fbpx

MONΤΕΛΟ 2012: DERBI VARIANT SPORT

“Σπορ”, καθημερινής χρήσης

* Η Derbi δανείζεται μοντέλο από τη γκάμα της Aprilia * 50 κυβικά δίχρονος, 125 κυβικά τετράχρονος κινητήρας * Χαμηλό βάρος, χαμηλή σέλα, ευκολία στους χειρισμούς * Νεανική, σπορ εμφάνιση για ένα σκούτερ καθημερινής μετακίνησης

Τα Variant Sport 50 και 125 είναι τα νέα σκούτερ με μεγάλους τροχούς της εταιρίας Derbi που προτείνονται από την έμπειρη εταιρία του χώρου Gruppo Piaggio. Tα Variant έρχoνται σαν “δάνειο” από την επίσης εταιρία του Ομίλου, της Aprilia, αφού πίσω από τα νέα αυτοκόλλητα της Derbi κρύβεται ένα Aprilia SportCity One σε 50 και 125 κ.εκ.

Derbi Variant Sport 50, 125

Eίναι σαφής η κίνηση της μεγάλης ευρωπαϊκής εταιρίας να εκμεταλλευτεί την υπάρχουσα γκάμα των σκούτερ που διαθέτει – και δεν είναι λίγα τα μοντέλα του Ομίλου Piaggio, αφού στην Ελλάδα διατίθενται 85 μοντέλα, για τις μάρκες Piaggio, Gilera, Aprilia, Derbi και Vespa. Aφού λοιπόν δάνεισε στην Aprilia τα Gilera Nexus 300 (που έγινε Aprilia SR Max), το maxi scooter Gilera GP 800 (που έγινε Aprilia SRV 850) και το Piaggio Typhoon 50 και 125 (που έγιναν Aprilia SR Motard 50, 125) ήρθε η σειρά της Aprilia να δανείσει το Aprilia SportCity One 50 και 125 κυβικών στην Derbi. Nα θυμίσουμε ότι η Piaggio έχει κλείσει το εργοστάσιο της Derbi στο Martorelles της Ισπανίας (διαβάστε ΕΔΩ την είδηση), από τις αρχές του έτους και λόγω της ανάγκης να εμφανιστούν και νέα Derbi στην αγορά προέβη σε αυτή τη λύση.

Το Derbi Variant Sport 50 φοράει δίχρονο κινητήρα και το 125 τετράχρονο, αμφότερα με αερόψυκτους κινητήρες που τροφοδοτούνται από καρμπυρατέρ, ενώ και τα δύο αποτελούν τα entry-level, απλά σκούτερ για καθημερινή μετακίνηση που ταιριάζουν σε αρχαρίους σκουτερίστες που δεν ζητούν κάτι εξεζητημένο, αλλά κάτι απλό, εύκολο, εύχρηστο και ελαφρύ. Εφοδιασμένα με τροχούς μέσης διαμέτρου 14 ιντσών τα Derbi Variant Sport διαθέτουν ευελιξία για την κίνηση μέσα στην πόλη, με το ύψος σέλας να απέχει 775 χιλιοστά από το έδαφος.

Με μοντέρνα και πολύ συμπαθητική εμφάνιση, διαθέτοντας λίγα διακοσμητικά αυτοκόλλητα που τονίζουν το σπορ ύφος, τα δύο σκούτερ φορούν τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 32 χιλιοστών με διαδρομή 85 χιλιοστών, τη στιγμή που το μονό αμορτισέρ πίσω (που διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου) έχει διαδρομή 84 χιλιοστών (76 χιλ. Στο 50άρι). Δισκόφρενο 220 χιλιοστών υπάρχει μπροστά και ταμπούρο 140 χιλιοστών πίσω. Στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα χωράει ένα ανοικτό κράνος και το ντεπόζιτο χωράει 7 λίτρα.