρευνα για προσθήκη αερόσακων πάνω σε σκούτερ.

«Η Autoliv είναι μια εταιρία προσηλωμένη στο όραμa για λιγότερους τραυματισμούς αναβατών και στην παροχή λύσεων που σώζουν ζωές στον τομέα της μετακίνησης”.

Ως εκ τούτου, αναπτύσσουμε προϊόντα και συστήματα που προστατεύουν ειδικά τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου. Η εξέλιξη αυτών των προϊόντων είναι αναπόσπαστο μέρος ενός προγράμματος που έχει σαν στόχο να σώσουμε 100.000 ζωές ετησίως έως το 2030», λέει ο Mikael Bratt, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος της Autoliv.

Η Autoliv έχει αναπτύξει τις αρχικές ιδέες με προηγμένες μεθόδους προσομοίωσης και έχει πραγματοποιήσει δοκιμές σύγκρουσης πλήρους κλίμακας.

Οι προσπάθειες της Honda επί του θέματος

Η Autoliv θα συνεργαστεί με τον Όμιλο Piaggio για την περαιτέρω ανάπτυξη του συστήματος και ενδεχομένως την εμπορευματοποίηση της ιδέας. Οι αερόσακοι θα ενσωματωθούν στο πλαίσιο-κουστούμι των σκούτερ και θα ενεργοποιούνται σε χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Εμείς με τη σειρά μας σαν σκουτερίστες, ευχόμαστε να προχωρήσει η συνεργασία στην υλοποίησή της και να δούμε αερόσακους ασφαλείας πάνω στα σκούτερ μας.