NEA: KYMCO Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΣΚΟΥΤΕΡ ΤΗΣ BMW

“Made in Taiwan”, o κινητήρας του Concept C

Σε συνέχεια του σίριαλ με τα επερχόμενα σκούτερ της BMW, ανασύραμε μια πληροφορία από το συμβόλαιο που υπογράφηκε μεταξύ της ταϊβανέζικης Kymco και της BMW. Σε ειδική τελετή που έγινε στην Ταϊβάν την 15η Ιουλίου του 2011, παρουσία του αντιπροέδρου της Kymco κυρίου Κο και ειδικού κλιμακίου από τη Γερμανία για λογαριασμό της BMW, ανακοινώθηκαν τα εξής: “Οι δύο εταιρίες έχουν δημιουργήσει μια καλή βάση συνεργασίας και ερευνούμε από κοινού την επένδυση ώστε να δημιουργηθεί μια ολοκαίνουργια γραμμή παραγωγής, που έχει σχεδιαστεί κι από τις δύο πλευρές, έτσι ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στην αυξημένη ζήτηση”.

Αναφέρεται δηλαδή όχι μόνον η συνέχεια, αλλά και η ενδυνάμωση της συνεργασίας των δύο εταιριών. Σημειώστε πως η Η Κymco προμηθεύει την BMW με μεγάλη επιτυχία με τους μονοκύλινδρους κινητήρες 450 cc, για τα μοντέλα εντούρο μοτοσυκλετών G450X, καθώς και τα Husqvarna TE449 και TE511.

Λίγο πιο κάτω στη συμφωνία υπάρχει η ενδιαφέρουσα πρόταση, όπου αναφέρει την περαιτέρω επένδυση στην παρουσίαση και παραγωγή κινητήρων μεγάλου κυβισμού μοτοσυκλετών και ΣΚΟΥΤΕΡ, οι οποίοι θα παράγονται στην Ταϊβάν και θα κινούν μοντέλα της BMW. Για να συνεχίσει πιο κάτω αναφέροντας οτι η Kymco είναι έτοιμη να μπει και στην παραγωγή κινητήρων αυτοκινήτων!

Να υπενθυμίσουμε οτι η Kymco έχει παρουσιάσει έναν μεγάλο δικύλινδρο κινητήρα για σκούτερ, για το μοντέλο της MyRoad 700i (πρωτο-παρουσιάστηκε το 2008) το οποίο δεν κυκλοφορεί ακόμα επίσημα (εθεάθη πριν από μήνες για δοκιμές στην Ελλάδα, έξω από την αντιπροσωπεία πάντως). Ο κινητήρας αυτός είναι δικύλινδρος, με 8 βαλβίδες, 699 κ.εκ.

Ο δικύλινδρος κινητήρας της Kymco αποδίδει 55 ίππους και ροπή 6,5 kgm, με την τελική να ανακοινώνεται στα 170 χ.α.ω.

Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες η παρουσίαση του μυστηριώδους MyRoad 700i καθυστερεί διαρκώς, γιατί η Kymco είχε πουλήσει τα δικαιώματα για τον κινητήρα αυτόν στην BMW!

Τώρα με τη συμφωνία που υπογράφηκε τον Ιούλιο, ίσως να επιβεβαιώνεται κατά κάποιο τρόπο η πληροφορία. Όπως πάντα… το μέλλον θα δείξει.

Kymco MyRoad 700i: Παρουσιάστηκε το 2008, αλλά δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα στους δρόμους

Αν κυκλοφορούσε το MyRoad 700, θα ήταν το δεύτερο μεγαλύτερο σκούτερ σε κυβισμό μετά το Gilera GP800