Η Zonsen λανσάρει την Cyclone ξεκινώντας από την Ισπανία
Η Zongshen έγινε γνωστή ως συνεργάτης της Piaggio στην Κίνα (απλοποίησε το όνομά της σε Zonsen), αλλά πρόσφατα παράγει τους δικούς της κινητήρες και μοντέλα που διατίθενται στην αγορά με διαφορετικές μάρκες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της ισπανικής αγοράς, με το όνομα Cyclone.
H Cyclone είναι μια νέα μάρκα η οποία περιλαμβάνει μοτοσυκλέτες όλων των τύπων σε διαφορετικούς κυβισμούς, αλλά και το συγκεκριμένο σκούτερ RT1, το οποίο κυκλοφόρησε στην ισπανική αγορά και παρουσιάζει ενδιαφέρον.
Αρχικά παρουσιάστηκε στον κυβισμό 150 cc, αλλά ήταν εύκολο να προσαρμοστεί και στα 125 κυβικά με μικρότερης διαμέτρου κύλινδρο, διατηρώντας τον στροφαλοφόρο άξονα και τη διαδρομή, κάτι που έγινε πρόσφατα μάλιστα.
Λόγω των διαστάσεων του και, συγκεκριμένα, του μεταξονίου του στα 1.330 mm, βλέπουμε ότι πρόκειται για ένα μοντέλο πολλαπλών χρήσεων τύπου Mini GT (άμεσοι αντίπαλοι τα Yamaha NMax και Honda PCX) με κομψή αισθητική που θυμίζει και Gran Turismo μοντέλο.
Χρησιμοποιεί έναν νέο κινητήρα που αποδίδει 13 ίππους στις 8.000 rpm και ροπή 14 Nm στις 6.750 rpm. Όπως όλες οι τελευταίες παρτίδες υγρόψυκτων κινητήρων, τοποθετεί το ψυγείο στη δεξιά πλευρά του κινητήρα.
Ξεχωρίζει για το χαμηλό ύψος της σέλας του στα 770 χλστ., το βάρος του στα 144 κιλά, το ρεζερβουάρ καυσίμου με χωρητικότητα 9 λίτρων και τους τροχούς 14 ιντσών με τα αντίστοιχα δισκόφρενα και το σύστημα ABS.
Το Cyclone RT1 ξεχωρίζει επίσης για την αεροδυναμική του σχεδίαση σε συνδυασμό με μια εργονομική θέση οδήγησης. Το σύστημα φωτισμού είναι full LED και υπάρχει και σύστημα traction control (HSC).
Λογικά η Cyclone δεν θα μείνει μόνο στην ισπανική αγορά, αλλά θα προσπαθήσει να επεκταθεί και στην υπόλοιπη Ευρώπη, οπότε αναμένουμε νέα της.