KAWASAKI : ΚΙ ΑΛΛΑ ΣΚΟΥΤΕΡ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Τo “J” ήταν το πρώτο βήμα

 Η Kawasaki με την παρουσίαση του J300, σημείωσε τυπικά την είσοδό της στον χώρο των σκούτερ. Κι απ’ ότι φαίνεται η εταιρία από το Akashi της Ιαπωνίας, δεν θα επαναπαυτεί περιμένοντας. Θα επενδύσει και θα παρουσιάσει κι άλλα σκούτερ στο μέλλον, σύμφωνα με επίσημες πηγές της εταιρίας.

 Άνοιξε τα χαρτιά της γιαπωνέζικης εταιρίας, όσον αφορά στον χώρο των scooter, ο υπεύθυνος πωλήσεων και μάνατζμεντ της Kawasaki Ιταλίας, Sergio Vicarelli, σε συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Motociclismo. Σε μια απρόσμενα διαφωτιστική συνέντευξη μίλησε για δημιουργία γκάμας σκούτερ από την Kawasaki, αλλά και χρήση προηγμένης τεχνολογίας.

Όχι ένα, ούτε δύο, αλλά περισσότερα μοντέλα... σκούτερ σκοπεύει να παρουσιάσει η Kawasaki στο μέλλον

Όχι ένα, ούτε δύο, αλλά περισσότερα μοντέλα… σκούτερ σκοπεύει να παρουσιάσει η Kawasaki στο μέλλον

Στην ερώτηση του δημοσιογράφου, του ιταλικού περιοδικού Motociclismo, για το πως συνέβη και η Kawasaki παρουσίασε ένα απλό 300άρι σκούτερ και όχι ένα αντι-ΤΜΑΧ ο Vicarelli απάντησε: “Στην Ευρώπη οι πωλήσεις των σκούτερ είναι σχεδόν ίδιες με αυτές των μοτοσυκλετών και εμείς θέλαμε να διεισδύσουμε στην αγορά των σκούτερ. Όπως και να έχει, η βασική μας δουλειά σαν εταιρία είναι οι ισχυρές, σπορ μοτοσυκλέτες και δεν θέλαμε να αποσπάσουμε την προσοχή των μηχανικών μας, για τη δημιουργία ενός μεγάλου κυβισμού σπορ σκούτερ. Με το J300 δημιουργήσαμε μια αξιόλογη βάση που μας επιτρέπει να πετύχουμε ενδιαφέρουσες πωλήσεις, προσφέροντας στους αντιπροσώπους-συνεργάτες μας ένα ακόμα προϊόν που έχει απήχηση”.

Η Kawasaki ξεκίνησε συνεργαζόμενη με την Kymco (βλ. J300) και θα συνεχίσει μόνη της στα σκούτερ

Η Kawasaki ξεκίνησε συνεργαζόμενη με την Kymco (βλ. J300) και θα συνεχίσει μόνη της στα σκούτερ

Ήταν όμως το Kawasaki J300 ένα πείραμα που θα σφυγμομετρούσε την αντίδραση του καταναλωτικού κοινού ή το πρώτο μοντέλο μιας οικογένειας σκούτερ; “Η μετακίνηση στην πόλη είναι ένας τομέας που μας ενδιαφέρει και πάνω σε αυτόν εργαζόμαστε. Το J300 είναι το πρώτο από μια σειρά μοντέλων που θα ακολουθήσουν. Αρχίσαμε συνεργαζόμενοι με την Kymco, αργότερα θα συνεχίζουμε με δικά μας προϊόντα. Όπως είπα και πριν στόχος μας δεν ήταν να επικεντρωθούμε στη δημιουργία ενός αντιπάλου του ΤΜΑΧ. Έχουμε στα σχέδια μας τη δημιουργία τεχνολογικά προηγμένων project, που θα πηγαίνουν προς την κατεύθυνση του πρωτότυπου J Concept που είδαμε στο σαλόνι του Τόκιο”.

To Kawasaki J Concept που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Τόκιο, ίσως και να δείχνει κάποιες τεχνολογικές τάσεις που θα ακολουθήσει η εταιρία

To Kawasaki J Concept που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο Τόκιο, ίσως και να δείχνει κάποιες τεχνολογικές τάσεις που θα ακολουθήσει η εταιρία

Γιατί όμως η Kawasaki συνεργάστηκε με την Kymco; Συνεργαζόμαστε καιρό με την Kymco και για εμάς είναι ένας σημαντικός στρατηγικός συνεργάτης. Στην Ευρώπη η Kymco είναι η δεύτερη μεγαλύτερη κατασκευάστρια σκούτερ μετά την Honda. Επίσης η Kymco είναι ταϊβανέζικη εταιρία, γεγονός που επιτρέπει την ευκολότερη διείσδυση μας στην κινέζικη αγορά. Ξέρετε Κινέζοι και Ιάπωνες δεν πολυσυμπαθιούνται…”

 Όπως προκύπτει λοιπόν από την παραπάνω συνέντευξη, η Kawasaki είναι έτοιμη να κάνει κανονικότατα την είσοδο της στον χώρο των σκούτερ και δεν δοκιμάζει απλά την αγορά με ένα μοντέλο-δόλωμα. Επίσης υπόσχεται υψηλή τεχνολογία και εκπλήξεις, αν κρίνουμε από τις λύσεις που χρησιμοποιούσε το J Concept που παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Τόκιο. Κι αυτές οι αποκαλύψεις έρχονται από υψηλόβαθμο στέλεχος της Kawasaki Ιταλίας, που δεν είναι τυχαία αντιπροσωπεία, αφού εδώ και 2 χρόνια εξέλισσε αποκλειστικά το σκούτερ J300, ένα φιλόδοξο maxi scooter με καλές προδιαγραφές συνολικά, που βρίσκεται πλέον στην αγορά.