Μια συμφωνία με προοπτικές
Η κινεζική εταιρία Loncin είναι από τις κορυφαίες εταιρίες της αχανούς και πολυπληθούς χώρας που ονομάζεται Κίνα, η οποία κατασκευάζει σήμερα τα περισσότερα δίτροχα από οποιοδήποτε άλλο κράτος στον κόσμο. Η συμφωνία της Loncin με τη γιαπωνέζικη Kawasaki έχει προκαλέσει συζητήσεις για τη δυναμική και τις προοπτικές της.
Έχουν περάσει ήδη 7 χρόνια από τότε που (το 2005) η Loncin έκλεισε συμφωνία με την BMW και κατασκευάζει τον μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, 4βάλβιδο κινητήρα των 650 cc, τον οποίο χρησιμοποιούν τα ψευδοεντούρο της γερμανικής εταιρίας. Η συνεργασία μεταξύ των Loncin – μια εταιρία με 6,700 εργαζόμενους, με ετήσια παραγωγή 3,0 εκατομμυρίων κινητήρων και 2,8 εκ. δίτροχων! – και BMW αφορούσε μόνο στην κατασκευή κινητήρων, ενώ η νέα συμφωνία μεταξύ Loncin και Kawasaki αφορά στην κατασκευή ολόκληρων μοτοσυκλετών.
Όπως είναι λογικό μέσα από μια τέτοια συνεργασία θα μπορέσουν να διατεθούν στην -σκληρής κρατικής πολιτικής ελέγχου – Κίνα μοτοσυκλέτες μεγαλύτερου κυβισμού της Kawasaki, ενώ συγχρόνως η συνεργασία είναι πιθανόν – αν και προς το παρόν δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση – να οδηγήσει και στο λανσάρισμα μικρών σκούτερ της Loncin με το λογότυπο της γιαπωνέζικης εταιρίας, όχι τόσο για την κινέζικη αγορά, αλλά την πολύ ισχυρή αγορά για σκούτερ της νότιας-ανατολικής Ασίας.
Το σκούτερ της Loncin που βλέπετε ονομάζεται LX125 και διαθέτει υδρόψυκτο κινητήρα 125 κυβικών, 11,8 ίππων, με βάρος 128 κιλών και 16άρηδες τροχούς. Το βάρος του φτάνει τα 128 κιλά και είναι “ευρωπαϊκής” εμφάνισης “αλα Honda SH”. Πως θα σας φαινόταν με αυτοκόλλητα της Kawasaki ακόμα και για την ευρωπαϊκή αγορά;