fbpx

ΒΜW C600 SPORT, BMW C650 GT: ΕΤΟΙΜΗ Η ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Βγήκε το πρώτο σκούτερ – γιορτή στο εργοστάσιο του Βερολίνου

 Μπορεί εμείς να ετοιμαζόμαστε για τις γιορτές των Χριστουγέννων, αλλά οι άνθρωποι της BMW δουλεύουν πυρετωδώς στο εργοστάσιο του Βερολίνου. Η νέα γραμμή συναρμολόγησης των νέων maxi scooter, μοντέλων 2012, BMW C600 Sport και BMW C650 GT είναι έτοιμη και εγκαινιάσθηκε πρόσφατα. Η 1η Δεκεμβρίου του 2011 είναι μια ημερομηνία σταθμός στην ιστορία του εργοστασίου της BMW στο Σπαντάου του Βερολίνου, αφού εκείνη τη μέρα κύλησε από τις γραμμές συναρμολόγησης το πρώτο σκούτερ, ένα μπλε C600 Sport.

Hμερομηνία σταθμός για το εργοστάσιο του Spandau στο Βερολίνο. Το πρώτο σκούτερ βγήκε από τη συναρμολόγηση

Τρία χρόνια έρευνας και εξέλιξης χρειάστηκαν τα δύο σκούτερ (του C600 Sport και του C650 GT) και συνολική επένδυση 35 εκατομμυρίων ευρώ. Τριάντα εργάτες απασχολούνται σήμερα στη γραμμή συναρμολόγησης (εκατομμύριο και εργάτης σχεδόν…) οι οποίοι θα ολοκληρώνουν 116 σκούτερ την ημέρα. Για το 2012 η BMW έχει στόχο να κατασκευάσει 10.000 μονάδες από τα δύο μοντέλα. Τώρα, το πόσα από αυτά θα είναι Sport και πόσα GT, θα εξαρτηθεί από τις παραγγελίες. Υπενθυμίζουμε ότι αμφότερα χρησιμοποιούν τον δικύλινδρο κινητήρα (o οποίος – δεν έχει επιβεβαιωθεί – είναι πιθανότατα κατασκευής της ταϊβανέζικης Kymco – διαβάστε την είδηση ΕΔΩ) ο οποίος αποδίδει 60 ίππους.

Κοινός είναι ο κινητήρας και στο Sport και στο GT, με 650 κ.εκ.


Είναι μια μέρα που μας κάνει περήφανους και κάτι που περιμέναμε πολύ καιρό. Ανυπομονούμε να δούμε τα πρώτα C600 Sport και C650GT στους δρόμους, τον Μάρτιο του 2012” δήλωσε ο Αndreas Muller, υπεύθυνος του project των δύο maxi scooter. Αυτή τη στιγμή παράγονται 78 σκούτερ την ημέρα, με δύο βάρδιες, που δουλεύουν 5 μέρες την εβδομάδα. Ο χρόνος ολοκλήρωσης του κάθε σκούτερ υπολογίζεται στην μιάμιση ώρα.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο έγκειται στο γεγονός ότι τα maxi scooter της BMW δεν συναρμολογούνται σε γραμμή παραγωγής (κυλιόμενη με γάντζους), το ένα πίσω από το άλλο, όπως είναι συνηθισμένο και ισχύει για όλες τις μοτοσυκλέτες της BMW, αλλά πάνω σε κινούμενη, ξεχωριστή βάση το καθένα. Αυτό το σύστημα προσφέρει μεγαλύτερη ταχύτητα και ευκολία στη συναρμολόγηση, ειδικά όταν χρειαστεί να ανέβει ο ρυθμός συναρμολόγησης.

Είναι η δεύτερη σημαντική ημερομηνία που γιορτάστηκε φέτος στο εργοστάσιο του Βερολίνου, με την πρώτη να είναι η 6η Μαΐου, ημέρα που παράχθηκε η Νο 2.000.000 μοτοσυκλέτα με το έμβλημα της BMW (μια R1200GS).


ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ