fbpx

ΜΟΝΤΕΛΟ 2012: ΚΥΜCO G-DINK 300i

Με μοναδική αισθητική

 * Χαμηλό βάρος και χαμηλή σέλα * Μοναδική αισθητική * Επίπεδο πάτωμα * 22,9 ίπποι * 13άρης μπροστινός και 12άρης πίσω τροχός * Δισκόφρενα μπροστά και πίσω

 Μπορεί η σχεδίαση μοιάζει να έχει δραπετεύσει από ταινία επιστημονικής φαντασίας, αλλά οι ρίζες του Kymco Dink ξεκινούν από το 1997, όταν έκανε το ντεμπούτο του με μικρότερους κινητήρες κυβισμών 125 και 150 κ.εκ. Σημείωσε μεγάλη επιτυχία στην Ιταλία, το Dink πούλησε μέχρι σήμερα 140.000 κομμάτια και 15 χρόνια μετά φοράει κινητήρα 300 κ.εκ. και ονομάζεται G-Dink 300i

Κymco G-Dink 300i

Είναι η τέταρτη γενιά Dink και η εμφάνισή του είναι ολοκαίνουργια, που ναι μεν διαφοροποιείται από τους προγόνους του, αλλά η αισθητική της οικογένειας παραμένει. Χαρακτηριστικά του οι 12 ιντσών τροχοί και το επίπεδο πάτωμα. Το σχήμα του είναι λεπτό, αφού το ψυγείο του κινητήρα έχει τοποθετηθεί μπροστά, στο “ράμφος του διαστημικού πουλιού”, κάτω από τον προβολέα. Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, 270 κ.εκ. και αποδίδει 22,9 ίππους στις 7.500 στροφές με ροπή 2,4 kgm στις 6.250 σ.α.λ.

 

Το πλαίσιο είναι σωληνωτό, με ενισχύσεις στην περιοχή του λαιμού. Το ντεπόζιτο χωράει 9 λίτρα και το βάρος φτάνει τα 157 κιλά. To Κymco G-Dink 300i θα εισαχθεί στην Ελλάδα από τον καινούργιο χρόνο

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Κυβισμός 270,6 κ.εκ.

Μπροστινή ανάρτηση τηλεσκοπικό πιρούνι, δύο αμορτισέρ πίσω

Δίσκος διαμ. 240 χιλ. Μπροστά και 200 χιλ. Πίσω

Τροχοί 13 ιντσών μπροστά και 12 ιντσών πίσω

Ελαστικά 120/70 x 12 μπροστά και 140/70 x 12 πίσω

Ύψος σέλας 765 χιλ.

Μεταξόνιο 1.450 χιλ.

 

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΕΝΑ VIDEO, ΜΕ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑ ΤΟ G-DINK