fbpx

ΒΕVERLY 350: ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ!

…ΚΑΙ ΔΩΡΑΚΙ ΤΟ VIDEO!

330 κυβικά και 33,3 ίπποι, ιμάντας κάθε 20.000 χιλιόμετρα, βαλβίδες κάθε 40.000 χιλιόμετρα, χαμηλή κατανάλωση 3,3 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα

Φωτιά έχουν πάρει “τα Ιντερνέτ” – όπως λέει η θειά μου… – μετά τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Piaggio Beverly 350 SportTouring που έδωσε στη δημοσιότητα πρόσφατα η Piaggio. Με το ενδιαφέρον του κοινού να είναι μεγάλο, και ειδικά στην Ελλάδα όπου το Beverly ήταν και είναι ένα από τα πιο αγαπημένα και ευπώλητα σκούτερ, κάθε νέα πληροφορία είναι “χρυσάφι”. Ιδού λοιπόν μερικές πληροφορίες παραπάνω. Το μεγαλύτερο ιταλικό περιοδικό μοτοσυκλέτας το MOTOCICLISMO, που πολύ συχνά οδηγεί ιταλικές μοτοσυκλέτες και σκούτερ πολύ νωρίτερα από όλους τους άλλους δημοσιογράφους, οδήγησε κατ’ αποκλειστικότητα το νέο Piaggio Βeverly 350 SportTouring (προσέξτε τις λέξεις Sport Touring η Piaggio, τις γράφει κολλημένες μεταξύ τους!).

Στους λόφους της πόλης Σιένα κοντά στο Σάν Τζιμινιάνο ο δοκιμαστής του περιοδικού οδήγησε το καινούργιο Beverly με τον ολοκαίνουργιο κινητήρα των 33.3 ίππων. Θυμηθείτε ότι το Piaggio Beverly 300, απέδιδε 22,4 ίππους, άρα σίγουρα η διαφορά απόδοσης θα είναι μεγάλη στο δρόμο. O ιταλός δοκιμαστής δήλωσε ότι εκτός των άλλων, το σκούτερ είναι ευέλικτο και πολύ σταθερό και φωτογραφήθηκε στους λόφους της Τοσκάνης, για να δημοσιευτεί η δοκιμή του Beverly στο τεύχος Νοεμβρίου του Motociclismo. To αστείο είναι ότι ο δημοσιογράφος αυτός ανέβασε κι ένα προσωπικό βιντεάκι στο You Tube, μετά τη δοκιμή του, το οποίο κατέβασε πολύ σύντομα άρον-άρον, γιατί προφανώς υπήρχε ζήτημα εμπάργκο από την Piaggio.

Τα πιο πρόσφατα νέα που αποκαλύφθηκαν για το “350” είναι κατ΄ αρχήν ότι δεν είναι 350 κ.εκ. , αλλά 330 κ.εκ. Aυτή είναι μια πληροφορία που είχαμε προβλέψει κατ’ αποκλειστικότητα (κι εμείς..) στις 6 Σεπτεμβρίου στο SCOOTERNET, όταν γράφαμε “Βέβαια εδώ πρέπει να αναφέρουμε πως μια άλλη πηγή μιλάει για έναν νέο κινητήρα που θα διαθέτει λίγα κυβικά παραπάνω από τα 300 και δεν θα είναι φουλ 350 κ.εκ…” (πατήστε ΕΔΩ για να δείτε την πλήρη είδηση)

Οι αισθητικές παρέμβασεις στο νέο Beverly 350, σε σχέση με το Beverly 300 είναι:

  • Το χρώμα του καλύμματος της σέλας
  • Η σχεδίαση των πεντάμπρατσων ζαντών ελαφρού κράματος
  • Το χρώμα των εσωτερικών πλαστικων της ποδιάς
  • Τα νέα σατινέ χρώματα του σκούτερ
  • Επίσης το παρμπρίζ διατίθεται μέσα στον στάνταρ εξοπλισμό

Ολοκαίνουργιος κινητήρας, με 330 κυβικά και 33,3 άλογα. Κάτι πάθανε με το "3" οι Ιταλοί...

Το Piaggio Beverly που είναι πρώτο σκούτερ σε πωλήσεις στην Ελλάδα και δεύτερο στην Ιταλία, πίσω από το Honda SH 300i και ακόμα πιο πολλές διαφορές βρίσκονται κάτω από τα “ρούχα” του, τα πλαστικά του.

  • Ο κινητήρας των 330 κ.εκ. αποδίδει σύμφωνα με την Piaggio 33,3 ίππους και μένει το Νοέμβριο να δούμε πόσους θα βγάλει στο δυναμόμετρο του περιοδικού. Το σημαντικό είναι πως έχει γίνει προσπάθεια να μειωθεί το κόστος συντήρησης του σκούτερ. Μερικά παραδείγματα;
  • Αλλαγή ιμάντα – κάθε 20.000 χιλιόμετρα
  • Λάδι κινητήρα κινητήρα – κάθε 10.000 χιλιόμετρα
  • Ρύθμιση βαλβίδων κινητήρα – κάθε 40.000 χιλιόμετρα!

Όλα τα παραπάνω αποτελούν ρεκόρ για την κατηγορία, στα οποία προστίθεται και η κατανάλωση καυσίμου, που ανακοινώνεται από την Piaggio στα 1 λίτρο για κάθε 30 χιλιόμετρα. Mε δεδομένο ότι το ρεζερβουάρ χωράει 13 λίτρα, αυτό σημαίνει ότι η αυτονομία ανεβαίνει στα 300 χιλιόμετρα. Με δεδομένη την αύξηση της ιπποδύναμης κατά 10 περίπου ίππους (αύξηση 30%) το πίσω λάστιχο είναι φαρδύτερο στα 150/70.

Όπως είχαμε γράψει και στο προηγούμενο νέο θα υπάρξουν δύο εκδόσεις Piaggio Beverly 350 SportTouring. Μία βασική έκδοση, με συνδυαζόμενα φρένα που θα κοστίζει 5.100 ευρώ στην Ιταλία και μία έκδοση με ABS και ASR που θα κοστίζει 5.600 ευρώ στην Ιταλία. ABS σημαίνει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών κατά την επιβράδυνση και το ASR είναι ένα σύστημα που δεν επιτρέπει στον πίσω τροχό να γλιστρήσει (βλ. σπινάρισμα) κατά την απότομη επιτάχυνση. Το ΑSR μπορεί να ενεργοποιηθεί/απενεργοποιηθεί από διακόπτη που βρίσκεται στο τιμόνι, σε περίπτωση που θελήσει ο αναβάτης, για παράδειγμα σε ξεκίνημα σε ανηφόρα ή χωματόδρομο, κ.λπ.

Μια ευχάριστή σύμπτωση πρέπει να αναφέρουμε εδώ, ότι καθώς γραφόταν αυτό το νέο και ψάχναμε για νέες πληροφορίες, ανακαλύψαμε τυχαία το επίσημο video της Piaggio που αφορούσε στο Beverly 350, το οποίο μόλις είχε ανέβει στο Διαδίκτυο. Όπως όλοι γνωρίζουμε κυρίες και κύριοι το Internet έχει απίστευτη αμεσότητα…

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ VIDEO ΤΗΣ PIAGGIO

 

X