fbpx

Honda PCX125 2025: Ανανέωση, φρεσκάρισμα… (+video)

Η ανανέωση του πρίγκηπα της πόλης

Το δημοφιλές PCX125 της Honda διατηρεί την υψηλή του θέση του ως εκφραστής της κουλτούρας των αστικών σκούτερ Mini GT και, για το 2025, ανανεώνεται σχεδιαστικά, αποκτά νέες χρωματικές επιλογές και επιτέλους δισκόφρενο στον πίσω τροχό.

  • Στην καρδιά του χτυπά ένας τετραβάλβιδος κινητήρας τεχνολογίας eSP+ (enhanced Smart Power Plus) με ανανεωμένη χαρτογράφηση της ECU και αισθητήρα Ο2 για συμμόρφωση με το πρότυπο Euro5+.

  • Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Honda Selectable Torque Control (HSTC) και η τεχνολογία Idling Stop προσφέρονται στάνταρ.

  • Το στιβαρό πλαίσιο που έχει μελετηθεί με γνώμονα την ευέλικτη συμπεριφορά και την ποιότητα κύλισης, αποκτά πίσω αμορτισέρ με ανεξάρτητα δοχεία αερίου και πίσω δισκόφρενο.

  • Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει θύρα φόρτισης USBC και λειτουργία Smart Key.

  • Μια νέα έκδοση ‘DX’ προσφέρει μία νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών με σύνδεση smartphone μέσω Honda RoadSync*, καθιστώντας το PCX μία ακόμα πιο ενδιαφέρουσα πρόταση.

  • (*Η εφαρμογή Honda RoadSync προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας)

1. Εισαγωγή

Το Honda PCX125 έχει διαγράψει μία αθόρυβη αλλά επιτυχημένη πορεία στην Ευρώπη, ξεπερνώντας σε πωλήσεις τις 140.000 μονάδες από το 2010 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Η επιτυχία του βασίζεται στη γνωστή συνταγή της Honda, απόσταγμα της πολυετούς εμπειρίας της: Σύγχρονη σχεδίαση, για έναν μοντέρνο αστικό τρόπο ζωής, σε συνδυασμό με συμπαγείς διαστάσεις ώστε να ελίσσεται και να σταθμεύει άνετα σε συνθήκες πόλης.

Αναπόσπαστο συστατικό αυτής της συνταγής είναι ένα ‘Χ’ επίπεδο προσωπικής άνεσης (Personal Comfort) – εξ ου και η ονομασία PCX – το οποίο προσφέρουν η χαμηλή θέση οδήγησης, η προστασία από τις καιρικές συνθήκες, ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα (που επαρκεί για ένα κράνος fullface) και η συνολική ποιότητα κατασκευής. Και ασφαλώς η εξαιρετική σχέση κόστους/απόδοσης (value for money) όσον αφορά την τιμή αγοράς αλλά και το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας βοήθησε να εκτοξευτεί η δημοτικότητα του PCX.

Το 2010, το PCX ήταν το πρώτο δίτροχο στην Ευρώπη που διέθετε τεχνολογία Idling Stop. Δύο χρόνια αργότερα έγινε το πρώτο σκούτερ που φόρεσε τον πολύ οικονομικό κινητήρα Smart Power (eSP). Το 2016 εναρμονίστηκε με τις προδιαγραφές Euro4 και το 18YM δέχτηκε μία σημαντική αισθητική αναβάθμιση, νέο πλαίσιο και πιο ισχυρό κινητήρα.

Είναι ένα σκούτερ που παρακολουθεί τις εξελίξεις της εποχής και το 2021 έκανε άλμα εξέλιξης με έναν νέο συνδυασμό κινητήρα/πλαισίου, πλουσιότερο εξοπλισμό, αλλά και αυξημένα επίπεδα άνεσης, πρακτικότητας και νέο στυλ. Τώρα ήρθε η ώρα να κάνει το επόμενο βήμα. Το 25YM PCX125 ενσαρκώνει μία βαθιά εξέλιξη της πρωτοποριακής σχεδίασης με αναβαθμίσεις στο πλαίσιο και τον τεχνολογικό εξοπλισμό του. Στην πορεία, φαίνεται να εδραιώνει τη θέση του στην καρδιά της ευρωπαϊκής κουλτούρας των σκούτερ.

2. Επισκόπηση

Το Honda PCX125 του 2025 είναι ανανεωμένο με κομψότητα, ενώ η νέα έκδοση ‘DX’ για το 2025 διαθέτει μία νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών που προσφέρει διαισθητικό χειρισμό, ευκρίνεια ακόμα και σε έντονη ηλιοφάνεια και εύκολη συνδεσιμότητα smartphone μέσω του Honda RoadSync*. Σε όλα τα μοντέλα η λειτουργία Smart Key της Honda προσφέρεται στάνταρ και ελέγχει τον κεντρικό διακόπτη και την κλειδαριά της σέλας, ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός ολοκληρώνεται με φωτισμό LED παντού.

Ο τετραβάλβιδος κινητήρας τεχνολογίας enhanced Smart Power Plus (eSP+) αποδίδει ισχύ 12,5Ps / 9.2kW, ροπή 11,7Nm και έχει κατανάλωση 47,6km/l / 2.1L/100km (WMTC mode). Διαθέτει τεχνολογία Idling Stop και το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) διατηρεί την πρόσφυση του πίσω τροχού. Για το 2025 έχει αναθεωρημένη χαρτογράφηση της ECU, νέα θέση καταλύτη και αισθητήρα O2.

Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο είναι στιβαρό, ελαφρύ και υποστηρίζει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και διπλά πίσω αμορτισέρ, με τα μοντέλα DX να αποκτούν για πρώτη φορά ξεχωριστά δοχεία αερίου. Το πίσω ταμπούρο έχει επίσης αντικατασταθεί με ένα δισκόφρενο 220mm, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκά μοντέλα (τα ασιατικά PCX είχαν εδώ και καιρό δισκόφρενο πίσω).

Το Honda PCX125 του 2025 θα διατίθεται στις εξής χρωματικές επιλογές: 

  • Mat Galaxy Black Metallic (Μαύρο)

  • Mat Dim Gray Metallic – ΝΕΟ (Γκρι Μεταλλικό)

  • Pearl Snowflake White – ΝΕΟ (Λευκό Πέρλα)

  • Pearl Dark Ash Blue – ΝΕΟ (Μπλε Πέρλα)

3. Κύρια Χαρακτηριστικά

3.1 Στυλ & Εξοπλισμός

  • Νέα, φουτουριστική σχεδίαση σε χαρακτηριστικό στυλ PCX, με καλυμμένο πλέον τιμόνι και όχι σωληνωτό όπως πριν

  • Νέα έκδοση DX προσφέρει μία νέα οθόνη TFT 5 ιντσών με σύνδεση smartphone μέσω Honda RoadSync*

  • Ο προβολέας LED διαθέτει χαρακτηριστικό φως ημέρας

  • Αποθηκευτικός χώρος 30,4 λίτρων κάτω από τη σέλα, θύρα φόρτισης USBC στο ντουλαπάκι

  • Λειτουργία Smart Key για τον έλεγχο του κεντρικού διακόπτη και της κλειδαριάς της σέλας

Βασική αρετή του PCX125 ήταν πάντα η ξεχωριστή σχεδίαση – με χαρακτηριστικές γραμμές και τολμηρό βασικό χρώμα – που δίνει την αίσθηση ενός ενιαίου σώματος από μπροστά μέχρι πίσω. Για το 2025 έχει εξελιχθεί με γνώμονα την κομψότητα. Το στιβαρό μπροστινό φέριγκ διευρύνεται στο πάνω μέρος του και στενεύει διακριτικά στη μέση.

Σε συνδυασμό με μία ελαφρώς μεγαλύτερη μαύρη ζελατίνα παρέχει βελτιωμένη προστασία από τον αέρα, χωρίς υπερβολικό όγκο. Τολμηρό και όμορφο, με μοναδική για σκούτερ φουτουριστική εμφάνιση.

Η χρήση premium φωτισμού τεχνολογίας LED παντού κάνει το PCX125 να ξεχωρίζει από το πλήθος. Ο προβολέας προσφέρει χαρακτηριστική φυσιογνωμία στο PCX125, δομημένη γύρω από μια πιο λεπτή φωτεινή υπογραφή σχήματος «V», η οποία πλαισιώνει τους προβολείς.

Ενώ η στάνταρ έκδοση του μοντέλου χρησιμοποιεί μία οθόνη LCD για την απεικόνιση όλων των σημαντικών πληροφοριών για τον αναβάτη, η νέα έκδοση ‘DX’ του PCX125 διαθέτει μία νέα, έγχρωμη οθόνη TFT που χρησιμοποιεί τεχνολογία optical bonding για βελτιωμένη ευκρίνεια στο έντονο ηλιακό φως.

Πρόκειται για μία διαδικασία έγχυσης ρητίνης μεταξύ του εξωτερικού γυάλινου καλύμματος και της οθόνης TFT, χάρη στην οποία μειώνεται η αντανάκλαση και η οθόνη παραμένει ευανάγνωστη ακόμα και σε συνθήκες ηλιοφάνειας. Η συνδεσιμότητα smartphone IOS/Android μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync* είναι ένα πρόσθετο νέο στοιχείο για την έκδοση DX.

Το χαρακτηριστικό αυτό – μαζί με το νέο, εύχρηστο, φωτιζόμενο διακόπτη τεσσάρων κατευθύνσεων τύπου joystick στο αριστερό γκριπ – επιτρέπει την εύκολη διαχείριση της υπηρεσίας πλοήγησης στην οθόνη.

Επίσης προσφέρει στον αναβάτη τη δυνατότητα (μέσω ενός ακουστικού Bluetooth ενσωματωμένου στο κράνος) να διαχειρίζεται τηλεφωνικές κλήσεις και την αγαπημένη του μουσική. Το μόνο που χρειάζεται είναι να κατεβάσει την εφαρμογή Honda RoadSync* από το Play Store ή το App Store και να συνδέσει το PCX125 του.

Το φαρδύ, χρωμιωμένο τιμόνι είναι σήμα κατατεθέν του PCX και προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά χειρισμού για ευελιξία εντός και εκτός πόλης. Η πίσω χειρολαβή προσφέρει στον συνεπιβάτη μεγαλύτερη άνεση και καλύτερη υποστήριξη εν κινήσει. Η σέλα είναι σχεδιασμένη με γνώμονα την άνεση και την εύκολη πρόσβαση του αναβάτη/συνεπιβάτη στο έδαφος. Το ύψος της σέλας είναι στα 763mm με το ‘σκαλοπάτι’ του εμπρός τμήματος στα 540mm.

Οι δυναμικές γραμμές κρύβουν επίσης περισσότερη αποθηκευτική ικανότητα κάτω από τη σέλα. Η χωρητικότητα των 30,4 λίτρων αρκεί για ένα κράνος fullface και πολλά ακόμα. Μία θύρα φόρτισης USB Typeστο ντουλαπάκι επιτρέπει την απευθείας φόρτιση ενός smartphone. Ακόμα και το κάλυμμα της τάπας ρεζερβουάρ καυσίμου διαθέτει χώρο για τοποθέτηση της τάπας κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού.

Η λειτουργία Smart Key είναι επίσης πολύ βολική και εργονομική για την καθημερινή χρήση του σκούτερ. Πέραν του ότι ελέγχει τον κεντρικό διακόπτη και την κλειδαριάς της σέλας, είναι συμβατό και με το (προαιρετικό) αφαιρούμενο Smart top box των 35Lt. Με το Smart Key στην τσέπη του αναβάτη, η βαλίτσα ξεκλειδώνει (με το πάτημα ενός κουμπιού) και κλειδώνει αυτόματα όταν ο αναβάτης απομακρύνεται. Ασφαλώς κλειδώνει και με το κλειδί.

*Η εφαρμογή Honda RoadSync προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας

3.2 Πλαίσιο

  • Ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο προσφέρει αντοχή και ευελιξία 

  • Δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ στην έκδοση DX υπάρχουν και δοχεία αερίου

  • Ο πίσω δίσκος αντικαθιστά το ταμπούρο που εξόπλιζε την προηγούμενη γενιά

  • Κομψές ζάντες που ολοκληρώνουν το στυλ

Το PCX125 χρησιμοποιεί διπλό ατσάλινο πλαίσιο κλειστού τύπου, που προσφέρει την απαιτούμενη αντοχή για χρήση στην πόλη, χωρίς θυσίες στην ευελιξία, την πρακτικότητα ή την άνεση.

Το μεταξόνιο είναι 1.315mm, με το μοντέλο 2025 να φέρει ελαφρώς διαφορετική γωνία κάστερ 26.5° και ίχνος 80mm. Το συνολικό βάρος πλήρες υγρών είναι 133kg (έκδοση DX – 134kg). Και οι δύο τροχοί – 14” μπροστά και 13” πίσω – εναρμονίζονται με τη συνολική αισθητική. Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι 110/70-14M/C μπροστά και 130/70-13M/C πίσω.

Το πιρούνι διαμέτρου 31mm έχει διαδρομή 89mm, ενώ τα πίσω αμορτισέρ έχουν διαδρομή 95mm. Για το 25YM, οι εκδόσεις DX προσφέρουν πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστά δοχεία αερίου και διαφορετικά ελατήρια για ακόμα καλύτερη απόσβεση και άνεση σε δρόμους πόλεων με ανωμαλίες.

Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει μία διπίστονη δαγκάνα και δισκόφρενο 220mm μπροστά, σε συνδυασμό με πίσω δίσκο 220mm που επενεργεί σε μία μονοπίστονη δαγκάνα.

3.3 Κινητήρας

  • Υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος SOHC κινητήρας 125 κ.εκ., τεχνολογίας eSP+

  • Honda Selectable Torque Control (HSTC) 

  • Τεχνολογία Idling Stop 

  • Νέα χαρτογράφηση της ECU, θέση καταλύτη και αισθητήρας O2

Ο νέος τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας (SOHC) με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και τεχνολογία eSP+ (enhanced Smart Power Plus) αποδίδει 12,5Ps / 9,2kW στις 8.750rpm, με μέγιστη ροπή 11,7Nm στις 6.500rpm. Η διάμετρος και η διαδρομή είναι 53,5×55,5mm αντίστοιχα και η σχέση συμπίεσης 11.5:1.

Επιταχύνοντας ζωηρά από στάση ή εν κινήσει, η PCX ταξιδεύει άνετα με 90km/h περίπου με τη μέγιστη ταχύτητα να αγγίζει τα 98km/h. Χάρη στην οικονομική κατανάλωση των 47.6km/l (WMTC mode) περίπου, και το ρεζερβουάρ καυσίμου των 8,1L προφέρει δυνητική αυτονομία 385km.

Η τεχνολογία Honda Selectable Torque Control (HSTC) αυξάνει την αυτοπεποίθηση του αναβάτη σε βρεγμένο δρόμο και δρα στο παρασκήνιο με κατάλληλη διαχείριση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Η ένδειξη ‘T’ αναβοσβήνει στον πίνακα όταν το HSTC μειώνει ενεργά την ολίσθηση του τροχού, ενώ το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως.

Τεχνολογίες χαμηλών τριβών eSP+ της Honda εφαρμόζονται σε όλο τον κινητήρα. Η έξυπνη τοποθέτηση εξαρτημάτων, όπως η αντλία λαδιού (που είναι ενσωματωμένη στο στροφαλοθάλαμο) συνεισφέρει στην αποδοτικότητα. Ένας συμπαγής θάλαμος καύσης και τροφοδοσία καυσίμου PGM-FI με πεταλούδα διαμέτρου 28mm, 2mm μεγαλύτερη – βελτιστοποιούν την ταχύτητα καύσης και την απόδοση ψύξης.

Η έκκεντρη τοποθέτηση του κυλίνδρου περιορίζει τις τριβές που αναπτύσσονται ανάμεσα στο έμβολο και στο χιτώνιο του κυλίνδρου, μεταδίδοντας αποτελεσματικά την ενέργεια της καύσης στο στρόφαλο. Το χιτώνιο του κυλίνδρου από χυτοσίδηρο με μικροσκοπικές αυλακώσεις στην εξωτερική του επιφάνεια, ελαχιστοποιεί πιθανές παραμορφώσεις στο εσωτερικό του. Αυτή η λύση περιορίζει τις τάσεις στο ελατήριο του εμβόλου, μειώνοντας περαιτέρω τις τριβές που αναπτύσσονται εντός του κινητήρα. Ένας υδραυλικός τεντωτήρας καδένας εκκεντροφόρου βελτιώνει περαιτέρω την απόδοση του κινητήρα, μειώνοντας τους κραδασμούς και την κατανάλωση καυσίμου.

Μπεκ ψεκασμού λαδιού στο έμβολο – όπως αυτά που χρησιμοποιούνται στην αγωνιστική MX CRF450R – διατηρούν την ψύξη σταθερή. Αυτό βελτιώνει τον χρονισμό της ανάφλεξης και εμποδίζει την αυτανάφλεξη, γνωστή και ως κρουστική καύση ή ‘πειράκια’. Ένας υδραυλικός τεντωτήρας καδένας εκκεντροφόρου μειώνει τους κραδασμούς, το θόρυβο και τις τριβές.

Το πολύ αποδοτικό ψυγείο, που είναι ενσωματωμένο στην εξωτερική δεξιά πλευρά του στροφαλοθαλάμου, χρησιμοποιεί ένα μικρό, ελαφρύ ανεμιστήρα που μειώνει τις απώλειες τριβών και περιορίζει την αντίσταση. Η αντίσταση κύλισης μέσα στο κιβώτιο μειώνεται με τη χρήση τριών κύριων ρουλεμάν χαμηλών τριβών, τα οποία λειτουργούν εξατομικευμένα, ανάλογα με τα φορτία που δέχονται. Ένας βελτιστοποιημένος συμπλέκτης και τροχαλίες υποστηρίζουν τις αυξημένες επιδόσεις.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, χωρίς ψήκτρες, γεννήτρια-εκκινητής (μίζα) ACG είναι ενσωματωμένη απευθείας στην άκρη του στροφαλοφόρου, λειτουργώντας ως μίζα και εναλλάκτης. Περιστρέφει απευθείας τον κινητήρα, χωρίς θορύβους σύμπλεξης γραναζιών.

Το σύστημα Idling Stop σβήνει αυτόματα τον κινητήρα μετά από τρία δευτερόλεπτα λειτουργίας στο ρελαντί όταν το σκούτερ είναι σταματημένο και τα φρένα πατημένα. Τον επανεκκινεί άμεσα με το άνοιγμα του γκαζιού. Αυτό γίνεται αθόρυβα, χάρη στη γεννήτρια-εκκινητή ACG, σε συνδυασμό με το σύστημα που επαναφέρει το στρόφαλο σε θέση πριν το χρόνο της εισαγωγής και σε ένα μηχανισμό αποσυμπίεσης που περιορίζει την αντίσταση στο στρόφαλο. Το σύστημα Idling Stop διαθέτει λειτουργία που ‘διαβάζει’ τη φόρτιση της μπαταρίας και απενεργοποιείται αυτόματα για να μην αποφορτίζεται υπερβολικά.

Για να συμμορφώνεται με το πρότυπο Euro 5+ διαθέτει νέα χαρτογράφηση ECU, ανασχεδιασμένο σύστημα εξαγωγής, νέα θέση καταλύτη και αισθητήρα O2.

4. Αξεσουάρ

Μία γκάμα Γνήσιων Αξεσουάρ Honda διατίθεται για το PCX125. Το Winter Pack είναι ειδικά σχεδιασμένο για να αυξήσει την άνεση των αναβατών σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες και χαμηλές θερμοκρασίες. Περιλαμβάνει:

  • Ανεμοθώρακα

  • Θερμαινόμενα γκριπ

Επίσης, διατίθενται μεμονωμένα τα εξής αξεσουάρ:

  • Κουκούλα εξωτερικού χώρου

  • 35L Smart Top Box

  • 35L Manual Top Box

  • Αποδοτικός Συναγερμός τύπου Buzzer

 

5. Τεχνικές Προδιαγραφές

 

PCX 125

PCX 125 ‘DX’

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τύπος

Υγρόψυκτος, τετράχρονος, τετραβάλβιδος μονοκύλινδρος SOHC, eSP+

Κυβισμός

125 cc

Διάμετρος x Διαδρομή (mm)

53.5 mm x 55.5 mm

Σχέση συμπίεσης

11.5:1

Μέγιστη ισχύς

12,5 Ps (9.2 kW) στις 8.750 σαλ.

Μέγιστη ροπή

11.7 Nm στις 6.500 σαλ.

Επίπεδο θορύβου (dB)

84 dB

Τελική ταχύτητα

98 km/h

Χωρητικότητα σε λιπαντικό

0,9 L

Εκκίνηση (Μίζα)

Ηλεκτρική

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

Ψεκασμός

PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

8,1 L

Εκπομπές CO2 (WMTC)

49 g/km

Κατανάλωση καυσίμου

2,1 L/100km

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

Τύπος μπαταρίας

AGM

Χωρητικότητα μπαταρίας

12 V 7 Ah

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

Τύπος συμπλέκτη

Αυτόματος, φυγοκεντρικός, ξηρός

Τύπος κιβωτίου

CVT

Τελική μετάδοση

Ιμάντας τύπου V

ΠΛΑΙΣΙΟ

Τύπος

Σωληνωτό, ατσάλινο underbone

ΠΛΑΙΣΙΟ

Διαστάσεις (Μ´Π´Υ)

1.935 mm x 740 mm x 1.125 mm

Μεταξόνιο

1.315 mm

Γωνία Κάστερ

26.5°

Ίχνος Τροχού

80 mm

Ύψος Σέλας

763 mm

Απόσταση από το έδαφος

135 mm

Βάρος (πλήρες υγρών)

133 kg

134kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

Μπροστά

Τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 31 mm, με διαδρομή 89 mm

Πίσω

Διπλά αμορτισέρ με διαδρομή 95 mm

Διπλά αμορτισέρ με δοχεία αερίου με διαδρομή 95 mm

ΤΡΟΧΟΙ

Μπροστά

14M/C x MT2.75, χυτό αλουμίνιο, με 5 μπράτσα

Πίσω

13M/C x MT3.50, χυτό αλουμίνιο, με 5 μπράτσα

Ελαστικό Μπροστά

110/70-14M/C 50P

Ελαστικό πίσω

130/70-13M/C 63P

ΦΡΕΝΑ

ABS

Μονοκάναλο

Μπροστά

Διπίστονη δαγκάνα. Δίσκος 220mm

Πίσω

Μονοπίστονη δαγκάνα. Δίσκος 220mm

ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Όργανα

LCD – Δείκτης στάθμης καυσίμου, Χιλιομετρητής, 2 μερικοί χιλιομετρητές, Μέση κατανάλωση, Στιγμιαία κατανάλωση, Ρολόι, Δείκτης αλλαγής λαδιού

Οθόνη TFT πολλαπλών πληροφοριών 5 ιντσών

Προβολέας

LED

Πίσω φως

LED

Συνδεσιμότητα

Όχι

RoadSync*

USB

USB-C

*Η εφαρμογή Honda RoadSync προς το παρόν δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ